Liceul ''regal ''

125 6 2
                                    

A doua zi dimineata eram pregatita , aratam superb: cu o fusta gri scurta si plisata, sacou gri cu emblema scoli mele si o bluza alba din dantela, cu un decolteu discret . Aveam de gand sa imi las parul desprins , doar ar fi fost pacat sa imi tin frumoasele bucle roscate prinse in coada , cu o pereche de tenisi bleumarin Converse All Star in picioare si o frumoasa geanta albastru cu gri din piele intoarsa de la Chanel . Am ajuns la scoala , care se afla la 2 stati departare de casa mea , in drum statusem lipita de fereastra . Am ajuns in fata liceului , o frumoasa cladire impunatoare din caramida contruita ca un castel , in buricul Londrei .

M-am uitat pe orar , prima ora aveam chimie , trebuia sa ajung intr-o sala de la etajul 3 , o doamne trebuia sa ma grabesc , avea sa se sune curand . Am ajuns in clasa , cum am intrat mi-am dat seama ca in clasa erau numai printi si printese , imi dadeam seama dupa mirosul de sange albastru , inganfare si mandria care plutea in aer . Erau toti foarte delicati si inocenti , pot spune chiar frumosi . Cand am intrat toti se intoarse catre mine , unii imi zambira, unii imi facura cu mana , in semn de bun venit . Ma asezasem langa o fata din a 2 banca , care era superba , cu parul brunet , dreot pana la solduri , cu niste ochii negri expresivi , cu gene lungi , cu o piele alba , aproape la fel de alba ca a mea, cea ce era anormal , deoarece eu eram ca o moarta , cu o piele alba ca laptele .

-Buna, imi spuse cu un glas cristalin , imi zambea cu toata fata . Eu sunt Janette

- Buna , eu sunt Alionaire , am raspuns eu timida .

- Incantata , imi place foarte mult parul tau , este asa de roscat si buclat !!

- Multumesc , am raspuns eu sfioasa . Si mie imi plac ochii tai !!

-Ohhh , Thanks darling !

- Ce ironic , se auxi din spatele clasei o voce de baiat

M-am intors si atunci l-am vazut , cu parul brunet , putin cret , ochi verzi superbi , inalt cu un corp atletic , care era pus in evidenta de o camasa Polo si niste pantaloni gri , care ii veneu perfect . Ramasesem ca o proasta holbandu-ma la el .

-Hei , ma striga Janette , cand intra doamna profesoara . M-am intors indata si am inceput ora.

Toata ziua decursese grozav , la toate orele am raspuns si chiar am fost laudata pentru unele raspunsuri . Toti colegii mei erau foarte draguti si prietenosi , bine cu 2 exceptii , 2 fete infumurate , care pur si simplu nu imi inspirau incredere. Janette se dovedi a fi o colega foarte buna , se oferi chiar sa imi arate scoala si imprejurimile acesteia . Bazinul de inot era superb, mare , luminos , asa cum imi placea . Orele se terminasera foarte repede si imi placea totul , deoarece era asa de ....... englez . Profesori erau destul de exigenti , dar puteam face fata . Singurul lucru care nu imi placea erau fetele astea 2 din Tara Galilor : Heriet sI Sharlion , erau foarte rele

Sper ca va placut si capitolul acesta lasati comentari cu pareri !! Cea din imagine sete Janette 

Prince in LondonWhere stories live. Discover now