9. we are not couple

22 1 0
                                    

ariana p.

Justin mi už dlouho nenapsal a ani za mnou nepřišel, vím že spolu nechodíme ale mrzí mě že už dva týdny mě hází zobrazeno.

Dnes v práci končím ve dvanáct takže jedeme s Lexie nakupovat a večer jedeme na party.

Popravdě se mi tam moc nechce ale Lexie mě přemluvil, bude přej zábava.

,,Už mám úplnou představu co budu mít na sobě" Řekla Lexie když byla u mě a já si brala peníze.

,,jdeme" Řekla jsem a podívala se na Lexie.

Lexie se nedávno rozešla s Nicolasem. Chtěl s ní jen sex ale musím říct že to hrál dobře. Lexie byla pár dní smutná ale když pak viděla nějakýho hezkýho kluka zapomněla na Nicka.

Lexie má auto takže jsme za chvíli byli u velkoobchodu.

Lexie hned zamířila do Victoria secret a táhla mě za sebou.

,,no pojď potřebujeme nějaký sexy spodní prádlo!" Křikla a mrkla na mě,zasmála jsem se jí a to už jsme stáli před obchůdkem.

Lexie si vybrala tři spodní prádla. Červené,černé a bílé.

Já si vybrala jen černé krajkované myslím že na mě budou sedět perfektně.

Obě jsme zaplatily a vydaly se do ostatních obchůdku s oblečením.

Mně šaty vybrala Lexie,proto jsou takový víc odvážný. Lexie mi vybrala třpytivé šaty s ramínky a jsou nad kolena, musím ale říct že mi pěkně tvarovaly postavu.

Lexie si vybrala taky hodně odvážný šaty.

Lexie si toho koupila víc. Boty,silonky,náhrdelníky,náramky, prsteny, náušnice,rtěnky.

,,no já mám vše" Řekla Lexie s plnou taškou.

Protočila jsem očima a vydala se k autu.

,,tak v osm buď připravená" Řekla když jsme dojely k baráčkum.

,,kam vůbec jdeme?" Zeptala jsem se jí a začala odemykat dveře.

,,k jednomu známýmu,bude to ta nejlepší party a proto na ní nesmíme chybět." Zasmála se a vlezla do svýho baráčku.

Začala jsem se připravovat v sedm. Dala jsem si sprchu kde jsem si umyla i vlasy a když jsem vylezla dala si vlasy do turbanu a oblíkla se do novýho spodního prádla. Nanesla jsem vrstvu makeupu, pudr a highlighter, linky, rtěnku a doladila jsem to nalepovacími řasami.

Pak jsem si začala foukat vlasy aby mi uschly a pak jsem si nasadila šaty.

Bylo 19:55 takže jsem si nazula boty a vyšla ven.

Zaťukala jsem na Lexie a věděla že ještě nebude hotová. Otevřela mi jen v županu a s hotovýma vlasama.

,,pojď dovnitř musím si ještě dodělat makeup." Řekla a táhla mě dovnitř.

Sedla jsem si na gauč a čekala na Lexie.

Po chvíli přišla a kroutila zadkem.

,,podprsenku jsem si nevzala ale tanga radši jo, ještě tam bude nějaký úchyl" Řekla jsem a já se jí zasmála.

Dojeli jsme před barák ze kterýho se ozývali písničky a křik lidí který si tu užívají.

,,kočky jsou tu!" Zařval nějaký týpek stejnýho věku jako my když nás viděl.

,,čau Rayne! " Křikla Lexie a objala ho. Rayn ji pak placl přes zadek a pak se podíval na mě.

,,a co je tohle za kočičku?" Zeptal se a smál se.

only you -jarianaKde žijí příběhy. Začni objevovat