OYUN YENİ BAŞLIYOR

18 1 5
                                    

-Emin misin? Diye sorduğumda hic dusunmeden cevap verdi
-Kızım sen bunu sevmiyor musun?
-Deliler gibi...
-E o zaman?
-Tamam o zaman. Basliyorum.
-Beklemen hata...

     Bu kim tahmin edebiliyor musunuz? Tabii ki benim kardeşim dostum sırdaşım arkadaşım ve sıra arkadaşım olan Deniz... Ben 4 yaşındayken Deniz bizim üst katımıza taşındı. O günden sonra bizde işte Hem çocukluk arkadaşı olduk hem de kardeş gibi büyüdük. Bu arada Size kendimi tanıtayım Ben Kumsal Göken. Şu an ne yaptığımızı az çok anlamışsınızdır. Ben bir... Plotonigim evet. Su an lise sondayim ve liseye gectigimden beri hep Topragi seviyorum. Ama sadece ben degilim ki butun okul onu seviyor. Ayiptir soylemesi okulun popisidir. Neyse...
-Ne dusunuyorsun Kumsal?
- Yaziyorim o zaman
- Ben o hatti sen ona yaz diye aldim be! O kadar para verdim. Sirf sen onunla konus diye. Kizim ne bejliyon yazsana.
  
     Dedigi gibi once hatti telefonuma taktim ve gizliden topraga yazmaya basladim. Ama kalbim heeinden cikacak gibi. Allajim sana geliyorum. Yakinda tahtalikoyu boylucam.

Gizli: Selam

Toprak: Siz kimsiniz?

Gizli:  Adi ustunde gizliyim.

Toprak: Isminizi soylemeden yazisamam. Hem benim sevgilim var. Numarami buldiysaniz elbette bunu biliyorsunuzdur.

Yine o kizdan bahsetti. Ben gicik oldukca diyo be!

Gizli: Biliyorum. Zaten o kiza gicik kapiyorum. Hem yazissan ne olur ki !

Toprak: Sizi taniyor muyum?

Gizli: Evet! Ama sen butun okuli taniyorsun ki!

Toprak: Senle yazistikca sevgilime ihanet etmis gibi hissediyorum. Bana YAZMA!

Toprak adli kullanici sizi engelledi.


Bu bolum nasildi?

Begendiniz mi?

GİZLİ Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin