Kesit

648 23 2
                                    

 

Sinirle söylenen sözler çoğu zaman istenmeyen dilden dökülen sözler olur. Bu sefer öyle değildi her zaman olduğu gibi şimdide bile isteye söylüyordu.

- Seni bilmem ama ben bu kokuşmuş evde beş parasız artık yaşamayacağım. Hele senin o yatalak kocanı bu saatten sonra hiç çekemem.

- Kendine gel! O senin baban onun hakkında böyle konuşmaya ne hakkın var senin.

- Babam olduda ne yaptı?

Ellerini iki yana açıp, küf ve darmadağınık gecekonduyu göstererek.

- Bu sefil hayatı bana sunmaktan başka ne yaptı? Söylesene? Sana söyleyeyim senin gibi birde safı peşinden bu hayata sürüklemekten başka hiçbir şey. Ama ben senin gibi olmayacağım, senin gibi aşk deyipte iki kuru ekmeğe şükr etmeyeceyim.

Yaşlı kadının göz pınarlarından iki damla yaş düştü yanaklarından süzülüp kirli derme çatma zemine. O gözyaşında bir bilseydi genç kadın neler süzülüpte o iki damla gözyaşı gibi küflü, mahvolmuş zeminde yok olduğunu. Belki bilseydi bile önemsemezdi.

- Ne yapacaksın? Hırsızlık yaparak mı bu evden, bu mahalleden ya da şöyle söyleyeyim bu hayatdan kurtulacaksın? Senin gibi bir kıza sahip olduğum için asıl ben utanıyorum.


-------------------

Hikayeden küçük bir kesitle geldim sizlere. Eyer hikaye ilgi görürse ilk bölümü kısa zamanda yayımlayacağım.

Hoşça kalın. Sağlıcakla kalın. En güzeline emanetsiniz.

Sahte Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin