Cele 2 saptamani pana cand aveam sa ma mut de parte de Paris trecura ca in zbor. Nici nu avusesem timp sa ma gandesc ce aveam sa fac , unde sa raman , sau cum as putea sa o conving pe mama sa ramanem in Paris . Timpul trecuse nesimtit prin toate antrenamentele la inot , temele pentru scoala si prezentarile de moda , abea mai aveam timp sa respir . Si sosise ....... Ultimele 3 zile care aveam sa mi le mai petrec la Paris . La noi in casa era plin de cutii si de bagaje , pe care le facuse mama pentru plecarea in Londra. Incepusem si eu intr-o sila absoluta sa imi impachetez ce mai ramasese in dulap . Asa avea sa se sfarseasca totul ,toata viata mea se va termina !!!!!!
- Haide Alionaire , nu fi lenesa !!!!
Eram in aeroport , mai erau 10 min pana sa decoleze avionul catre Londra . Mama era foarte entuziasmata si striga prin tot aeroportul sa ma misc mai repede . Eram plictisita si trista , cu siguranta imi va fi imposibil sa ma obisnuiesc cu accentul englezesc . Aveam noroc ca stiam limba, doarece facusem pregatire de la 4 ani . In tot drumul spre Londra am adormit , chiar eram obosita si neinteresanta de cat de rea va fi viata mea de acum in colo .
In sfarsit am ajuns eram adormita , am luat un tren sa ajungem in Londra , deoarece aeroportul era in afara ei . Am luat metroul pana in centrul ei si cand am urcat pe scarile rulante , de sub pamant , unde ne-a lasat metroul . Ma trecu un fior , in fata ochilor mei era minunata Londra . Ma uitam si zambeam , ca o proasta in mijlocul strazi , era minunat , eram fascinata , nu imi venea sa cred . Parca imi vedeam sora de mult pierduta in Brazilia .A fost dragoste la prima vedere , eram fermecata de toata frumusetea Londrei . O iubeam , chiar daca o cunosteam doar de 2 min . Mama o loase deja inainte , alergand spre un taxi , din acela negru si dragut , londonez . A fost prima oara in viata mea cand am mers cu unul , si era magic , imi placea la nebunie . Tot drumul ma uitasem numai pe fereastra . Mama cumparase un apartament cu 3 camere aproape de Hyde Park . Toate blocurile de acolo erau albe si aveau o arhitectura foarte interesanta , in stil antic englezesc din caramida si vopsite in alb . Era minunat , era o zona foarte buna si cu fite a Londrei . Ma instalasem cu placere in noua mea camera , mult mai mare decat cea din Paris si superb vopsita in bleu , era facuta exact asa cum imi doream , un pat mare dublu , un birou enorm ,si ditamai dresignu si niste etajere puse tip biblioteca . Toata mibila era alba si aveam un geam pana in pamant si o frumoasa perdea gri din matase . Imi trantisem laptopul Apple pe birou si incepusem sa caut mai multe despre noua mea scoala . O scoala cu fite din Londra , unde se zicea ca invata toti printi si fetele regale ale Europei . Cred ca o costa destul de mult pe mama , taxa mea scolara. Eram foarte fericita si entuziasmata . Am navigat aproximativ o ora si dupa aceea am plecat spre faimoasa Oxford Street , plina numai cu magazine de moda . Trebuia sa imi inoiesc garderoba , doar maine aveam sa merg la un liceu "regal " .
Sper ca va placut capitolul acesta o sa postez cat de curand pot !!!!
YOU ARE READING
Prince in London
Novela JuvenilAlionaire ,o tanara frantuzoaica , descopera ca trebuie sa se mute la Londra . Unde va invata la un liceu regal si unde isi va gasi jumatatea , sau poate nu . Dand astfel nastere la un mic cerc amoros . Aventura , dragoste , romantis si intrigi , as...