Dupa ore m-am decis sa trag o fuga in Hyde Park,care era langa casa mea , sa imi fac temele acolo. Am auzit ca era perfect pentru asa ceva deoarece era liniste si plin de banci .
Am luat autobuzul si am ajuns . Era cel mare parc din lume , era superb , cu o padure de copaci pana la cer de iti suceai gatul ca sa ii poti vedea in intregime . M-am asezat pe o banca mai retrasa , mi-am scos caietele la algebra si am inceput sa lucrez , aveam destul de multe . Trecuse cred ca 2 ore de cand lucram , incepuse sa se intunece , mi-am scos Ipad-ul din geanta si m-am uitat la ceas era ora 8 . Peste o ora trebuia sa fiu acasa . Imi terminasem toate temele asa ca m-am decis sa ma asez pe iarba moale si sa admir frumusetea parcului .
Deodata vad un lucru foarte ciudat : tipul acela brunet si chipes , de la mine din clasa. Mergea ganditor pe marginea lacului , si dupa el plangea o femeie , care parca il implora ceva . Se tinea dupa el si plangea , spunandu-i ceva , si el nici macar nu o baga in seama .
Ce ciudat si urat din partea sa , cum putea sa faca asta , femeia aceia plangea si el nici macar nu o baga in seama . M-am decis sa il urmaresc , sa vad ce avea de gand sa faca . Mi-am pus geanta pe umar si am fugit . A mers pana la capatul celalal al parcului , si la iesirea din parc s-a oprit si i-a spus femeii :
-Pleaca , nu ma mai cauta , uita ca mai cunoscut .
-Nu pot face asta , intelege ca nu pot .
Si pleca . Saraca femeie ramasese jos pe pamant plangand . Am incercat sa ma duc sa o ajut , dar in schimb m-am dus dupa el . Iesise din parc . Traversa strada din fata parcului si ajunse langa o cabina telefonica si intra in ea . Am traversat strada in fuga si am ajuns in spatele cabinei telefonice , ma ghemuisem si incercam sa ascult ce spune .
Cand deodata am simtit o mana pe umar , m-am intors si in fata mea se aflau 5 baieti , care ranjeau la mine.
-Hei papusica , ce cauta o fata frumoasa ca tine noapte , la marginea unui parc ??
-Nu vrei sa vii cu noi si sa bem ceva , poate mergem si sa ne distram un pic !
M-am ridicat si m-am indreptat .
-Nu nu pot, lasati-ma , plecati , nu vreau , am raspuns eu speriata.
Deodata unul dintre ei scoase o mana din buzunar si incerca sa ma prinda de mana , dar nu reusi deoarece cineva ma trase inapoi cu blandete , m-am intors , era chiar , tipul pentru care ajunsesem in situatia asta . Ma urcasem pe un scuter , cand ma trase de mana si imi facu semn cu ochiul spre el . Acum goneam prin Londra cu o viteza alarmanta .
Sper ca va place povestea mea , multumesc celor care au citito si spunetimi daca sa mai scriu ??
YOU ARE READING
Prince in London
Teen FictionAlionaire ,o tanara frantuzoaica , descopera ca trebuie sa se mute la Londra . Unde va invata la un liceu regal si unde isi va gasi jumatatea , sau poate nu . Dand astfel nastere la un mic cerc amoros . Aventura , dragoste , romantis si intrigi , as...