Laura
Ráno jsem se probudila... No spíš už odpoledne, protože bylo chvíli před dvanáctou. Ještě, že dneska nikam nemusím. Dneska mám v práci volno a ano, chodím do práce, protože z Twiche se nedokážu uživit. Za jeden stream dostanu průměrně tisíc korun, které ale věnuji do nové techniky. A jestli se ptáte, proč jsem se vzbudila tak pozdě, odpověď je Honza. Včera jsem se s ním nějak zakecala, takže jsem oba šli spát v čtyři hodiny ráno. Ani nevím, jak se nám to povedlo, ale dlouho jsme se neviděli, takže jsme si potřebovali pokecat. On aspoň narozdíl ode mě má určitě nějakou společnost. Já bydlím sama v malém bytu. Pokoj a pracovna dohromady, obývák s kuchyní a chodbou dohromady a koupelna.
Vyškrábala jsem se to postele a hned šla do koupelny. Nedalo si nevšimnout jemných kruhů pod očima a rozmazaného make-upu, který jsem si nejspíš včera zapomněla umýt. Ano, na streamy se maluju, abych vypadala nějak k světu. Make-up jsem si umyla, opláchla si obličej, učesala vlasy a namířila si to do kuchyně. Tam jsem se najedla pečiva, šla jsem si vyčistit zuby a pak si konečně sedla na gauč. Pustila jsem si nějaký vtipný film, ale hned na začátku mi zabzučel mobil. Hned jsem se usmála, když jsem si všimla, že to je zpráva od Honzy.
MenT: Ahoj, jsi vzhůru. Suprově jsme včera pokecali.
Laura: Jo, jsem vzhůru a ano, včera to bylo super. Už jsem si potřebovala pokecat s někým normálním.
MenT: Jak to myslíš? Já rozhodně nejsem normální. Chtěl jsem se tě ale zeptat, jestli nepůjdeš ven. Přijde mi blbý psát si přes Facebook.
Laura: Klidně, bydlím stále v Pardubicích. Kdy a kde?
MenT: V jednu u Pizzerie *****?
Laura: Jo, klidně. Vím, kde to je. Tak já se jdu připravit. Zatím ahoj.
MenT: Já taky, ahoj.
Tohle bylo trochu divný. I tak jsem byla ráda. Rychle jsem vyskočila z gauče a šla do koupelny. Vlasy jsem si sepnula do culíku a začala s make-uoem. Začala jsem zakrývat kruhy pod očima a klasicky jsem si udělala linku a dala řasenku. To je celé moje líčení. Nepotřebuju na to celou skříňku.
Potom jsem vyšla z koupelny a hned šla do pokoje. Tam jsem si začala vybírat oblečení. Normálně popadnu první věc, kterou uvidím, ale teď chci něco normálního. Oblékla jsem si černé riflové šortky a volné červené tričko. Přece jen je venku vedro.
Když už jsem byla hotová, sedla jsem si zpátky na gauč a zkontrolovala čas. Půl jedné, tak to jsem byla rychlá. Ještě mám pár minut čas, protože do té pizzerie to je odtud patnáct minut. Pustila jsem si tedy začátek toho filmu, který jsem viděla už desetkrát, ale pak jsem to už vypla. Místo toho jsem vyšla z bytu a šla na místo setkání.
Honza
Seděl jsem na lavičce a čekal, až přijde. Nějak si spolu rozumíme. Já jsem taky za to rád. Na střední jsme se k sobě nechovali zrovna nejlépe, ale to se teď může spravit. Z mého přemýšlení mě vytrhla osoba.
"Ahoj." Pozdravila mě, tak jsem jí pozdrav oplatil. Teď ale nastala trapná část. Co mám dělat? Bude ona něco dělat? Přes Facebook to je jednodušší.
"Půjdeme dovnitř? Nevím, jak ty, ale já neobědval." Vypadlo ze mě nakonec. Ona jen přikývla, tak jsme se přesunuli ke dveřím. Já, jako pravý gentleman otevřel dveře a potom, co vešla dovnitř jsem vešel za ní.
