11. starbucks love

26 1 0
                                    

ariana p.

Nemohla jsem se dočkat až ručička na hodinách bude na dvanáctce a já budu končit a Justin přijde.
Dodělavala jsem poslední objednávku a pak rudovlasá dívka zaplatila dala i dýško,vzala kafe a odešla. Bella odešla taky a já otočila cedulku na Zavřeno.
Běžela jsem se rychle převlíct, sundala jsem zástěru a dnes jsem měla rozpuštěný vlasy takže jsem si je trochu upravila a šla si sednout ke stolku.

Vzala jsem si mobil a napsala Justinovi že končím.

@arianagrande poslala fotku.

@arianagrande: už jsem skončila❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

@arianagrande: už jsem skončila❤

@

justinbieber: už jedu za tebou❤

Justin za chvíli přijel a já byla šťastná že ho zase vidím. Hned když přišel nestačil ani nic říct a už jsem ho líbala.

,,to je ale hezký přivítání" Zasmál se když jsem se odtáhla. Šla jsem nám udělat kafe a pak jsme si spolu sedli.

,,co dnes budeme dělat?" Zeptala jsem se ho a pak se napila kafe.

,,já bych jen ležel v posteli," Ušklýbl se,,a koukali by jsme na filmy."

Justin pak vytáhl mobil a vyfotil si mě.

Justin pak vytáhl mobil a vyfotil si mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Označená @arianagrande

@justinbieber: starbucks love💦💓
To se líbí @arianagrande, @rayy a dalším 824 523 079 lidem.

Uživatel vypnul komentáře.

Nebyla jsem moc ráda že to dal na instagram ale nechtěla jsem mu to říkat. Pořád myslím na to jak mě fanoušci Justina nemají rádi.

,,sakra!" Vykřikl Justin a já se začala smát když jsem viděla že si Justin polil tričko. Když si ale pak Justin tričko sundal musela jsem se furt dívat na jeho tělo. Justin to poznal a tak mi vzal kafe a položil ho na stůl vedle jeho kelímku. Pak si mě přitáhl blíž. Zalezli jsme k pultu a Justin mě posadil na linku kde každý den připravuju kafe. Obmotala jsem mu nohy okolo pasu a ruce okolo krku. Začal mě líbat. Pomalu sundavat triko a já cítila několik motýlku v bříšku. Začal mi sundavat i kalhoty a to už jsem trochu znejistila myslím že byl rád že mě tak může ovládat. Kdyby mi teď řekl ať skočím z okna,udělám to. Justin si rychle sundal kalhoty. Pak si mě celou prohlídl a zkousl si ret. Začal mi kousat krk a pak rukama rozepl podprsenku. Nevěděla jsem jestli to chci, aspoň ne tady. Pomalu mi už sundal podprsenku. Nechci to ukončit,Justin do toho dává tolik vášně. Justin podprsenku odhodil a pak se mi na prsa podíval. Koukal dlouho. Začala jsem se stydět tak jsem si podprsenku zase vzala. Třeba se mu nelíbily.

Nasadila jsem si i tričko a Justin mě nechápal furt něco říkal ale já ho nevnímala.

,,kurva mluv se mnou!" Okřikl mě dost nahlas. Otočila jsem se na něj a hlavu zklopila dolů. ,,Ari promiň já.." nevěděl co má říct vzala jsem mobil a chtěla odejít.

,,nenechám tě odejít,jdu s tebou" Řekl a doufal že se zastavím a počkám,jenže já  už byla venku. Vlastně jsem na něj musela čekat abych zamknula dveře.

Justin na sebe rychle hodil tričko a pak za mnou běžel.

Když jsem zamykala Zašeptal mi do ucha ,,Miluju tě" usmála jsem se a políbila ho, pak se ale ozval zvuk foťáku a blesk mi zasáhl do očí. Paparazzi. Justin se rychle odtáhl a podíval se na paparazzi,už tam nebyl ale kdyby tam stal Justin už by ho běžel zabít.

,,kurva" zanadával a táhl mě. Poznala jsem že jsme šli k němu domu podle toho že jsme zase byli v tý moderní čtvrti.

Když jsme byli u něho šli jsme se podívat na internet. Samozřejmě co tam nebylo.

Justin Bieber dnes přistižen se slečnou ze starbucks podle instagramu víme že je to Ariana Grande,líbali se spolu. Všichni chceme Jelena zpět. Doufejme že ta Grande neublíží nějak slavnýmu zpěvákovi Justinovi Bieberovi. Taky si myslíme že Justin je hloupý když nevidí že ta holka chce z něho vytáhnout jen peníze.

Samozřejmě k tomu byla i naše fotka kde se líbame.
B

yla jsem celkem naštvaná ale Justin víc.

Začali mi zase psát jeho fanoušci jak mě nenavidí a že bych měla chcipnout. Už jsem skoro brečela když v tom jsem otevřela hezkou zprávu.

@steffanybelieber vám chce poslat zprávu.

@steffanybelieber:ahoj vim že si to přečteš protože to musí psát hodně lidí a právě proto ti píšu. možná ti všichni píšou jak jseš strašná. tak ti chci říct že mám strašně ráda jako Justina a vždy mi bylo jedno s kým chodí ale z tech holek mám nejradši tebe a budu si říkat že jsem ariana's girl.❤❤

Tohle bylo to nejhezčí co mi napsal někdo od beliebers. Holku jsem začala sledovat a odepsala jsem ji,a pak jsem se ji poslala fotku s Justinem kterou jsme fotili nedávno i s mojím pejskem Toulousem .

@arianagrande poslala fotku.

Justin a já tě milujeme,děkuju za tak hezkou zprávu to jsem potřebovala,jsem ráda že ty budeš moje první ariana's girl ❤:@arianagrande

Vím že mi pak ještě něco psala ale já si to nepřečetla. Pak jsem projížděla instagram a protože jí sleduju tak jsem viděla že vyscreenovala náš chat a dala to na instagram. Hodně lidí ji tam psalo že je to fake tak jsem to lajkla i okomentovala.

Spala jsem u Justina,půjčil mi jeho tričko ve kterém jsem spala.

Když jsme se rozhodli že jdeme spát potom co jsme koukali na film tak jsem si lehla k Justinovi. On mě pořádně objal a já se cítila v bezpečí.

Když jsem už usínala zamumlala jsem ,,miluju tě" 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 07, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

only you -jarianaKde žijí příběhy. Začni objevovat