Jak to było? #1

47 11 17
                                    

Hej, tak chyba będę to ciągnąć tutaj XD

Zacznę jeszcze raz od tego co było w Wehikuł czasu i Wolność.
Czyli utwory, od których zaczęłam słuchać zespołów.

Big Cyc - Wielka miłość do Babci klozetowej


Tak naprawdę kojarzyłam ich piosenki takie jak Makumba albo Rudy się żeni, ale wtedy ich nie słuchałam, więc chyba taką przełomową piosenką została u mnie Babcia klozetowa XD i od tego się zaczęło. Pamiętam, że włączałam to cały czas i gwałciłam replay w telefonie haha.

TSA - Wielka Fiesta

To usłyszałam gdy tata powiedział mi, że to jest o 1 maja, czyli jak kiedyś tam to było haha. I od razu jakoś mi się spodobało, szczególnie głos Marka Piekarczyka i ten rytm jak w marszu takie:

Maszerują ludzie, słychać równy krok
Duma ich rozpiera, już otarli pot
Pracowali ciężko przez okrągły rok
Dzisiaj mają święto, więc maszerować chcą!

Turbo - Dorosłe Dzieci


Tej piosenki nikt mi nie pokazał, sama ją znalazłam i od razu spodobała mi się jej tematyka, bunt i tekst o tym jak to szkoła za komuny prała i nadal pierze wszystkim mózgi.

The Analogs - Dzieciaki atakujące policję

Z tą piosenką mam szczególne wspomnienia, bo dzięki niej poznałam pewną osobę tu na wtt, która kocha punk rock i od tamtej pory ze sobą piszemy na mess ♥

Lady Pank - Sztuka latania

Ta piosenka grała mi w głowie już z ileś tam lat temu, gdy ją usłyszałam w domu z płyty. Daje mi wspomnienia, bo wtedy jeszcze nienawidziłam rocka i narzekałam, że to szatany, ale jednak coś było w tej muzyce, że pozostał mi tekst w pamięci.
Kiedy znów to usłyszałam, to odpłynęłam ♥♥♥.

Perfect

Tutaj niestety mam za wiele piosenek, żeby to powiedzieć, ale myślę, że najważniejszą była dla mnie Ołowiana Kula.

Hunter - Imperium Uboju

Tu trochę śmieszna historia.
Poznałam Huntera... przez wattpada haha, po prostu w jakiejś książce przeczytałam tekst

Nie ma Boga i zbawienia
To piekielnie wszystko zmienia
Kolejny milion zginie w imię pustych słów!

I wtedy pomyślałam sobie, że to jest dobre. Z początku miałam obawy XD jak to ja, ale gdy to usłyszałam i zobaczyłam teledysk, od razu się zakochałam a głos wokalisty (chociaż o tym jeszcze nie wiedziałam) był dla mnie mmmmmmm mrrr wrrr.
Pamiętam, jak wtedy nie zwracałam uwagi na Draka z gitarą i wokalem, ale to było z rok temu, więc no... uuuuuuuuuuuuu.

Oddział Zamknięty - Gdyby nie Ty

Usłyszałam to w rockowym internetowym radiu.
Od razu się zakochałam ♥
I tak się zaczęło. Zawsze mi się kojarzy z moim ff.

𝕾𝖊𝖝, 𝖉𝖗𝖚𝖌𝖘, 𝖗𝖔𝖈𝖐'𝖓'𝖗𝖔𝖑𝖑Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz