Giriş

20 6 1
                                    

Arkadaşlar ilk bölümer sıkıcı olabilir ama emin olun sürükleyici olcak beğenceğinize eminim 

 İyi Okumalar ...

İstanbulda hayatım hiç iyi gitmiyor annemle babam sürekli kavga ediyorlar bende bu duruma dahil oluyorum babamı zerre sevmiyorum küfür bazın teki ! Evine bakmayı sevmeyen biri hiç bir şey ödemez her zaman borçlarla uğraşırdık annem her zaman zor durumda kalır dı dedemler le babam küs olduğu için dedem istemiyor bizi burda ve bunun da sürekli kavgası olur evde her zaman ki gibi küfür eder annem de aileme küfür edemezsin diye bağırışıp tartışırlar dı bende babamla hiç anlaşamam tam bir emri vakici biri bana etmediği laf kalmaz istediği olmayınca daraldım bunaldım !


En iyisi dışarı çıkmak yoksa kafayı yicem bu lanet evde dolabımı açıp üstüme ne giysem diye bakarken.Siyah şortumu ve ince askılı büstiyer ımı seçip giydim saçımı da düzleştirip omzumdan düzmesine izin verdim makyaj yapmayı da ihmal etmeyip bol rimel sürüp kahve rengi ruj umu sürüp ayna ya son kez geçip baktım iyi gözüküyordum kulaklığımı ve telefonumu alıp çıktım müziği son ses açıp yürümeye başladım istanbul sokaklarında tek arkadaşım derya  vardı .Çok güzel bir kızdı ,sarı saçlı ,mavi gözlüydü çok samimi ,eğlenceli ve asi biriydi. 

Benim gibi asla tahammül 'ü  yoktu. Bana çok değer verir ,onu çok seviyorum her zaman ki gibi okulun ordaki kafeye gitmeye karar verdim. Bütün okul orda takılırdı, gittiğim de derya 'yı görünce çok mutlu oldum kullaklığımı çıkarıp ona doğru yürüdüm beni görünce yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu ah şu gülümseme beni çok mutlu ediyor .Hemen sarıldı yanına oturdum .

Derya '' napıyorsun güzellik;''

Özge '' napim derya ya yine annemler tartışıyordu bunaldım çıktım''

derya '' ah be kızım senin işinde zor, bu baba bende olcak öldürüp atardım galiba sinirden ''

Özge '' güldüğüme bakma bende aklımdan hain planlar geçirmiyor değilim .İkimizde sinsice gülüştük aynı şeyleri düşünürdük .''

Etrafa bakınca sinir olduğum kızı görünce gidip dalmamak için kendimi zor tuttum bu kız tam bir salaktı erkeklerin yalakası erkek için yapamıcağı şey yok tu okula yeni biri gelse ilk o koşardı tanışmaya bu kadar nasıl basitleşebiliyordu.

Yeni Yaşam ➕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin