—Margo este superb! exclamă Kam de îndată ce ajunge în bucătăria mea micuță.
—Ce? Sau mai de grabă cine? întreb cu subînțeles.
—Luca! spune și mai încântată. A fost atât de gentil ieri, m-a dus la un restaurant micuț cu mâncare bună din centru. Am vorbit o mulțime de lucruri. oftează din nou pentru a o suta oară de când e aici.
—Deci să înțeleg că barmanul ți-a pus capac? întreb și dau din sprâncene.
—Și încă cum! răspunde râzând. E bun și la pat, ți-am spus?
—Doar de douăzeci de ori. îmi dau ochii peste cap.
—Ei bine chiar e bun! își linge pofticioasă buzele.
—Oh doamne, Kam! Chiar nu vreau să știu.
—Dar tu, Sfânta Filofteia, de cât timp nu ai mai făcut sex?
—De mult prea mult, râd spre oripilarea ei.
*************
Marco
—Nu știi pe unde umblă tâmpitul ăla? îl întreb pe Sebastian.
—Nu și nici nu-mi pasă! exclamă de-a dreptul enervat.
—Nici mie nu-mi pasă cap de cretă, dar Amanda e pe punctul de a face o criză de nervi dacă nu apare.
—Chiar nu îmi pasă. De mine poate să zacă beat în vreun șanț. replică la fel de înțepat.
—Ce naiba ai mai pățit și tu?
—S-a întâmplat că e un—
—Știi ceva, nici nu-mi spune. Chiar nu am chef să aud alte probleme, le am și eu pe ale mele.
—Bună! salută fugarul nostru intrând în bucătărie de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.
—Unde dracu ai umblat? întreb nervos.
—Am fost cu iubita mea în parc, zâmbește relaxat.
—Ai o iubită? întreabă de această dată Sebastian.
—Da! își înalță capul sfidător.
—Când o vom putea cunoaște și noi? îl întreabă rânjind.
Ok, ce căcat au pățit ăștia doi? Până acum două zile erau cei mai buni prieteni, iar acum am impresia că Sebastian va tăbărî cu pumnii pe el dacă plec din încăpere.
—Când va avea timp.
—Este măcar reală? i-o întoarce caustic Sebastian.
—Da este, vrei să-ți arăt și poze? întreabă deja enervat Chris.
—Nu mulțumesc, sigur e vreo homosexuală. Nu apucă să-și mai rânjească fasolea la el că enervat la culme Christian îl ia de gulerul cămășii și-l țintuiește în perete.
—E în regulă să ai ceva cu mine, chiar înțeleg, dar nu o amesteca și pe Margo în povestea asta. E doar între noi doi. îi țipă în față.
Sebastian stă nemișcat, cu ochii larg deschiși fiindcă șocat de ieșirea lui. Să fiu sincer și eu sunt. Dintre noi trei Christian e cel mai liniștit. Chiar trebuie să fie specială această Margo. De obicei gândește la rece, dar se pare că tipa asta i-a sucit mințile.
—Așa, își aranjează tricoul continuând, acum că m-am făcut înțeles, plec, am ceva treabă.
—Stai, strig în urma lui pentru a-l opri. Sun-o pe Amanda și spune-i că ești în viață. Nebuna mai avea puțin și suna și la poliție să te declare dispărut.
—Marc, din câte știu sunt vaccinat și am peste vârsta legală de a umbla noaptea pe străzi. Nu crezi?
—Nu-mi spune mie asta, omule! Spune-i-o Amandei, de ieri e într-o continuă panică.
*********
—A venit? întreabă imediat ce intră pe ușă.
—Da, dar n-a stat mult că a și plecat.
—A mai spus și altceva? Unde a fost și ce a făcut?
—Spusese ceva despre o iubită pe nume Meredith sau așa ceva.
—Iubită spui?? întreabă încurcată Amanda.
—Da, de ce?
—Hmm, rămâne gânditoare fără să-mi răspundă. Doar așa...
CITEȘTI
1095 de zile
General FictionMargot Delray, o artistă neînţeleasă. Marc Lawrong, un om neînţeles. Ce se întâmplă când destinul uneşte vieţile a doi neînţeleşi? Se vor completa unul pe altul sau se vor respinge precum doi magneţi cu aceeaşi poli? Dacă se vor atrage, o vor fac...