ariana p.
Ráno mě vzbudil budík. Večer jsem si totiž pro jistotu nastavila asi 5 budíku abych nepřišla opět pozdě. Nejdřív jsem si to zamířila do kuchyně a tam jsem si vzala jogurt s ovocem. Když jsem dojedla začal mi zvonit mobil který jsem měla v pokoji, běžela jsem si pro něj abych zjistila kdo mi volá. Volala Lexie. Zvedla jsem jí to a dala na repraček abych u toho se mohla převlíct.
,,Čauky kočko.Já vím, večer jsem ti zapomněla zavolat tak volám teď doufám že si nespala." Řekla tak narychlo.
,,No čauuu, já věděla že nezavoláš." Řekla jsem a obě jsme se zasmáli. Volali jsme si tak ještě půl hodiny a pak Lexie musela odejít. Bylo půl osmé takže jsem se rozroučila s pejskama a šla jsem.Byla jsem kousek od kavárny a uslyšela jsem dvě teenagerky. ,,omg justin bieber vydal nový album!" Křikla jedna z nich. ,,já vím! Miluju ho, je mega hot!" Vykřikla druhá.
Musela jsem se tomu zasmát když jsem si vzpomněla jak jsem se takhle já bavila na základce.Došla jsem do kavárny a přivítali mě tam nové lidé. Doufám že mě přišli zachránit a říct mi že našli mého otce a že je to slavný milionář a já vypadnu ze starbucks. ,,Ariano jsem rád že si přišla takhle brzo. Chtěl bych ti někoho představit." Promluvil na mě šéf Ben. Kývla jsem hlavou a přišla k nim.
,,tohle je Bella a Steve. Budou tobě a Alex pomáhat" Řekl.
,,já jsem Ariana" řekla jsem jim a podala jim ruku. Přijmuli jí a poté jsem jim měla ukázat kde je co a jak se co dělá. Udělat kafe umí každý takže to netrvalo tak dlouho a mohli jsme otevřít. Dnes bylo hodné lidí a protože jsme byli tři tak jsme byli celkem rychlí.,,Ariano?" Zeptala se Bella.
,,co potřebuješ?" Usmála jsem se na ní.
,,no víte.. jak to říct.." zasekávala se. Věděla jsem na co se chce zeptat.
,,Už chcete odejít že? Tak běžte já to tady zvládnu sama" Řekla jsem mile.
,,já tu s vámi zůstanu, Bella má rande" Řekl Steve. Bella se usmála a sundala si zástěru pak už se jen usmála a odešla.
,,mohl si taky odejít. Já bych to zvládla." Řekla jsem mu.
,,ne já bych stejně neměl co dělat a aspoň ti pomůžu." Mile řekl. Byla zrovna obědová pauza takže jsme si se Stevem spolu povídali. Zjistila jsem že Steve a Bella jsou sourozenci, taky že Bella právě odmaturovala a že Ben je jich strejda.Zrovna dovnitř vyšel kluk s kapucí a se slunečními brýlemi. ,,co to bude?" Zeptala jsem se.
,,ledové velké latté."Řekl mi hrubým hlasem.
,,a na jaké jméno?" Zeptala jsem se a přitom zapisovala to co chce.
,,justin" Řekl a odešel si sednout. Udělala jsem mu ledové latté. A poté zakřičela jeho jméno. Nic. Nepřišel.Tak jsem mu to chtěla odnést. Když jsem šla tak jsem do někoho narazila. Narazila jsem do velké silné hrudi. Bohužel jsem to na dotyčného vylila.
,,bože můj! Moc se omlouvám!" Vykřikla jsem a nevěděla jsem co dělat.,,to je v pohodě" Řekl klidným hlasem.
,,to není! Co pro vás můžu udělat? Novou kávu a k tomu něco?" Zeptala jsem se ho. On mě ale chytil za ruku. ,,chci aby jsi šla se mnou večer do kina." Pošeptal a pak odešel.
Nevím jestli s ním mám jít. Vůbec ho neznám a on nezná mě.
Celou dobu co jsme pracovali jsem na neho musela myslet. Co když je to nějaký úchyl? Mám na něj čekat? Co když nepřijde? Budeme jen kamarádi?
Z myšlení mě vytrhl Steve.
,,Už tu nikdo není tak zavíráme?" Zeptal se.
,,jasně! Já to tu uklidím ty už můžeš jít. Diky za pomoc" Řekla jsem mu a chtěla ho vyhnat. ,,fakt nechceš pomoc?" Zeptal se.,,ne já to zvládnu" Řekla jsem a Steve si sundal zástěru. Rozroučil se a odešel.
Já jsem si sedla a čekala. Bylo sedm a já nevěděla kdy přijde a jestli vůbec přijde.
Ztrácela jsem naději že by přišel. Kdy v tom někdo zaťukal na dveře.
Frankie.
Byl to Frankie a ten Justin se na mě vysral.
Zvedla jsem se a šla otevřít Frankiemu. ,,holka co tu děláš?" Zeptal se Frankie.
,,čekala jsem." Řekla jsem mu.
,,nepřišel že?" Řekl Frankie a objal mě.
,,tak jdem!" Vykřikla jsem a vzala jsem si klíčky a mobil a pak už jsem Frankieho hnala ven.
Označená @arianagrande
@lexieluria už se mi po tobě stýská 😣❤
To se líbí @arianagrande,@rayy a dalším 34 lidem.
Komentáře.
@arianagrande: taky se mi stýskaa😢❤
@rayy: po mě se ti snad nestýská?😂❤
-> @lexieluria: ale to víš že jo. jen ty se nechceš fotit!😂❤-^.^-
vote a komentik❤
vaše adelee 💓
ČTEŠ
only you -jariana
Fanfictionpříběh je o dívce která pracuje ve starbucks a jednoho dne omylem vylije kafe na slavnýho zpěváka justina biebera. jariana