Toplanip gidiyordum ki onumuzde oturan hicik kaptigim seytan yuzlu acinacak haldeki arkadasim(!) bana celme takti ve yere dustum. Bir de sikinti bu degil. Yere su dokmusler. Bende ustune dusunce iyice beter oldum yani neyse yerden kalkip esyalarimi toparladim.
Topragin yanina gecip yuzume buyuk ve samimi bir gulumseme koydum.
-Selam Toprak
-Selam
-Demek bana katlanmayi dusunuyorsun. (Ayiptir soylemesi Denizle ilk oturdugumuzda kizin benden cekedigi sey kalmamisti. Ama sonra onu da kendime benzetince her sey halloldu. Ne demisler uzum uzume baka baka kararir.)
-Bu buyuk gorevin ustunden kalkabilecegimi dusunuyorum komutanimDiyince ikimizde kahkahalara bogulduk. Galiba ayni kafadayiz. Tenefus zili caldi ve Toprak
-Ben Elifle bulusmaya gidiyorum. Gelmek ister misin?
-Elif kim?
-Sevgilim
-Yok zaten ben Denizin yanina gitcem.Kafa sallayip disari cikti. Sevgilisi oldugunu biliyordum da hic arastirmamistim. Demek adi Elifmis. Cok guzel isim yaa. Host. Kizim o senin dusmanin. Bu konu icin arastirma yapmam lazimdi. O yuzden hemen Denizin yanina gittim.
-Denizzzzz..
-Ne?
-Hemen bahceye inmemiz lazim
-Olamaz. Arda bekliyo.
-Ne samimi oldunuz be. Yoksa?
-Sacmalama. Tamam geliyorum.
-Aferim akilli arkadasimDenizle birlikte kosarak bjceye ciktik. Topragin her zamanki oturdugu yere baktim. Oradaydi Elifle.
Gizli: Bunu bana nasil yaparsin?
Toprak: Neyi?
Gizli: Tamam sevgilin ama bari benim icin cok okulda bulusma.
Toprak: Niye boylesin?
Gizli: Nasilim? Seni sevdigim icin bunu gormek istemiyorum. Ben seni arastirirkin ilk hangi resmini gordum biliyor musun?
Toprak: Hangisini?
Gizli:
Ilk gordugumde anana tesekkur etmistim. Beni kalbimin tam ortasindan vurmustum. Sana ne zamandir beri asigim ben. Her gun senin fotograflarinla uyuyorum. Telefonumda senin fotograflarina ozel album var. Odamin duvarini da sen yaptircaktim ama arkadasim beni durdurdu... Benden bu kadar. Tek tarafli olsun dedim. Belki anlar da az canimi acitir diye ama... Sen canimi az acitmaktan ziyade oetada can diye bir sey birakmadin. Gorusuruz. Sana sevgilinle iyi eglenceler.
Gizli adli kullanici sizi engelledi.
Toprak: Tamam sakin ol
(Mesajiniz iletilemedi.)Toprak: Heyy bu agir oldu.
(Mesajiniz iletilemedi.)Toprak: Ozur dileeim yaaa
(Mesajiniz iletilemedi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ Mİ?
Random-Emin misin ? - Tek care bu iste bugun butun hayatim degisecekti....