"Já jsem obědvala rohlík, takže si taky dám." Zasmála se. Já se na ni usmál, ale pak jsem šel k pultu. Podíval jsem se na tabuli, i když jsem měl už pizzu dávno vybranou. Vlastně si dávám pokaždé tu samou.
"Jakou si dáš?" Zeptal jsem se Laury. Ta se na mě otočila s nechápavým výrazem, ale pak se jí na tváři objevil zlověstný úšklebek. Co to znamená?
"Jakou ty?" Zeptala se mě vážným tónem hlasu, ale bylo vidět, že má málo od smíchu. Já se taky trochu zasmál.
"Se sýrovými okrajemi, dáš si taky?" Zeptal jsem se jí. Po jejím přikývnutí jsem pizzu objednal. Když došlo na placení, rychle jsem to za ni zaplatil. Já ji pozval, já zaplatím. Společně jsme se posadili ke stolu a už jen čekali, až pizza bude hotová.
"Co vlastně na Twichi streamuješ?" Zeptala se mě najednou, nejspíš, aby přerušila to zvláštní ticho mezi námi. Já měl hned na její otázku jasno.
"Minecraft. Mám nový Minecraft server, který streamuji. Vlastně to hraji se svými přáteli a lidmi, které znám. Proto jsem se tě chtěl zeptat, jestli bys tam nechtěla hrát taky." Řekl jsem svou dlouhodobou myšlenku. Myslel jsem na to od té chvíle, co jsem viděl její stream.
"Opravdu, to bych byla moc ráda. Budeš mi s tím však muset pomoc, protože jsem už dlouho nehrála na žádném serveru." Řekla a hlavu měla skloněnou dolů. Tady tohle je divný. I tak opravdu chci, aby tam hrála.
"Jo, to nebude problém." Zasmál jsem se. V tu chvíli hlavu zvedla a naše oči se střetly. To však přerušil muž, který nám dal na stůl hotovou pizzu.
"Děkujeme." Řekla Laura a vzala si první kousek pizzy. Já si vzal druhý a společně jsme se pustili do jídla. Pořád je však zvláštní, že tu spolu sedíme. Snažil jsem se jíst pomalu, abych to do sebe hned nehodil a potom na ni nečekal.
Když jsme měli dojezeno, vstali jsme a vyšli ven. Já jsem měl pět kousků a Laura tři. Snad jí to stačilo, protože mně pro zatím ano. Za chvíli nejspíš zase budu mít hlad. Společně jsme se rozhodli, že půjdeme na město. Nikdo z nás neví, co tam budeme dělat, takže se nejspíš budeme jen procházet. Docela dobře se mi s ní ale povídá. Já jsem zvyklí mluvit s lidmi, ale Laura se zdá, jakoby na to zvyklá nebyla. Taky, že jsem zjistil, že přes rok s nikým normálním nemluvila. Jsem rád, že jsem podle ni normální. Ještě toho o ní spoustu nevím a ona o mně. Sám jsem jí jen řekl, že jsem Youtuber.
Šli jsme městem, ale po chvíli jsme se zastavili. Důvod? Vzpomněl jsem si na natáčení s Gejmrem, které mám za půl hodiny. Zase nestíhám.
Po dlouhé době další část tady. Omlouvám se, že tak dlouho nic nevycházelo, ale prostě jsem neměla čas. Jsem totiž teď v ročníku, kde se bude rozhodovat o mé budoucnosti, ale já samozřejmě nevím nic. Také budu muset pořádat různé akce, ale s mou třídou to bude nemožné. Každopádně jsem si myslela, že první týden bude nenáročný, ale opak byl pravdou. Takže jsem pokaždé přišla domů a jen jsem si četla, protože jsem neměla náladu. Tento rok bych se ale ve škole chtěla aspoň trochu zlepšit, právě proto budou části vycházet hlavně o víkendu. To je snad všechno, doufám, že se líbilo a zase příště
Jojo čus
ČTEŠ
Youtuber a Streamerka [POZASTAVENO]
FanfictionOba jsou ze stejného města. Chodili spolu na střední školu, přes den se nenáviděli, avšak v noci byli přátelé na MenTově Minecraft serveru. Když se rozdělili, on se stal hvězdou YouTube a ona hvězdou Twiche. Jednou, kdy se Honza rozhodl jako MenT...