O jumatate de ora foarte lunga !!!

136 6 2
                                    

Am urcat in camera mea si m-am aruncat in pat . Eram indragostita pana peste cap de Harry , aveam mii de stoluri de fluturi in stomac , sau cred, ca in clipa de fata aveam toata jungla africana in stomacul meu . Ma simteam minunat gandindu-ma la tot ce se intamplase in seara asta. M-am ridicat din pat si m-am dus spre oglinda . Dumnezeule !!!! Aratam ingrozitor , aveam parul in toate directiile si , vreo 2 frunze prin el ,cred ca din parc . Fata mea arata ingrozitor , rimelul mi-se sterse din cauza transpiratiei provocate de intalnirea cu tipii aia , si aveam o mica urma de cafea in dreptul gurii . Cum am putut arata in halul acesta in fata perfectiunii lui ? 

Maine aveam sa arat perfect , fara nici o ezitare . M-am dus si m-am spalat pe cap , in timp ce imi aplicam samponul de citrice pe parul meu incalcit , ma gandeam cu ce aveam sa ma imbrac maine . 

Am iesit din baie cu prosopul in cap si am inceput sa caut , ca o nebuna,  prin sifonier , rascolind pana in fundul lui , dupa cea mai buna tinuta . In sfarsit am gasit o camasa alba, cu guler rotund de la Tommy Hilfiger , asortata cu o fusta scurta, bleumarin de la Zara . Cu sacoul de scoala si o pereche de balerini negri de la Gucci , impreuna cu o geanta pe umar , neagra Louis Vuitton. 

M-am asezat pe pat , si am inceput sa imi usuc parul cu feonul . 

A doua zi dimineata , m-am trezit la ora 07:00 , uimitor cum putusem sa ma trezesc asa de dimineata , dupa ce ma culcasem destul de tarziu , aseara , imediat ce imi uscasem parul , mai statusem in pat gandindu-ma la Harry .

M-am imbracat cu toaleta care o alesesem si  mi-am trantit toate cartile in geanta .Mi-am aranjat parul cu spuma , sperand ca buclele mele sa stea la locul lor . Am coborat jos , am mancat un baton cu cereale si am baut un ceai . Am iesit in aerul racoros al diminetii , in Londra , se anuntase o zi frumoasa fara ploaie. Autobuzul sosi imediat si ma duse la scoala .

Am ajuns mult mai devreme de inceperea orelor , curtea scolii era goala , la fel si scoala , in afara paznicului de la intrare . Am urcat scarile pana la clasa mea , si am intrat fara sa ezit , gandindu-m a ca nimeni nu avea sa fie acolo asa devreme . Am deschis usa si am ramas inlemnita in prag . 

In clasa , in locul meu se afla Harry , intr-o camasa gri superba Calvin Klein , deschisa putin la gat si cu niste pantaloni negri Hugo Boss . Cum am intrat , ridica privirea din caietul de matematica , si imi zambi cu toata fata . 

- Buna ! Spuse el cu vocea lui cristalina si calma 

- Buna , deranjez? am intrebat eu emotionata 

- Nu , din contra , ia loc . Imi spuse el cu zambetul pe buze.

M-am dus si m-am asezat pe locul lui Janette , langa el . Mi-am scos caietele de matematica si am inceput sa rezolv in disperare niste ecuatii fara sens . Eram prea emotionata pentru a spune ceva . 

Aveam sa stam acolo , singuri intr-o clasa , pentru inca o jumatate de ora pana la inceperea orelor . 

M-am prefacut foarte preocupata de matematica , scriind de zor niste aiureli . La fiecare 2 secunde , ma uitam pe furis la el , respiratia ii mirosea a ceai englezesc , la fel ca si seara trecuta , avea buzele trandafirii , superbe , camasa avea o tenta de slim , care ii punea in evidenta abdomenul bine lucrat , ochii verzi patrunzatori , ca de catifea i se miscau foarte ageri pe foaia de matematica , parul brunet , cret ii statea perfect aranjat intr-o tenta putin ciufulita . Era asa de chipes ,  de frumos  , si stateam asa aproape de el , incat inima incepu sa imi bata cu putere , la un moment dat batea asa tare incat mi se paru ca aude si el intensitatea batailor . M-am uitat la picioarele mele dezgolite si subtiri , de sub fusta neagra , si la balerini gri din piele . Aratam destul de bine . Mi-am dat parul lung , cret si roscat intr-o parte pentru a putea sa il vad mai bine , cand deodata am observat ca el deja se uita la mine , mi-am lasat privirea in jos rusinata , in timp ce am observat cu , coada ochiului cum el schita un zambet strengaresc . 

Se intoarse la foaia de matematica , si eu la fel . Simteam mii de stoluri de fluturi in stomac, era oare posibil sa imi placa atat de mult un baiat ? Mi-am dat seama ca da,  era dea dreptul frumos . Eram foarte indragostita de el , si in acelas timp foarte agitata . L-am auzit oftand si m-am intors spre el , se uita la mine . Am ramas asa uitandune unul la altul timp de cateza secunde , foarte lungi , pana cand el se apropie de mine , acum buzele lui erau doar la 2 cm distanta de ale mele. Vroiam sa il sarut . Eram pe cale sa il sarut , cand deodata m-am oprit . Se indepartase de mine ,si isi musca buza  inferioara . 

Usa se deschise si in clasa intra Janette , cu un zambet  discret pe buze .

- Ooo Alionaire , si buna Harry  , spuse ea putin stanjenita la vederea mea si a lui Harry 

- Aaa , Buna Janette , am raspuns eu putin emotionata .

- Heei , raspunse si Harry la fel de incordat .

- Va deranjez ? spuse ea , cu o urma de ezitare in glas 

- Nu , sigur ca nu , m-am grabit eu repede sa raspund 

- Doar repetam ceva la matematica , atat , adauga imediat si Harry .

- Ia loc , te rog , spuse cand se apropie Janette de locul ei .

In secunda urmatoare se intampla mai multe lucruri simultan : Harry se ridica si imi zambi, cand se aseza la locul lui , Janette imi zambi si imi atinse mana , si aproape toti colegii navalira in acelas timp in clasa , exact in momentul cand se auzi si soneria . 

Mi-am intors capul de la Harry si m-am uitat la Janette , care avea o urma de ingrijorare in privire .

-Esti bine ? replica ea calma

- Da , foarte , am raspins eu sigura pe mine .

Profesoara de matematica intra in clasa , si incepu sa predea .

Sper ca va placut acest capitol , voi incerca ca postez cat mai repede nextul , dar cred ca va mai dura ceva timp , nu prea mai am timp si de scris , am destul de multe teme , fiind si in clasa a 8 -a , dar voi incerca . Astept pareri !

P.S. Scuzati eventualele greseli de scriere , dar am scris in graba , deoarece am foarte multe teme . Le voi corecta cand voi avea timp , Multumesc de intelegere ! Cel din poza este Harry .

Prince in LondonWhere stories live. Discover now