Honza
Ráno jsem se probudil v... Deset dopoledne. To není moc pozdě, ne? Laura šla včera večer spát dřív, protože jde prý do práce.
Vstal jsem z postele a hned šel do koupelny. Samozřejmě jsem celou dobu sledoval tu zásuvku uprostřed zrcadla. Opláchl jsem si obličej a učesal si vlasy. Potom jsem šel zpátky do svého pokoje, kde jsem se převlékl do klasického oblečení. Poté jsem se vydal do kuchyně. Z nějakého důvodu tady byl bordel. Neřešil jsem to a nasnídal se.
Potom jsem vyšel ze svého bytu a šel do studia. Nikdo tu samozřejmě ještě nebyl, protože jsme všichni šli spát pozdě. V tuhle dobu nejspíš všichni vstávali. Sedl jsem si k počítači a využil toho klidu k natočení nového videa.
***
Opravdu jsem se nudil. Dneska nemám nic v plánu, až na to video s Laurou. Nevím, co mám dělat. Vzal jsem tedy mobil a zkusil Lauře napsat. Byly už dvě hodiny odpoledne.
MenT: Ahoj Lauro, chtěl jsem se zeptat na ten dnešek.
Laura: Promiň, ale jsem momentálně v práci. Napíšu ti za hodinu.
Odepsala mi skoro hned. Já však budu muset čekat další hodinu. Mezitím to tu připravým na natáčení. Hned na to jsem vstal a šel k gauči.
***
Projížděl jsem Instagram, když v tom mi přišla zpráva z Facebooku. Samozřejmě, že byla od Laury.
Laura: Ahoj, tak jak tedy? Kde bude sraz?
MenT: Tam, kde jsme se minule rozloučili za půl hodiny. Přijedu tam pro tebe autem.
Laura: Ok.
Odepsala. Musel jsem se zasmát. Jestli se ptáte, jakým autem ji chci vyzvednout, tak samozřejmě, že mým úžasným Maluchem. Myslím, že by potřeboval provětrat. Ale nebude to jen tak. Samozřejmě, že to budu celé natáčet, protože mě zajímá její výraz.
Laura
Jakmile jsem odepsala, šla jsem do své ložnice a začala se převlékat. Potom jsem šla ještě do koupelny, kde jsem se upravila po náročné práci. Oblékla jsem si mikinu a vyrazila. Je to odtud nějaký kus a moje úprava mi zabrala docela dost času. Nesnáším holčičí věci.
***
Došla jsem na to místo a sedla si na lavičku, která byla poblíž. Potom jsem se začala rozhlížet kolem sebe. Honzu jsem však zatím nikde neviděla. Co si však získalo moji pozornost. Byl zlatý maluch, který se blížil ke mně. Když jsem však viděla: #MENTSMOBILE; bylo mi vše jasné. Auto zastavilo kousek ode mně a z něj vylezl samozřejmě Honza.
"Co to jako má být?" Zeptala jsem se nechápavě a ukázala směrem k jeho autu. Potom jsem si však všimla... kamery?!? Jasně, že mě natáčel.
"Překvapení. Pojď, odvezu tě ke mně." Řekl a otevřel mi dveře spolujezdce. Já tedy neodmítla a do toho auta nastoupila. On si tedy sedl na sedadlo řidiče a auto nastartoval. Bylo to zvláštní.
Nakonec zastavil před nějakým velkým panelákem. Vystoupil z auta a šel ke mně. Otevřel mi dveře s kamerou v ruce a já se smíchem vylezla. Potom zavřel a zamkl. Vydal se nějakým směrem a já se vydala za ním.
Vešli jsme nejspíš do jeho bytu a hned šli do studia. Jak jsem to poznala? Z jeho posledního streamu, kde měl webku a bylo tady veškeré vybavení. Také tady byl Tomáš ze střední a nějaký další člověk.
"Čau Tome, pamatuješ si Lauru ze střední a holku, kterou jsem pozval do našeho serveru?" Řekl Honza a s Tomem se pozdravil. Toma si pamatuji, ale nikdy jsem se s ním moc nebavila.
