La Starbucks Caffee !

129 10 7
                                    

Se opri in fata unui Starbucks Caffee , se dadu jos de pe scuter si veni in fata mea .  Am observat ca purta aceleas haine cu care fusese si la scoala . Se apleca peste mine si se uita in ochii mei .Deodata incepu sa-mi bata inima cu putere . Era foarte frumos , cu ochii aceia verzi patrunzatori , parul brunet si cret care avea o tenta putin rebela si cu buzele pline trandafirii . Respiratia ii mirosea a ceai englezesc ,era ametitoare .

-Vrei sa bei o cafea ? ma intreba el calm 

- Da ....aaaa da da vreau , am raspuns eu vrajita .

Ma ajuta sa cobor de pe scuter , ma prinse de mana si ma trase dupa el , simteam cum inima imi bate din ce in ce mai repede in vene . Ne asezasem la o masa mai indepartata. 

- Ce vrei sa servesti , ma intreba el dupa ce ma asezasem pe scaun ?

- Aaaa , ...... un latte macchiato , am raspuns emotionata .

- Bine , il aduc imediat . Si se indrepta spre bar 

In timp ce mergea spre bar , ma uitasem numai la el , ce perfect putea sa arate si ce bine ii statea uniforma , in cazul lui cred ca ii statea bine orice . Dupa ce a iesit din campul meu vizual , mi-am scos Ipad-ul , sa vad daca nu cumva ma sunase mama . Era ora 10 noaptea si mama nu imi trimisese nici un mesaj .M-am gandit sa o sun pentru a ii spune ca voi ajunge mai tarziu acasa . Terminasem de vorbit cu mama exact cand el aparu din nou cu 2 cafele . 

-Poftim , am adus cafeaua , spuse el .

-Multumesc , am raspuns eu stanjenita . Cat iti datorez ? 

Nu face nimic , raspunse el politicos . Cu cine vorbeai mai devreme ?

- Cu mama , i-am spus ca voi ajunge mai tarziu acasa , am raspuns eu .

- Aha , daca nu ai timp , nu te retin . Vrei sa te duc acasa ?

- Nu , nu , mai pot ramane , am raspuns eu putin stangace . AAAA si multumesc pentru mai devreme   

Cu placere , doar trebuia sa fac si eu ceva , daca tot mai urmarit pana acolo . Si oricum tipi aia aveau niste intentii destul de perverse , nu te puteam lasa acolo .

- Da multumesc , stiai ca te-am urmarit prin parc ??, l-am intrebat eu foarte stanjenita . De unde  stia oare ca il urmarisem ??

- Da logic ca stiam .  De cand te-am vazut prima data azi , am stiut in fiecare clipa ce ai facut , raspunse el cu blandete .

Opa ,..... in  fiecare clipa ?? Ma urmarise ??

- Aha , deci si tu m-ai urmarit , am raspuns eu increzatoare 

- Pai ... da nu m-am putut abtine , raspunse el cu o urma de ezitare in glas.

Am luat o gura din cafeau fierbinte si foarte dulce .

- Apropo eu sunt Harry , adauga el imediat . 

- Eu sunt Alionaire , am adaugat eu fara ezitare

- Incantat de cunostinta , printesa , adauga el increzator 

- Pai , in legatura cu asta , nu sunt de vita nobila , nu am  sange albastru , ceva cam iesit din comun  , fata de scoala la care merg , unde exista numai printi , am adaugat eu putin stanjenita

- Da, nu e chiar asa rau , pana la urma tot o scoala e , aduga el prienos si cu un zambet superb pe buze ?

- Aaaa , sper sa  nu te superi ca te intreb , dar tu de unde esti , am intrenbat eu putin stanjenita 

- Aaa nu , nu ma supar eu sunt din Irlanda , sunt printul mostenitor de acolo si verisorul printilor William si Harry , de aici din Anglia .

-Uau , foarte interesant , am raspuns eu uimita .

- Da , nu e cine stie ce , spuse el putin ingandurat .

Tocmai stateam la masa , band o cafea , intr-un Starbucks ,..... cu un print , mostenitor din Irlanda , super chipes si aratos . Cine si-ar fi inchipuit asa ceva . Am mai luat o inghititura din cafeaua mea , se cam racise .

-E cam tarziu, ar trebui sa te duc acasa , replica el dupa ce isi terminase cafeaua .

-Ooo da cred ca da , am spus eu imediat nedumerita .

Ne-am ridicat de pe scune , in acelas timp si am plecat .M-am urcat pe scuter .

- Tinete bine , spuse el . 

Mi-am pus mainile in jurul taliei lui . Simteam fluturi in stomac , ii simteam formele de pe abdomen, bine lucrate , prin camasa Polo subtire . A pornit motorul . Am inceput sa gonim prin Londra cu aceeasi viteza ametitoare , cu care si venisem . 

Am ajuns mai repede decat m-as fi asteptat . Ma lasa in fata casei mele , fara ca eu sa ii fi spus unde stau . M-am dat  jos de pe scuter , mi-am luat  geanta si m-am uitat la el .

- Multumesc !! Am replicate eu destul de emotionata , inca mai simteam fluturi zburandu-mi prin stomac

- Cu placere , spuse el cu un zambet stralucitor pe buze . Ne vedem maine .

- Da sigur ,am adaugat si eu putin mai increzatoare . 

M-am intors si am intrat in bloc, exact cand el porni motorul si pleca . 

Sper ca va placut si capitolulu acesta , am incercat sa tin cont si de sfaturile voastre . Multumesc pentru sfaturi si voturi !!!

Prince in LondonWhere stories live. Discover now