2.

295 14 1
                                    

2015
Laura

Je osm hodin večer. Právě zapínám svůj stream na Twichi. I když nejsem moc často na internetu, mimo multiplayer her, tak jsem objevila tuto úžasnou stránku a začala tam streamovat. Na téhle stránce jsem už půl roku a mám zde sto sledujících. To je pro mě obrovský úspěch. Vždy, když streamuji, tak mě sleduje přes deset lidí. Mně to nevadí, protože mě to baví.

Pozdravila jsem těch osm lidí, co mě sledovali a pustila se do hry. Zrovna jsem hrála LOLko. Nemám ho sice s kým hrát, ale stále mě to baví. Nemám žádné klučičí kamarády a mé kamarádky hry nehrajou. Spíš se celý den prochází po obchodech a utrácí. Nebo jsou se svýma klukama.

V chatu mě lidé také zdravili a ptali se na různé otázky typu: kolik ti je let, máš přítele, kde bydlíš, jak dlouho budeš streamovat. Prostě pořád to samé dokola. Já ale nechci, aby se na mě dívali nějací úchyláci. Komentáře jsem už ignorovala a plně se věnovala hře. U toho jsem ještě klasicky popíjela energy drink a občas si i vzala brambůrek, který vždy jemně zakřoupal do streamu. Pro mě klasický čtvrteční večer. Streamuji každý den a mám i svůj zvlášť Facebook na tohle streamování, kde vždy upozorňuji předem. Streamuji každý večer v osm a stream ukončuji před půlnocí.

Jsem pořád na střední a čeká mě maturita, takže se alespoň trochu chci učit. Musím zvládnout maturitu a potom už si budu moc dělat, co chci.

Je půl dvanácté a já už stream ukončuji. Rozloučila jsem se se všemi, kteří zůstali a následně stream ukončila. Sledovalo mě už jen šest lidí. Mně to bylo vlastně jedno. Pořád jsem hrála sama pro sebe, jenom to je nyní na kameru a mohou mě sledovat lidi. Mám také zapnuté Donaty, ale z toho jsem zatím získala padesát korun. I tak je to super. A já místo toho, abych si za kapesné kupovala hadry, si kupuji různou techniku.

Vypnula jsem počítač a s mobilem v ruce si lehla do postele. Podívala jsem se na různé stránky a potom usnula. Nic zajímavého tam nebylo.

***

Ráno mě zase probudil budík. Já ho hned vypla a vyhoupla se do sedu. Chvíli jsem se dívala někam do zdi, ale pak jsem vzala mobil a zkontrolovala upozornění. Zase nic. Mobil jsem tedy dala zpátky a neochotně vstala. Došla jsem do kuchyně, kde jsem si klasicky vzala misku, cereálie a mléko. Všechno jsem smíchala a rychle to do sebe naházela. Potom jsem misku uklidila do myčky a šla do koupelny. Tam jsem ze sebe udělala člověka. Opláchla jsem si obličej, učesala vlasy, nalíčila se a šla zpátky do pokoje. Tam jsem se převlékla a nachystala se do školy. Potom jsem vyrazila.

Došla jsem do třídy a hned si sedla ke stolu. Honza byl zase s klukama, takže jsem měla klid. Nechápu, proč musím pořád sedět vedle něj. Učitelka nás různě rozesadila, abychom dávali pozor. Stejně pozor nedáváme.

Když zazvonilo, skoro všichni si sedli na svá místa. Honza zase něco říkal mým směrem, ale já ho ignorovala. Neměla jsem na něj náladu, jako bych někdy měla. Potom do třídy vešla učitelka a začala výuka.

Po škole jsem šla hned domů, nemám nic jiného na práci. Doma jsem si vytáhla učení a roztáhla ho po stole. Na něco jsem se podívala, ale potom jsem si stejně zapla počítač. Pustila jsem si film a u toho se nuceně učila. Učení nebaví snad nikoho.

Honza

Vydal jsem své nové video na YouTube a čekal, jaké bude mít ohlasy. Bylo to jak jinak, než z GTA V. s Tomášem. Vzhledem k tomu, že video mělo dvacet minut, tak to nějakou dobu trvalo. Mezitím jsem byl na Facebooku. Nic nového až na to, že mi napsal Gejmr, jestli nechci natočit Futurecraft. Já mu hned kladně odepsal, protože jsem neměl nic extra na práci. Potom jsem se připojil na náš server. Vzhledem k tomu, že všechny díly jsou ke Gejmrovi, tak nemusím nic připravovat. Akorát jsem se připojil na Team Speak.

Pozdravil jsem se s ním a Gejmr začal natáčet. Jako vždy jsem se s Gejmrem dobře zasmál a prostě jsme dělali blbosti. Spíš Gejmr chtěl dělat něco logického a já dělal blbosti. I tak jsme se oba zasmáli. Video bylo nakonec dobré. Gejmr se tedy se mnou rozloučil a zase odešel.

Nevěděl jsem, co dělat, ale v tom do našeho studia vešel Tomáš. Samozřejmě, že jsem ho pozdravil a po tom, co si zapnul počítač jsme šli hrát opět GTA V. Jak jinak? Takhle jsme hráli do osmi.

Po osmé jsem už svůj počítač vypnul a vydal se domů. Tomáš už totiž musel také. Došel jsem do svého malého bytu, vyčistil si zuby a vlastně udělal večerní hygienu a šel si lehnout do postele. Spát jsem rozhodně nešel. Vzal jsem si mobil a klasicky šel na Facebook. Divím se, že tam pořád něco je. Nejspíš jsem už projel celý Facebook. Po jedenácté jsem usnul. Ten Facebook už byl tak nudný, že jsem z toho usnul.

***

Ráno jsem se probudil v sedm kvůli budíku. Po prvním zvonění se ozvalo druhé, které mě už donutilo vstát. Najedl jsem se, udělal si ranní hygienu, nachystal se do školy a převlékl. Jestli se ptáte, tak ano, chodím do školy. Teď je to nejdůležitější, protože bude maturita a já se chci aspoň trochu učit ve škole. Snad zase neusnu. Rychle jsem se vydal do školy, když jsem zjistil, kolik je hodin. Nejspíš jsem si neměl tak dlouho upravovat vlasy.

Došel jsem do třídy, kde jsem zase zahodil tašku k lavici a šel za klukama, kteří byli na chodbě. Když zazvonilo, všichni jsme se rozešli do svých tříd. Sedl jsem si na své místo a všiml si Laury, která byla nejspíš myšlenkami jinde. Vím, že se k ní chovám hnusně a ona si to nezaslouží. Upřímně ale vždy ve škole spí, jako já. Já vždy dospávám všechny ty noci strávený u počítače. Avšak by mě zajímalo, co dělá ona. Chtěl bych se jí omluvit, ale nevím jak. Na něco se zeptat, ale nevím, na co. Otevřel jsem pusu s tím, že něco řeknu, ale nakonec jsem byl zticha. Místo toho jsem poslouchal učitelku a snažil se neusnout.

Další nezajímavá část. Příští už bude mnohem lepší, tou vlastně začne celý tento příběh. Děkuji za přečtení a ohlasy u té předešlé části a u další, té zajímavější, části, takže
Jojo čus

Youtuber a Streamerka [POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat