Giriş 🖤

802 34 6
                                    

Her yer çok karanlık ve ben o karanlığın için de tek başımayım,korkuyorum. Bağırıyorum ama çığlıklarım ağzımdan çıkar çıkmaz boşlukta sessizleşip kayboluyor. Nefesim kesilecekmiş gibi oluyor, dayanamıyorum. Koşmaya başladım, her yer karanlık önümü bile göremiyorum, nereye gittiğimi bilmeden sadece koşuyorum. Sonra fark ettim  aslında, ne kadar koşarsam koşayım yine en başta bulunduğum yerdeyim sanki hiç gitmemiş gibi...

Arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm 'Eren' o buradaydı
"Eren!" Diye bağırdım bu sefer ama yine aynısı olmuştu. Sesim yine boşlukta kaybolup gitmişti. Eren iyice yaklaştı, simdi tam karşımda duruyordu. Onu çok özlemiştim, hem de her şeyden çok. Şu an imkanım olsa,zamanı geri alabilsem onu asla bırakmazdım tekrar  "Eren" diye seslendim ama bu kez daha kısık bir sesle ama o duymuyordu, sadece karşımda durmuş yüzüme bakıyordu. Konuşamadım, ona doğru bir adım atmayı denedim,olmadı. Sanki beni biri veya bir şey buraya mühürlemiş gibi...

Yüzünü ezberlemek istercesine yüzünün her zerresine daha dikkatli baktım. Gözlerim gözleriyle buluştuğu an içime bir titreme geldi ve üşüdüğümü hissettim. Sanki karşımda eski Eren yoktu. Eskiden gözlerine her baktığım da bir çok farklı duyguyu aynı anda hissederdim, ama simdi tek hissettiğim şey soğukluk. O kadar ifadesiz bakıyordu ki yüzüme... Neden konuşmuyordu? Hadi ben konuşamıyordum, yapamıyordum o neden susuyordu? Benim onun sesine o kadar ihtiyacım varken...

Eren birden arkasını döndü ve yavaşça yürümeye başladı. Hayır bu kez de gitmesine izin veremem. Onun beni bir kere daha bırakıp gitmesini izleyemem, bir şey yapmam lazım.

"Eren ne olur gitme!" Diye avazım çıktığı kadar bağırdım.

"Eren dur" daha kısık bir sesle ama o duymuyordu bile

"Eren,yalvarırım beni burada bırakma. Lütfen" duymuyordu beni. O gitti karanlık çöktü. Eren gitti ruhum yine o karanlığa teslim oldu bir kez daha ...

Merhaba arkadaşlar. Evet ilk bölümümle karşınızdayım sözü fazla uzatmak istemiyorum bu benim yayımladığım ilk hikayem umarım beğenir sizin umarım bu yolda beraber oluruz şimdiden okuyup destek verdiğiniz için teşekkür ederim SIZI SEVİYORUM
🖤
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...

29.08.2019

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin