⌯ Durdurulamayan Hisler

5.4K 564 214
                                    

BÖLÜM 7

Durdurulamayan hisler

─────────────────────

Taehyung gülümseyerek kafeden çıktı. Jimin bir süre arkasından bakındı.

─────────────────────

MÜZİK:

bts - paradiese (piano cover)

━━━━━━━━━━━━

Cognitive Dissonance

/Bilişsel Çelişki/

1. içindeki çelişkiyi ortadan kaldırmak
için gerekçeye ihtiyacının olması. Dışsal gerekçenin yokluğundan, kişinin içsel gerekçe yaratması.

2. kendi kendini manipüle etmek.


    

   Genç adam kafeyi henüz açıyorken karşıdan gelen tanıdık yüzü gördü. Taehyung hızlı adımlarla ona doğru geliyordu.

"Günaydın."

"Taehyung! Günaydın!" diye karşılık verdi Jungkook. Sabahın bu saatinde bile enerjikti. Taehyung onun bu enerjisine hayran kaldı.

"Bunu vermek için gelmiştim."

Uzattığı şemsiyeye bir süre baktı Jungkook. "Bunun için gelmene gerek yoktu."

"Bugünün de yağışlı olduğunu görünce getirmek istedim." dedi Taehyung. Yüzünde ufak bir gülümseme vardı. "Bu sefer ben de tedbirliyim."

Elini omuz çantasına atarak şemsiyesini gösterdi. Jungkook keyifle gülmeye başladı.

"Anlaşılan önerimi dikkate almışsın."

İkili gülüşürken orta yaşlardaki iki kadın kafenin açıldığını görerek içeri girdiler.

"Buyrun efendim, hemen geliyorum."

Jungkook müşterileri içeri buyurduktan sonra Taehyung'a döndü. "Sen de gelmez misin?" koluna hafifçe dokundu.

Taehyung bir süre tereddütte kaldı. Aslında niyeti şemsiyeyi geri verip dönmekti. Jungkook, Taehyung'un ikilemde kaldığını görünce ısrar etti. Taehyung sonunda kabul etti. Jungkook'un bu içten halleri büyük olanın hoşuna gidiyordu. Her daim sevecen ve cana yakındı; özellikle de Taehyung'a karşı.

Birlikte içeri girdiklerinde Jungkook önce müşterilerle ilgilendi. Daha sonra Taehyung ile kafenin kapısına yakın bir masaya oturdular. Sanki birbirlerini bir gün önce görmemişler gibi konuşmaya başladılar. Jungkook, Taehyung'un atölyesi hakkında oldukça meraklıydı.

"Nasıl bir yer olduğunu merak ediyorum."

"Seni birgün götürebilirim."

"Öyle mi? Buna çok sevinirim."

Bir süre önce gelen müşteriler kafeden çıkarken Jungkook onları selamladı. Eş zamanlı olarak Jimin'de içeri girmişti. Başta Taehyung'u Jungkook'un yanında görünce şaşırsa da belli etmedi.

「 fatalité 」taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin