Hai!thank you cause korang sudi baca ruangan khas saya ni..
Sebelum tu saya nak perkenalkan diri dulu...nama diberi Nur
Adlina Natasha binti Nizam..
Still official 16😆muda lagy right?(hahaha)16 tahun ni pon dah banyak detik suka duka yang saya lalui..maybe siapa yg mengenali saya,jenis yg happy go lucky..jenis yg tak tunjuk sedih la...
Hrmm..apa lagi ye?nak tahu apa apa dari saya?boleh je.. comment kat bawah tu..oky?
Tahun depan saya dah nak SPM so,saya kurang la dalam dunia penceritaan..dan akan kembali selepas spm iaitu pada 2021..hahaha lama lagi tu...bkn apa..sekali segala bukan untuk lpskan stress apa salahnya kan?
Oky..novel pertama saya, bertajuk dia cahaya bintangku..berkisahkan tentang hidup Nur shaqiera,
Nama Nur tu diambil sempena nama saya dan ada sedikit la kisah hidup saya...dan shaqiera pula diambil dari nama kawan saya dari kecil iaitu aiesyah shaqiera.."Beb,sorry aku pinjam nama kau erk?heheehe
Watak nazmi Nasri,Aqel Awwad,dan Andy imtiaz,Fikri Hidayat juga sempena nama orang sekeliling saya...
Puan nazira,puan safiera,encik syarifuddin, juga sama..kira apa yg terlintas saya terus aplikasikan ke novel ciptaan saya..
Nur tak kisah lah orang kata ciplak nama bagai but,kita nak tahu ending dia right?
Novel yang akan datang pulak,Nur buat "my knight prince"berkisahkan seorang duda yang menagih cinta lamanya yang telah lama ditinggalkan walaupun gadis tersebut menolak mentah dirinya..
So far nama perempuan tu Nur dah fikir la..
Neesa humayra.
Sedap kan?ni Sha yang bagi nama ni..tq kuda😆@imshalel
Nama lelaki belum fikir,but cerita sudah!
Nak tahu bantu baca dulu dia,cahaya bintangku..Klau dah baru baca my knight prince...baru gempak😂
Semuanya Nur dapat masa pergi seminar di unikl ..tempatnya nice and Nur rasa tempat tu tenang untuk fikir dan do some work..
Okay lah.. nanti Nur sambung celoteh Nur wokay?
Maaf,Nur update masa cuti bulan 10 oky?Nur ni duduk asrama so,nak fokus untuk belajar
Jangan lupa vote oky?
Thanks for reading..Jangan lupa baca story Nur oky?
Bye korangggg...I will miss my wattpad😆
YOU ARE READING
Lynn's talk💚
Randomkat sini aku hanya manusia biasa,yang punyai hati dan perasaan...aku tahu tahap kebolehan aku dan aku takkan sesekali jatuh hanya kerana penghinaan kau.. maaf😅terlebih pulak... dulu aku ada bercita cita nak buat karya or cerpen aku sendiri....aku n...