Capitolul 1

89 25 6
                                    

Era o vară ploioasă cu o monotonie plăcută care o făcea pe Margot să stea în apartamentul ei micuț, dar îndeajuns de mare pentru ea, din Germania.

Nu a înțeles niciodată cum puteau unii oameni să urască ploaia. După ea, cel mai frumos sentiment era acela când picurii reci de ploaie se contopeau cu pielea ei acoperită de bucățile modeste de material.

Poate mulți o considerau o ciudată, dar ea, ea se considera o operă de artă. Nu, nu era o persoană care se subaprecia, care nu avea încredere în propriile puteri, dimpotrivă, era conștientă de ce îi putea pielea.

Cu toate acestea Margot Delray era un om foarte modest. O simplă femeie de 25 de ani care încă spera că norocul o va lovi și își va întâlni iubirea vieții într-un mod clişeic.

O simplă femeie care visa să ajungă celebră pentru zecile de cărți scrise în jurnalele ei, dar pe care nu avusese niciodată curajul să le publice. De ce? Dintr-un motiv foarte neobișnuit de fapt. Nu voia să fie recunoscută, nu voia ca viața să i se schimbe. Voia să rămână anonimă atunci când se plimba cu labradorul ei, Max, prin parc. Voia să treacă prin această călătorie neștiută, dar totuși la sfârșitul vieții ei tumultoase, voia să rămână în mintea tuturor pentru că lăsase ceva în urmă.

Ea era persoana care voia să dăruiască ceva lumii fără a primi ceva în schimb.

Toată viața ei fusese o femeie banală, avea o prietenă banală și o locuință la fel de banală. Posibil să fiți de părere că am folosit cuvântul „banal" de prea multe ori, dar nu este așa. Cuvântul banal o definea, asta bineînțeles din punctul de vedere al celorlalți. Oamenii o vedeau în acest fel, fără culoare și obișnuită. Ce nu au înțeles mulți dintre ei este că ea era tot ce nu dorea să le arate.


1095 de zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum