Když už to trvalo docela dlouho. Zvedla jsem oči od knihy a dala ji na noční stolek a protřela si uslzené oči. Zvedla jsem se z postele a otevřela dveře. Už na chodbě jsem věděla, že jsem udělala chybu. Že já kráva nezůstala tam. No ještě se můžu vrátit, ale já nechci. Pomalu js došla ke třem dřevěným schodům a potichu jsem si stoupla na prostřední schod, protože ty schody vedou rovnou do obýváku, ale když stojím na tom druhém tak není vidět, že je špehuju, ale já je vidím dobře. Už s chodby jsem slyšela jejich hlasy, ale ještě jsem jim moc dobře neruzuměla a možná, že to bylo dobře. Protože jestli jí tam bude šeptat něco jako o jsi hezká a hodné, nejlepší kamarádka. Tak je uškrtim oba. Nejdřív jeho a potom jí, aby věděli, že umím být tvrdá. A taky jsem se spoustu naučila. Naučila jsem se zabalit všechny věci do pěti minut a do osmi minut zmizet pryč. No jo občas pět let v nemocnici naučí.
,,Ale notak Shawne já vím, že mě chceš." Řekne a mě se z toho udělá špatně. Ach jo nejraději bych jí vymazala ze světa. Proč se musí kolem Shawna motat. Nikdy víc jsem takhle nežárlila jak teď.
,,Camillo o tom už jsme mluvili. Já mám Mesie."
,,Ale notak to jsi říkal i minule a jak to dopadlo." Řekne a natáhne se k němu i když má podpadku stejně je hrozně malá, ale má něco co já nemám. Krásné husté dlouhé vlasy. ,,To byl úlet a už o tom mluvit nikdy nebudeme." Řekne rázně Shawn a ona se jenom zasměje. ,,Tak víš co zítra se sejdeme a uvidíme. Ona na to nepříjde." Řekne svůdně směrem k jeho uchu. To je pro mě poslední kapka.,,Tak tone vypadni ty nádhero!" Řeknu naštvaně a odtáhnu jí od Shawna. ,,Nech toho Shawn si sám řekne koho chce." Řekne čímž mě víc naštve. ,,Jo on si vybere, ale ty u toho nebudeš." Řeknu a ukážu směrem na dveře.
,,Ah Shawne ty chceš, abych odešla?" Zeptá se a já zatnu ruce v pěst. ,,Jo chce!" Řeknu a vezmu jí za její tílečko a táhnu ke dveřím. Dveře otevřu a vystrčím jí z bytu. ,,Ty jedna." ,,Čau." Řeknu a zabouchnu dveře. Opřu se o dveře a vydechnu. Ve dveří od obýváku stojí Shawn a mračí se já taky. ,,Proč si to udělala?" ,,Protože nechci o tebe přijít." Řeknu a projdu kolem něj. On mě chytne za zápěstí a přitáhne si mě k sobě.
,,Mesie to neznamená, že si sem nemůžu vodit kamarády." ,,Kamarády ano, ale ne jí. Shawne já se nechci už strachovat, že přijdu domů a ty se s ní budeš pelešit." Řeknu no spíš zařvu.,,Ale to není pravda." ,,Není? Děláš si srandu?"
,,Ne tohle mi zakazovat nebudeš. Neznamená, že když si moje snoubenka, že mi budeš rozkazovat a řídit život. Já si budu organizovat svůj život sám." Řekne a já vidím jak mu naskočí jeho krční žíla. ,,Ty jsi, ale hrozný zvíře. Bez citný." Řeknu a se slzami na krajíčku uteču do ložnice a zavřu se tam. Sednu si na postel a zabodnu oči do země. Proč to prostě nemůže být rodinná idylka. Já prostě nemůžu žít normální život. Proč mám v životě pořád tolik překážek, které musím překonat, abych byla šťastná. ,,Mesie promiň. Nechtěl jsem to udělat." ,,Shawne to už neřeš. Mě do toho nic není. Jsi dospělý a já ti do života mluvit nebudu." Řeknu a opřu se o jeho rameno.
,,Mesie já vím, že se ti to nelíbí, ale musíš mi trochu důvěřovat." Řekne a já se usměju.
,,Hele půjdeme se radší umýt a pak spát." Řeknu a on přikývne. Dáme si se Shawnem společnou sprchu a pak jdeme spát. ,,Dobrou noc." Řekne Shawn a přitáhne si mě k sobě. ,,Dobrou noc." Je jediné co řeknu než usnu.Ráno jsem se probudila v prázdné posteli. Vstala jsem z postele a vzala si na sebe župan. Jako každý den jsem se vydala do kuchyně. Kde Shawn chystal snídani. Tady si někdo žehlí ten včerejšek. ,,Dobré ráno?!" Řeknu trochu překvapeně a Shawn se otočí na mě. ,,Dobré ráno lásko." Řekne a podá mi mojí snídani a hned si sedne na proti mě. ,,Žehlíš ten včerejšek?" Zeptám se a on se zarazí a s plnou pusou do mě zabodne svoje kukadla. ,,Možná." Řekne a já se začnu smát. ,,Co je to nemůžu prostě jednou udělat snídani?" ,,Můžeš, ale. No radši nic." Řeknu a usměju se. Radši se pustím do palačinek, které Shawn udělal. Po snídani umyju nádobí. Stejně nemáme moc času. Za chvíli se stejně vyráží na to předávání cen. Já vím, že je to až večer, ale než Shawna připraví tak to taky bude chvíli trvat no a potom taky mě i když já tam budu jenom obsluhovat hosty. Jo na nic lepšího mě nepoužili. Takže stejně nebudu vědět. Jestli tam Shawn s Camillou jenom spívají nebo něco víc.
ČTEŠ
HANDWRITTEN
RomanceShawn a Annie dva nerozluční kamarádi už od tří let. On se touží stát slavným zpěvákem. Ona zase tanečnicí. Navzájem se podporují do doby než Shawn dostane nabídku stát se slavným zpěvákem a proto opouští svou rodnou Kanadu a odjíždí do Ameriky plni...