1. bad day

36 2 0
                                    

ariana p.

Toulouse. Můj pes. Začal štěkat a skákat mi po posteli.

,,co se děje broučku?" řekla jsem s mým chraplákem a posadila se.

Pomazlila jsem se s toulousem a poté se podívala na hodiny. Sakra. Hodiny ukazovali osm hodin.

Vyskočila jsem z postele a běžela rovnou do koupelny. Začal jsem si čistit zuby a poté nanesla makeup a oční linky.

Dnes mám službu v práci protože moje nejlepší kamarádka Alex dnes odjela do Paříže za rodiči, tím pádem mám teď za ni dopolední směny a k tomu i odpolední.

V práci už jsem měla být, jsem zvyklá že vstávám později.

Hned jsem ze skříně vytáhla bílý triko s krátkým rukávem a nápisem starbucks a černé kraťasy.

Vlasy jsem si dala do culíku a běžela si vzít něco rychlého k snědku.

Odpoledne má přijet brácha aby vyvenčil psy. Mám pět psů. Vzala jsem si klíčky a mobil pak jsem mohla vyrazit.

Běžela jsem asi pět minut. Starbucks je od mýho domu celkem kousek.

Zastavila jsem před kavárnou a podívala se na sebe do skla. Trochu jsem se upravila,nadechla jsem se pořádně a pak otevřela dveře.

Hned ke mně přicupital šéf mezitím se na všechny usmíval ale když zastavil u mě tak přestal a nasadil kamený výraz.
,,nejraději bych tě vyhodil za to jak chodíš pozdě ale Alex by to sama nezvládla." Řekl mi a zase odešel. Podívala jsem se na ostatní a na všechny se usmála pak už jsem běžela za pult tam jsem si nasadila zástěru a začala pracovat.

Bylo dvanáct takže jsem měla pauzu. Sedla jsem si k jednomu stolku a vytáhla jsem z kapsy od kraťasů mobil. Viděla jsem ze mám dvě nepřečtené zprávy jedna od Alex a druhá od bráchy. Nejdříve jsem rozklikla tu od Alex.

Lexie💜: promiň zlatoo. vím že jsi zase zaspala a Ben ti určitě nadával ale vydrž to týden a ti pak pomůžu. večer ti zavolám.

Ihned jsem ji odepsala.

Ari💞:
To si piš že nadával. Už se na tebe nemůžu dočkat.

Poté co jsem jí odepsala rozklikla jsem zprávu od bráchy.

Bro❤: nazdar ségra,pejsci jsou vyvenčený i najezený a teď se jedu postarat o tebe.

Na to už jsem mu neodepsala protože někdo přišel dovnitř. Vzhledla jsem a byl tam bracha a držel krabičku nejspíš s jídlem.

,,čauky ari,hádej co jsem ti přivezl" Řekl Frankie.
,,že by jídlo?!" Vykřikla jsem a doběhla jsem k němu. ,,správně!" Vykřikl a podal mi jídlo.

Teď bych vám mohla říct něco o mně. Jmenuju se Ariana Grande, je mi 20. Pracuju se svojí nejlepší kamarádkou ve starbucks. Bydlím sama. Mám staršího bratra Frankieho. Frankie je gay ale to mi vůbec nevadí. Mám nejlepšího kamaráda Raye,bavíme se spolu od základky. Ráda tančím,zpívám, cestuju. Můj šéf mě naprosto nenavidí ale za to úplně miluje Lexie takže kvůli ní mě nevyhodí. S Lexie pracujeme samy, šéf má syna kterej sem někdy chodí pomáhat když tedy potřebuje prachy je to takovej strašně namyšlený tatinkův synáček. Já jsem nepoznala svého otce, bydlela jsem s mamkou nedávno jsem se od ní odstěhovala ale často za ní jezdím. Frankie je tanečník nemá moc času, sice pro vás udělá cokoli ale vždy jen rychle a pak zase jede.
Poslouchám Nicki Minaj a Katy Perry. To je tak vše.

S Frankiem jsme se stihli vyfotit na instagram a pak odjel a já tam zůstala sedět sama a pochutnavala jsem si nad hranolkama co mi Frankie přivezl.

S Frankiem jsme se stihli vyfotit na instagram a pak odjel a já tam zůstala sedět sama a pochutnavala jsem si nad hranolkama co mi Frankie přivezl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Označený @frankiegrande
@arianagrande miluju svého bratříčka❤

To se líbí @lexieluria,@rayy a dalším 51 lidem

^.^

ahojj. Tohle je můj první příběh,doufám žese vám bude líbit.

vote a komentik❤

vaše adelee💓

only you -jarianaKde žijí příběhy. Začni objevovat