Kan vücudumdan çekilmişti , soğuk soğuk terler atıyordum.
"ne demek istiyorsun sen?!" masada ki hemen hemen herkes bize bakıyordu.
"bak ne derdin var bilmiyorum ama benimle oynama"
Kahkaha atıp geri çekildi.
"çok korkaksın Bella"
"Sana Bella deme hakkını kim verdi?" öfke? Nefret? Şaşkınlık?
Hepsinin şuan en yüksek dozda damarlarımda dolaştığını hissediyordum.
"hoşuna gitmedi mi? Öyleyse devam edeceğim"
"bak, katil olmak istemiyorum. Özellikle seni lanetlerle öldürüp azkabana gitmeyi hiç düşünmüyorum"
Gözlerinden alaycılık akıyordu, buna yemin edebilirim.
"Eğer ölürsem Bella, emin ol boş ölmem Tom'a her şeyi anlatırım"
"Benim ona karşı kullanacağın bir sırrım yok"
Evet, yalan söyledim. Küçük bir yalan. Güçlü durmak istiyorum, ağlamak istemiyorum.
Sinir krizi geçirmeme ramak kalmıştı şimdi.
"hadi ama onu sevdiğin bir sır değil mi? Sadece Narcissa ile aranızda sanıyorsan, fena tökezlersin"
Tam cevap verecekken büyük salonda koca bir sessizlik oldu. Tüm herkes tek bir noktaya odaklanmıştı.
Sessizlik içinde kalp atışlarımın kulağıma dolduğunu hissettim.
"bir bu eksikti kahretsin" David sinirle elini saçından sertçe geçirdi. Ve bir kaç küfür daha savurdu.
Okula Müfettiş gelmişti. Hem de en gerekli zamanda.
David'in etekleri tutuştuğuna göre ciddi bir şey vardı.
O benim sırrımı biliyorsa, ben de onun sırrını öğrenip yapmam gereken ne varsa yapacaktım.
"Tom nerede ha? En lazım zamanda yok bu çocuk!" sinirden gözleri yaşarmış olamazdı değil mi?
Ayrıca Tom ile ne alakası vardı bunun?
"Tom ile bir iş karıştırdınız değil mi ha? Söylesene yine kimi öldürüp bana söylemeyi düşünüyordunuz?"
Sessiz kalıp gitmeyi tercih etti.
Buraya gelene bir şey oluyor, Merlin lütfen bir şey yap.
Lanet olasıca Riddle neredeydi? Hemen topuklamak kolay gelmişti anlaşılan.
Derin bir nefes alıp etrafta göz gezdirdim. Bütün öğrenciler kendine çeki düzen verip iyi öğrenci imajı vermeye uğraşıyordu.
Ama yemez.
Boğazımı temizleyip masadan kalktım.
Cissy 'de bir anda ortalıktan kaybolmuştu.
Yine bir macera yine bir şey... Cidden ortalık karıştırmak neden bu kadar hoşlarına gidiyor böyle?
**
Selamm! Sana da selam hayalet okuyucularım. Biliyorum kısa bir bölüm oldu çünkü artık kurguda tıkandığımı hissediyorum. Her neyse geçiş bölümü gibi olsun bu... Keyifli okumalar.Aralara bir yerlere tatlış tatlış yorumlarınızdan atarsanız şu gariban yazarınızı sevindirirsiniz ehehe. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Love / Tom & Bellatrix
FanfictionBen onu seviyordum, Tom Riddle 'ı. Gizli bir aşktı bu, karşılıksız ve soğuk. İmkansız olduğunu biliyordum bu aşkın ama, ölümüme neden olacağını bilemezdim, bilemezdik değil mi?