Laura
Když jsme šli městem, najednou Honza zastavil. Vypadal vážně. Udělala jsem něco? Podívala jsem se na něj zvědavým pohledem. On se na mě usmál, ale pak zase vypadal nervózně. Tomuhle už vůbec nerozumím.
"Promiň Lauro, ale já už musím. Tak trochu jsem zapomněl na jedno natáčení. Ahoj." Řekl a obejmul mě. Tohle jsem opravdu nečekala, ale objetí jsem mu opětovala. Potom jsme se od sebe vzdálili.
"Ahoj." Pozdravila jsem taky. Potom už odešel nějakým směrem. Proto jsem se taky rozhodla, že půjdu domů. Rozešla jsem se tedy směrem ke mně domů.
Domů jsem přišla asi za pět minut. Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Hned jsem se šla do pokoje převléct do volných tepláků a volného trička. Potom jsem si v obýváku sedla na gauč a pustila si nějaký jiný film. Asi jsem byla až tak unavená, protože jsem usnula.
Moc dlouho jsem nespala, protože jsem se vzbudila o hodinu později. Přesně na konci filmu. Jaká to náhoda? Televizi jsem vypla a vzala si do ruky mobil. Psal mi Honza.
MenT: Ahoj Lauro. Promiň, že jsem odešel. Chtěl jsem se tě zeptat, jestli bys se mnou nechtěla něco zítra natočit. A dnes být jako host na mém streamu.
Laura: V pohodě. S tím videem záleží na tom, jaké a dnes budu streamovat taky. Ráda budu hrát s tebou Minecraft. A můj stream začíná v osm.
MenT: Bude to překvapení. Já stream začnu v devět, nebo v deset.
Laura: Ok, takže se budu těšit před osmou na Facebooku.
MenT: Ok, čau.
Tímto náš rozhovor skončil. Musela jsem se na mobil usmát. Co to se mnou sakra je? Ještě jsem však měla pár hodin čas. Proto jsem si zase televizi pustila a tentokrát si pustila film, který jsem ještě neviděla a na který se těším. Já vím, jsem strašná. Každopádně to je To. Ano, miluju horory. Pustila jsem film a udělala si pohodlí na gauči. U tohohle filmu jsem i nějakým zázrakem vydržela.
***
O půl osmé jsem zase Honzovi napsala. Potřebuju vědět, jak se připojit na ten jeho server. Teda pokud si to nerozmyslel. Odpověděl mi skoro hned a v zprávě mi napsal, co mám udělat. Já to tedy udělala a tadá, mám tady server: MenTx. Ok, skvělý název. Ani mi to netrvalo tak dlouho. Jenom pět minut. To je v pohodě na to, že jsem už přes pět let nehrála na žádném serveru.
Laura: Můžu se připojit?
MenT: Proč bys nemohla?
Laura: Chtěla bych počkat na stream.
MenT: Ok.
Počítač jsem nechala zapnutý a věnovala se druhému monitoru, kde jsem měla Facebook. S Honzou jsem si psala, ale před osmou hodinou jsme šli na Team Speak.
"Moment, zapínám stream." Řekla jsem Honzovi a mezitím připravovala věci na stream. Potom jsem oddělala černou obrazovku, takže byl vidět můj obličej i Honzův server. Na streamu už bylo čtrnáct lidí.
"Takže ahoj, tady Lamarana a já vás vítám u dnešního streamu. Dnes to bude zase z Minecraftu, ale tentokrát to nebude můj svět, nýbrž MenTův server. MenTe, můžu se tedy už připojit?" Zeptala jsem se Honzy. Chci mu na streamech říkat přezdívkou.
"Jasně, já už tam jsem." Řekl Honza. Hned na to jsem se tam připojila taky. Hned jsem se objevila někde na poušti. Nic kolem mě nebylo, ale v dáli bylo vidět světlo. Byla noc, takže si toho nedalo nevšimnout. Také se však objevovali monstra, takže jsem se hned k tomu světlu rozběhla. Za chvíli jsem už byla na savaně u jednoho domu s hradbami.
