Cum a inceput totul
Totul a inceput intr-o oarecare seara de vineri . Stand in patul meu ascultand Love Story de Taylor Swift la micutul meu Ipod nano. Cand deodata :BUM. In camera mea da navala mama mea fericita si entuziasmata:
-Alinoire, Alinoire, Ali ne mutam la Londra!!!
Am ramas masca .............la Londra !!!!!!
Din micutul si perfectul meu Paris , nu era posibil , mon ami , non non , nu se putea . Adoram Parisul,il iubeam . Eram o frantuzoaica inascuta , nu puteam sa imi imaginez alceva in afara de eu stand in Paris . La Londra adica ....... Londra , nu mi se parea ........nu stiu , adica nu eram prea incantata , auzisem despre ea , dar nu pricepeam ce are ea si nu are Parisul , mai exact ce are mai bun ??
Hmmmmmm , nu eram prea incantata
-Asa si deci......... , de ce ne mutam ??
-Pai am primit un loc de munca mai bun si m-am gandit ca o sa iti placa .
-Da ............. pai nu stiu , ma mai gandesc .........as putea ramane la bunica !!!!
-Oui te voi lasa sa te gandesti ! Pe maine
Mama plecase . Eram inlemnita , ce aveam sa fac ???? Adica la bunica , ce idee imi venise ??? Bunica era batrana , abea putea avea grija de cele 2 pisici care le avea , dapai de mine .Ce ma voi face ????? Imi voi lasa Parisul de izbeliste . Si totusi .... alt servici ???? Mama avea tot ce isi dorea aici , de cand divortase de tata , pe cand eu aveam 6 ani , isi descoperise talentul de designer si chiar isi deschise un lant de magazine prin Paris , care devenise foarte popular si profitabil. Traiam in mijlocul Parisului cu o vedere superba la turnul Eiffel , invatam la cel mai bun liceu din toata tara . De cand ma luase mama la prima prezentare de moda pe cand aveam 10 ani , s-a si decis sa ma dea la o scoala de modeling si sa incep sa devin micuta perfecta , care si-o dorea mama.Nu era prea relaxant , faza cu modelingul , dar avea si parti bune cum ar fi faptul ca puteam sa lipsesc de la scoala , uneori , deoarece aveam o prezentare de moda . Deci pot spune ca aratam destul de bine , la cei 18 ani ai mei , inalta si slabanoaga , cu parul roscat si super buclat si ochii de un albastru stralucitor , eram fata perfecta , dupa parerea mamei .
TAR .................TARRRRRRRR suna ceasul
Ma trezisem speriata , si abea atunci observasem ca aseara adormisem pe jos gandindu-ma la cat de groazanic putea fi sa plec din Paris .
-Firar ....... O Doamne , Am intarziat !!!!
Aveam antrenament la inot ( singurul sport care il iubeam cu adevarat ) M-am imbracat repede si am fugit jos , unde ma astepta mama cu micul de jun , care consta intr-un mar si niste cereale integrale ( suficent dupa mama , pentru o inotatoare si un model ca mine , insuficent , din pacate pentru stomacul meu ) Am mancat in fuga si am si fugit spre bazinul olimpic foarte aproape de casa mea .
Sa imi spuneti daca va place si daca sa continui cu scrisu astept pareri sincere !! Multumesc Spuneti-mi daca va place ca sa stiu daca sa mai postez. Tipa din poza este mama lui Ali
YOU ARE READING
Prince in London
Teen FictionAlionaire ,o tanara frantuzoaica , descopera ca trebuie sa se mute la Londra . Unde va invata la un liceu regal si unde isi va gasi jumatatea , sau poate nu . Dand astfel nastere la un mic cerc amoros . Aventura , dragoste , romantis si intrigi , as...