Capitolul 2

67 21 2
                                    

Ura ploaia cu toata ființa lui. Încă de mic copil se ascundea sub pătură, ținânduși perna în cap și încercând din răsputeri să oprească tunetele care se auzeau în întreaga încăpere. Ura ploaia din cauza coșmarurilor pe care le avea de fiecare dată când ploua. Întotdeauna se trezea speriat și plin de sudoare, neștiind unde se afla. Până pe la treisprezece ani își petrecea diminețile încercând să își reamintească ce visase, dar fără folos.

Pleca tot timpul și revenea a doua zi, alte ori la o diferență de câteva săptămâni. Nimeni din grupul lui de prieteni nu îl mai întreba de ce și unde dispărea. Se cunoșteau din clasele primare așa că dacă Marc pleca fără motiv din mijlocul petrecerii, era ceva normal. Vor începe să își facă griji doar atunci când nu va mai pleca niciunde.

Familia lui murise într-un tragic incendiu izbucnit la fabrica în care aceștia lucrau, iar după ce mătușa lui, tutorele său legal, se mutase în California pe motiv că iubește soarele, el se dusese la Sebastian, unul dintre prietenii săi cei mai buni. La scurt timp după terminarea liceului, Christian împreună cu sora lui Amanda au decis să li se alăture celor doi, așa că de atunci locuiau toți împreună într-o casă pe care aceștia o închiriaseră.

—Bună, se aude brusc vocea Amandei care stătea proptită cu umărul de tocul ușii.

—Bună dimineața, rază de soare! exclamă Sebastian la fel de plin de viață ca de obicei. Ce faci acasă atât de devreme?

—Este ora trei după-amiaza, tâmpitule, răspunde Amanda râzând.

—Serios?! Doar ce m-am trezit... Știi am avut o noapte incendiară cu doua blonde, adaugă el rânjind.

—Nici nu vreau să aud! protestează ea. De fiecare dată e ceva care îmi demonstrează și mai mult cât de interminabilă este imaginația ta.

—Sunt doar inventiv! ridică el din umeri.

—Inventiv? Doar inventiv, ha, vezi să nu! Ești mai rău decât volumul doi din Kama Sutra. îl ia in râs fata.

—Ar trebui să fie o jignire? Te rog să mă scuzi, dar îl voi lua ca pe un compliment, râde și el.

—Despre ce vorbim? apare și Christian din bucătărie și se alătura celor doi.

—Despre domnul Kama Sutra. îi răspunde sora lui și îl arată cu degetul pe Sebastian care stătea țanțos pe brațul canapelei.

—Apropo, întreabă după încă câteva glume și râsete Amanda, nu l-ați văzut pe Marc? A plecat din nou?

—Da, încă nu s-a întors acasă, răspund cei doi.

-Oare pe unde tot umblă? Se întreabă ea, iar ceilalți doi ridică din umeri neștiutori, schimbând din nou subiectul.


1095 de zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum