Augusztus 31, szerda

682 8 0
                                    

Sokan azt mondják, hogy a nyár úgy eltelik, hogy mi csak nem is vesszük észre. Van, akinek a nyár túl rövid, aki azt szeretné, hogy soha ne legyen vége. Hát, meg kell hogy mondjam, nekem ez nem így van. Leginkább azért, mert júniusban többször elmondtam magamnak, hogy csak 85 nap, csak 85 nap! Igazából én nem mondhatom, hogy rossz volt a nyaram. Sőt. Asszem mondhatom, ez volt életem legjobb nyara. Júniusban Virággal, Ricsivel, meg az egész osztállyal lógtam, voltunk mekizni, voltunk moziban, de volt, amikor csak Virággal otthon filmeztünk, vagy amikor Kingával elmentünk futni, vagy otthon voltunk mi, hárman, Virág, én meg Kinga, és beszélgettünk, meg ilyesmi.
Júliusban Karcsival dolgoztunk a könyvtárban. Első nap tök jó volt, pakolgattunk, segítettünk a vendégeknek választani könyvet, eligazítottuk őket még ilyesmi. Második nap már nem volt annyira "tök jó", inkább azért mert egész nap ültünk, pakoltunk, beszélgettünk,.. Harmadik nap már egyáltalán nem volt jó. Aztán megjött Arnold. Annyira örültem hogy végre itthon van, hogy egész nap csak vele beszélgettem. Természetesen ennek nem mindenki örült, de hát mit tehetek én? Semmit. :-)
Amúgy meg Arnold egész nap figyelte a munkámat (na, nem mintha olyan irtó izgi lett volna), és amikor nem ezt csinálta akkor meg felült a pultra és olvasott (franciául).
Aztán megérkezett Ricsi és Virág. Tök jól esett, hogy eljöttek meglátogatni a börtönben, már annyira rég láttam őket. Úgyhogy, egész júliusban nem csináltam semmit. Csak Ricsivel és Virággal beszélgettem.
Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy Karcsi eldöntötte, hogy akkor ő most pakol. Júliusban konkrétan egész idő alatt kipakolt egy polcot, és vissza. Kipakolt egy polcot, és vissza. Mindig ugyanezt.
Amikor hónap végén megkaptuk a fizinket(nem volt olyan nagy a mennyiség), a könyvtárosok dünnyögve mondták hogy "jaj, de jó, elmegy a pakoló srác és a csacsogó csaj...". Na, kösz.
Augusztusban Kingával a szegény gyerekeknek segítettünk, abban az egyesületben amiről beszélt. Elég jó volt, azt kell hogy mondjam, viszont minden nap este hulla fáradt voltam.
Persze Cortezzel minden egyes nap vagy ötször beszéltünk  (kifogyott az egyenlegem, hurrá), közben meg mardosott a hiány érzet. Komolyan, soha nem gondoltam volna hogy valaki ennyire tud hiányozni. Konkrétan fájt. De ma, ma van szerda, és Cortez szombaton jön. Hurrá!!
Ma este bepakoltam a táskámat, aztán felmentem msn-re. Tömve volt. Virág rögtön videóhívást indított, és elmesélte, hogy Ricsivel elmentek a várba (!!), és ott megsétáltatták Steve Bukowskit( igen, amióta Virág megnézte azt a sorozatot, ez lett a neve a kutyának, szegény). Két felvetni valóm lenne. Az egyik. Ha Virág tényleg elrángatta Ricsit a várba, akkor Nóbel díjat neki. A másik. Mégis hogy a csudába vitték el a robogóval a kutyát? Mindegy.

---------------------------------------------------------------

Nyár: 5/5*- nagyon jó volt.
Könyvtár munka: 5/3- Egész jó volt. Mármint. Nekem. Nem hiszem hogy a többieknek is.:-)
Kinga: 5/5*- örök hála neki, amiért így elfoglalt a nyáron. Nem is tudom, szerintem nélküle otthon gyötörtem volna magam, és állandóan a telefont szuggeráltam volna, azt várva, hogy Cortez hívjon.
Cortez: 5/5*- már csak három nap. Hajrá, Reni, hajrá.

Szent Johanna Gimi 7, ÚtvesztőDonde viven las historias. Descúbrelo ahora