Yea,benda baru gak lah yang aku kena buat untuk tahun cabaran aku ni iaitu tahun spm and baru je lps putus cinta✊✨
Bercinta?
Benda ni macam agak nampak bodoh dan bangang,tapi dah hakikatkan aku jadi gini😭Cinta kan fitrah,dan aku tak lari dari fitrah bercinta.
So,nak dijadikan cerita la kan..Aku bercinta dengan crush aku.
Nampak macam best Ann,tali hakikat macam hanat!Nampak tak kebodohan dah terserlah.
Beb,kau nak tahu la kan..aku bercinta memang dengan crush.
Tapi satu hakikat yang aku kena terima adalah crush kau sebenarnya terima kau sebab nak move on dengan orang lain!Ha tu sakit!sumpah siaa apa benda yang kau cuba main ni babi!bulan ii puasa ni bukan nak carut ke apa la kan,tapi dah la ex bf aku terima aku sebab nak move on..
Secara tiba ii pulak ex dia muncul macam angin kentut aku perghh🙄tahu tak bertapa sakitnya hati aku time tu..
Dah EX Bf aku ni terburu buru buat keputusan,kononnya kesian kat aku la kan.
"Hello awak!tak payah kesian dengan aku!dah la terima aku sebab nak move on Plus sebab kesian!pastu nak fikir ii pulak?!
Kau fikir aku patung kot sesuka hati nak suruh aku tunggu,Klau keputusan tu ke arah aku tak pe lah jugak,dah ke arah ex kau pulak tu!
Hey!dengar la sini..ex kau tu dah buang kau dua kali,sibuk nak bagi peluang ketiga kat dia.
Sis nak tanya la kan,ada istilah ke peluang ketiga ni brader?
Gue pun pelik bertambah aneh sama kamu!Aku marah ni marah!hangin doo bila kau tak nak lepaskan aku pulak tu.
Dasar tamak!
Hambik setepek😑
Apa ii pun aku sebagai manusia maafkan kekilafan kau sebagai manusia,dan jangan ngade ii nak bertenggek kata pilihan tu tiba ii Kat aku sebab gue dah move on,so kalau gue dah move on kau tak de makna lagi oky!
YOU ARE READING
Lynn's talk💚
Randomkat sini aku hanya manusia biasa,yang punyai hati dan perasaan...aku tahu tahap kebolehan aku dan aku takkan sesekali jatuh hanya kerana penghinaan kau.. maaf😅terlebih pulak... dulu aku ada bercita cita nak buat karya or cerpen aku sendiri....aku n...