"Kde jsi?" Zeptal se mě Honza. Na jeho serveru jsme byli pouze my dva. Ignorovala jsem stream a spíš se věnovala hraní a Honzovi.
"U nějakého ohraděného domu." Řekla jsem. Po chvíli se u mě objevila Minecraft postavička a s největší pravděpodobností to byl Honza. Kolem však stále chodila monstra a na obloze létaly nové příšery.
"Pojď se ke mně vyspat." Řekl a rozešel se nějakým směrem. Já šla automaticky za ním. Potom se zastavil u jednoho domu a otevřel branku. Vešel dovnitř a hned si to namířil nahoru. Já šla samozřejmě za ním. Nejvíc mě však pobavilo, že měl dvě postele: jednu bílou a druhou růžovou. A nejvíc mě triggrovalo, že měl full diamantové brnění.
"Tak jo, je den, takže je čas na prohlídku. Toto je teda můj dům a hned vedle má dům můj kamarád..." Začal vyjmenovávat různá jména, která jsem samozřejmě neznala. Ukázal mi různé domy, náměstí, villigery, další domy a nakonec Zoo. A mají velkou Zoo. Já ve svým světě mám pouze želvy, pandy, lední medvědy a papoušky, toť vše. A mám tam pro ně dva výběhy a jednu voliéru. Oni tady toho mají víc. Jednou jsem však dostala záchvat smíchu, když mi Honza řekl, že mají udělaný výběh pro delfíny. Já sama se snažila si domů přitáhnout delfíny, ale vždy mi umřeli. Pak jsem zjistila, že mimo moře nepřežijí. Ale je to škoda.
"A tady máme Nether portál. Tomáš mi řekl, že ho udělá malý, no a takhle to dopadlo." Řekl a zasmál se. Já se musela zasmát taky. V tu chvíli jsem totálně zapomněla na stream. Vzpomněla jsem si, až mi to Honza připomenul.
"Co na to lidi na streamu?" Zeptal se Honza. Hned jsem si uvědomila, že je stream a podívala se na komentáře. Všichni psali, že je to super, ale někteří se ptali, jak jsem se tam dostala. Asi neviděli předchozí stream.
"Prý super, boží, Lamarano, jak jsi se tam dostala a podobný." Řekla jsem zase s neutrálním výrazem. Od Honzy jsem slyšela jen zabrblání.
"A Lamarano, ty, pokud si chceš postavit dům, tak tady je místo na poušti. Tomáš to tady speciálně ohradil, jestli sem pozveme někoho nového. Různé suroviny si můžeš natěžit a důl víš, kde je. Já už za chvíli budu taky nejspíš zapínat stream. Připojíš se Tomáši? Máme novou hračku." Řekl Honza. Hádám, že poslední dvě věty nebyli na mě. Já tedy začala klasický Minecraft od začátku, takže jsem si šla natěžit dřevo. Potom jsem tedy šla do dolu, kde jsem začala normálně těžit. A asi jsem měla velké štěstí, protože jsem našla diamanty. Spíš pět diamantů. Po natěžení různých surovin jsem šla udělat základy svého nového domu. Zatím jsem to dělala z vypečených stone bricků. Mezitím MenT začal svůj stream. Asi v deset jsem se omluvila, vypla stream, odpojila se ze serveru, pozdravila Honzu a šla spát, protože zítra jdu do práce.
Další část i z tohohle příběhu. Doufám, že se vám líbilo, bylo to takový nudný, ale co. Zase u další části příští víkend a
Jojo čus
ČTEŠ
Youtuber a Streamerka [POZASTAVENO]
ФанфикOba jsou ze stejného města. Chodili spolu na střední školu, přes den se nenáviděli, avšak v noci byli přátelé na MenTově Minecraft serveru. Když se rozdělili, on se stal hvězdou YouTube a ona hvězdou Twiche. Jednou, kdy se Honza rozhodl jako MenT...