"Ahoj Tome." Řekla jsem a podala mu ruku. Takhle se zdraví, ne? Já už ani nevím. Když mi Tom ruku podal též a tou mou potřásl, tak jsem věděla, že jsem udělala správně.
"Teď ale jdeme natáčet, já si tady jen vezmu kameru." Řekl Honza, vzal si mobil a kameru ze stolu a šel zase pryč. Já ho mlčky následovala. Odemkl dveře a věděl do kuchyně. Hned potom šel do obýváku, který byl hned vedle. Když mi ukázal na gauč, tak jsem se posadila. Potom dal kameru před nás a zase někam odešel. Když se však vrátil s vínem, tak jsem se zděsila.
"Můžeme začít?" Zeptal se Honza, sedl si na gauč a podíval se mým směrem. Já jen nechápavě přikývla.
"Wazzup, vítejte u dalšího videa. V dnešním díle tady jsem s docela známou streamerkou Lamaranou a budeme hrát: Nikdy jsem. Na Instagramu jsem dal do příběhu, ať mi píšete různé otázky a na Facebooku do naší fan page." Řekl Honza a já se snažila všechno to pobrat.
"Ahoj." Vypadlo ze mě nakonec slabým hlasem. Kvůli tomu mezi námi propukl hlasitý smích. Když jsme se oba uklidnili, tak Honza pokračoval.
"Takže to je jednoduchý. Prostě budu číst různé vaše komentáře a pokud to bude pravda, tak se napijeme alkoholu. Proto tady mám víno. Ještě se tě ale musím zeptat Lauro, obědvala jsi?" Opět jsem se to snažila všechno pobrat.
"Jo, obědvala jsem. Takže ty mě chceš tady takhle opít?" Musela jsem se prostě zeptat. Samozřejmě, že se smíchem.
"Vlastně jo." Řekl také se smíchem.
"Takže, můžeme začít?" Zeptal se mě znovu já tedy souhlasně přikývla. Nevím jak, ale nějak se na stole objevily skleničky, do kterých už Honza naléval víno.
"První otázka... Odkud se znáte? Já jsem říkal Nikdy jsem! Takže další." Začal řvát Honza. Já se trochu zasmála, ale pak jsem čekala, co zase řekne.
"Nikdy jsem nepotkal Youtubera." Řekl Honza a podíval se na mě. Já nic neříkala, jen jsem si vzala skleničku a trochu se napila. Honza to po chvíli zopakoval.
"Takže další... Nikdy jsem nevypil šampón." Řekl Honza a následně se podíval mým směrem. Potom se podíval zpátky a trochu se napil. Já se samozřejmě hned musela zasmát.
"Další... Nikdy jsem neměl přítele, přítelkyni." Řekl Honza a podíval se na mě, ale tentokrát s úšklebkem.
"Ale, jak je to myšlené. Jako prostě vztah, který nevydržel ani měsíc, nebo vztah, který vydržel víc, jak měsíc." Konečně jsem promluvila a řekla jsem zrovna tohle. U mě a vztahů to je těžké.
"Tak vztah, který vydržel víc, jak měsíc." Řekl prostě Honza.
"Tak v tom případě pij." Řekla jsem a odvrátila pohled.
"Cože, ty jsi neměla nikdy vztah, který by vydržel aspoň měsíc?" Zeptal se nechápavě. Já jen smutně přikývla.
Tak co? Rovnou i aktualizuji tento příběh. Jo a jestli se náhodou ptáte, jak to píšu, tak vždy přes týden, když mám volný čas, tak se snažím něco napsat a o víkendu to dopíšu a zveřejním. Určitě vás to zajímá :D. Takže doufám, že se další část líbila, něco se o sobě zase dozvěděli a příště
Jojo čus
ČTEŠ
Youtuber a Streamerka [POZASTAVENO]
FanfictionOba jsou ze stejného města. Chodili spolu na střední školu, přes den se nenáviděli, avšak v noci byli přátelé na MenTově Minecraft serveru. Když se rozdělili, on se stal hvězdou YouTube a ona hvězdou Twiche. Jednou, kdy se Honza rozhodl jako MenT...