Bu Ne Enerji?

13 1 7
                                    

Yine  o lanet olasi alarm beni uyanfirdi. Her sabah bunu yapmak zorunda miydi?

Gizli: Gunaydiiiiinnnnnn

Toprak: Bu ne enerji kizim 😁

Gizli: Senle konusunca oluyor iste yaa

Toprak: Bana kendini gosterecek misin?

Gizli: zamani gelince ogreneceksin. Ne yapiyorsun?

Toprak: Okula hazirlaniyorum. Bugun Cuma ya

Gizli: ciddi misin?😮 Ben bugunu cumartesi zannediyordum. Ben hemen hazirlanmaya baslayim.

Toprak: Gizlisin mizlisin ama seni sevdim. Şapşik.

Gizli: Sen bana sapşik mi dedin? Bende seni seviyorum.

Toprak: Bilmediğim bir sey soyle.😎

Gizli: ismim.

Bir sey yazmadi. Amaaan bosver. Telefonumu yatagin uzerine atip hemen kiyafetlerimi giydim. Sacimi daginik bir topuz yapip asagi indim. Annem arkamdan ne kadar bagirsada aldiris etmedim. Cunki o benim annem. Asagi indigimde Denizin beni bekedigini gordum. Birbirimizle dovuşsekte ben bu kizi seviyorum yaa. Hemen yabina atilip

-Nabeeerr?
-kizim ne bu enerji yaa?
- Niye herkes aynisini soyluyo
-baska kim soyluyormus
-Denizzz

Basini telefonundan cekip bana bakti. Kizim sen bununla yazisiyir musun? Salak bu kiz yaaa. Her seyi ona anlatip okula koyulduk. Bahceden iceri girdigimizde Topragin ber zaman oturdu yere baktim ki bakmaz olaydim. Ayy o cadi Topragi yanagindan optu mu? Yanlis goruyorum. Gozlerimi ovusturup tekrar baktim. Dogru goruyormusum. Hdmen cebimden telefonu cikarip yazmaya basladim.

Gizli: Bana bunu yapacagaini...

Toprak: Sana ne yapmisim?

Gizli: Nasil o kizin seni opmesine izin verirsin?

Basini telefondan kaldirip etrafina bakti. Ve tekrar telefina dondu.

Toprak: Demek buradasin.

Gizli: Bahcede coook ogrenci var Toprak ve konuyu degistirme.

Toprak: Unut ma ki o benim sevgilim.

Gizli: Peki ya ben?

Toprak: Gizli?

Gizli: Senin icin sadece gizli miyim? Bari arkadasiz fln deseydin.

Toprak:Arkadasiz.

Gizli adli kullanici sizi engelledi.

Toprak: Ne yaptim simdi yaa?
(Mesajiniz iletilemedi.)

Toprak: Offf niye engelliyorsun
(Mesajiniz iletilemedi.)

Toprak kafasini telefondan kaldirip sevgilisine  akti. Ama yuzu dusmustu. Bulabilen yerden alsin. (Kotu bir espriydi. Yapmadim sayin.) Mudurun ogrencileri cagirmasiyla yanina gittik. Ders icin sinifa gittigimizde hemen zil caldi. Acaba bu zil bizim sinifimiza girmemizi mi bekliyordi. Neyse... Kisa sure icinde ogretmen geldi.

-Evet cocuklar...
Ben size diyorum kesin bu konusmanin altindan bir sey cikacak.
-Bugun ogretmenlerle konustim ve sizin yerlerinizi degistirmeye karar verdik. Kisacasi yer degisikligi yapacagiz.

Ne dedin oglim sen ya... Ben Deniziminden nasil vazgecerim.Kafami Denize cevirdigimde bana sulu gozlerle bakiyordu. Sonra dayanamayayip sarildim ve icimde kalan aglamayi da disima vurdum. Artik hungur hungur agliyorduk. Aglamamiz bittiginde bir sey dikkatimi cekti. butun sinif bize bakiyordu. Dikkatimi bu cekmedi. Her zaman alisik olduguz durum da. Dikkatimi ceken herkesin gozleri dolmistu. Tas kalpli hocamizin bile...

-Yeter bu kadar aglamak. Yerlerinizi soyluyorum. Sila-Tuba, Rabia-Hira Ikra-Zeynep  ...  Deniz-Arda ve son olarak

Kumsal-Toprak

Dogru mu duydum? Toprakla mi oturacagim simdi. Topraga baktigim bana guluyordu. Hemen esyalarimi toplayip Topraga dogru gidiyordum ki olalanlar oldu. Inanin daha fazla rezil olamazdim.

Sizce ne oldu?

Bu bolumu begendiniz mi?

Siz de hic rezil oldunuz mu?

GİZLİ Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin