✒️Really Just That✒️

265 13 2
                                    

,,Tak co jaká je Amerika?" Zeptá se moje dobrá kamarádka Laura.    ,,Úplně stejná jako Kanada." Řeknu a usměju se. Je to už měsíc co bydlím se Shawnem v Americe.     ,,Ale no tak. Povídej chci vědět toho co nejvíc."     ,,No je velká, rušná, ale krásná a má svoje kouzlo."     ,,A co ty a Shawn? Já si pamatuju jak jste bez sebe nedali ani ránu."
,,No on je úplně úžasný. Jsem hrozně ráda, že jsme spolu s ním je můj život. Dokonalý." Řeknu a usměju se. Shawn má nějaké zařizování tady v Kanadě a tak jsme tu a když jsem se potkali s Laurou tak jsme prostě museli jít na kafe.

,,No a co vlastně ty?" Zeptám se a nápojů se svého karamelového latté.     ,,No nic moc. Našla jsem si práci a basketbalistu." Řekla a obě jsme se tomu zasmáli jinak je prý z Montreálu, ale chtěl by do New Yorku.     ,,No a co nějaký plány do budoucna?".    ,,Žádné nemám. Najdu si práci a to je tak asi všechno." Řeknu a pokrčím rameny.
,,Vy jste se nebavili třeba o dětech? Já vím je ti teprve dvacet, ale víš co. Jenom se ptám." Řekne a já se usměju.     ,,No ještě jsme se o tom nebavili, ale já už delší dobu cítím, že jsem připravená na dítě, ale zároveň mám strach a teď mít dítě asi není úplně dobré. Vůbec nevím jestli by ho Shawn chtěl."  Řeknu smutně.   

,,Ale co je to chlap ze začátku by dělal vlny, ale postupem času by se uklidnil."      ,,Kdyby si viděla ten jeho výraz." Řekla jsem a Laura na mě jenom nechápavě koukala.     ,,No víš já jsem dostala od Zyry a Lewise k narozeninám takový krásný dudlík se slovy jednou se ti bude hodit. No a Shawn z toho moc nadšený nebyl. Tak si myslím, že je brzy pomýšlet na nějakého sviště." Řeknu a dopiju svoje kafe.    ,,Já to chápu na děti máme ještě času dost."    ,,Přesně tak." Řeknu a usměju se.
,,Já už budu muset jít." Řeknu a postavím se.    ,,Jo já už taky půjdu. Hrozně ráda jsem tě zase viděla."     ,,Já tebe taky." Řeknu a usměju se. Rychle zaplatím ještě jednou se rozloučím a odejdu z kavárny. Na oči si dám sluneční brýle.

Dojdu do budovy kde sídlí rádio pro které dělá Shawn rozhovor. Vejdu na recepci a koho tam nevidím.     ,,No to snad ne." Řeknu si spíš pro sebe, když uvidím Shavanu. Tuhle holku poznám kdekoliv. Menší hubená postava a plavé vlasy.
Rychle se pokusím proklouznout, ale marně.
,,Slečno tam nesmíte. Shawn Mendes tam má rozhovor." Řekne a já se zastavím.    ,,No vlastně já jdu za Shawnem." Řeknu a sundám si brýle. Ona si mě prohlédne a zpraží mě pohledem.
,,Aha patro tři." Řekne lhostejně a znuděně. Poděkuju a vydám se k výtahu. Trochu si oddechnu, když se dveře od výtahu zavřou.

Dneska už od rána mi není moc dobře. Asi na mě něco leze. Mám takový ten pocit na zvracení, ale zvracet se mi nechce.  Vyjedu výtahem do již zmíněného patra číslo tři a vystoupím z výtahu.
Už z dálky no ona to moc velká dálka není slyším hlas Andyho a Shawna a nějaké pro mě neznámé dívky. Dojdu blíž a zastavím se těsně vedle Jaka.
Hned uvidím Shawn, Andyho a mezi nimi menší brunetu s dlouhými vlnitými vlasy. Jenom se koukám je opravdu hezká a vidím, že Shawn k ní taky nemá zrovna daleko. Lehce svraštím obočí a jenom těkám očima mezi nimi a reportérem.

Když rozhovor skončil naše svatá trojice se vydala směrem k nám.     ,,Ahoj Annie tak ty jsi dorazila." Řekne Andy a obejme mě.      ,,Ahoj lásko." Řekne Shawn a dlouze mě políbí. Musíme se však odtrhnout, protože si někdo odklašle.     ,,Jo jasně promiň. Mesie tohle je Camila. Camilo tohle je Annie, ale pro mě je to Mesie." Řekne a představí mi tu brunetku.
,,Ahoj já jsem Annie." Řeknu a podám jí ruku. Ona jí s trochu falešným úsměvem příjme.     ,,Jsem Camila moc mě těší." Řekne a stiskne mou ruku.
,,Tak já už půjdu ozvi se mi." Řekne a ladným krokem modelky odejde. Tázavě se podívám na Shawna.     ,,Pracujeme spolu na písničce nic víc." Řekne a usměje se.  

HANDWRITTENKde žijí příběhy. Začni objevovat