,,No to snad nemyslíš vážně!?" Vyprsknu jedovatě po Shawnovi. ,,Lásko je to jenom jedna písnička." Řekne na svojí obhajobu. ,,Jedna stačí pokud vím minule to skončilo tak, že jsem vás našla ve tvém." ,,Našem." Přerušil mě a já se ušklíbla. ,,V našem bytě nahý v posteli. Jak mi zaručíš, že se to nebude opakovat?" Řeknu naštvaně a dám ruce v bok. ,,Ale Mesie. Nemusíš se bát já miluju tebe a našeho syna." Řekne a roztáhne ruce, aby mě objal. ,,Jak můžeš vědět, že to bude kluk?" ,,Protože to tak bude já si myslím, že to bude kluk a já ho naučím všechno. Hrát hokej, fotbal na kytaru na piáno, na bicí. No prostě všechno co bude chtít." ,,Jo a co když to bude holčička. Samé šatičky, panenky, růžová a další kraviny od jednorožců až po třpytky." Řeknu a cvrknu ho do nosu. ,,Fajn vsadíme se. Když to bude kluk bude se jmenovat po mě nebo Aiden. A když to bude holčička klidně budu nosit měsíc růžovou." Řekne Shawn a já se začnu smát. ,,Počkej a proč to nemůže být třeba Simon nebo Luke nebo Mathias?"
,,Protože Aiden a Shawn jsou nejlepší." ,,Ale tak nemůžete se jmenovat stejně." ,,A proč ne tak, alespoň by nešlo o dvojníka, nebo podvodníka, ale syna slavného zpěváka." ,,Jo máš pravdu Aiden se mi líbí víc." Řeknu a poplácám ho po rameni. ,,Hele." Řekne a chytne mě ze zadu a vezme do náruče. Oba jsme se začali smát. ,,No tak moment. Tobě se moje jméno nelíbí?" Zeptá se a koukne se na mě. ,,Jasně, že ho mám ráda, ale na tobě a prostě naše miminko musí mít prostě svoje. Ono není vůbec lehké dát někomu jméno. Co když mu tím zkazíš život a nebude to jméno mít rád a já nechci dát našemu miminku jméno, za který by se měl stydět." ,,Neboj nikdo se za svoje jméno nestydí a navíc se vždycky na tom jménu najde něco hezkého." Řekne a posadí si mě na klín.
,,Jo já to chápu, ale." ,,Žádné, ale. Pojď dáme jedno jméno pryč od každého." Řekne a já z něj slezu. Na papír jsme si napsali ta jména a každý den je pozorovali. ,,Dobře já navrhuju dát pryč Luka." Řekne Shawn a já přikývnu. Je pravda, že Luke je moc hezké jméno, ale jsou tu i lepší.
,,Mě se moc nelíbí Sadie." Řeknu a Shawn jí přeškrtne. ,,Mě se taky nelíbila." Řekne a usměje se. Tak jo stav je. Shawn, Aiden, Simon a Mathias nebo Dorothe, Makayla, Aubray nebo Skylar. No moje favoritka je Dorothe a když budu mít dceru tak to prostě musí být Dorothe moje Dorothka.
,,Tak super a teď mě poslouchej Shawne a velmi dobře. Dovolím ti zpívat s Camillou, ale tím to hasne. Ty jsi můj a nikdo mi na tebe sahat nebude." Řeknu a za lem trička si ho přitáhnu k sobě. Takže se naše nosy dotýkájí.Shawn se jenom usměje a spojí naše rty. ,,Hele klid fešáku." Řeknu a odtáhnu se. ,,Co je to nemůžu políbit svojí snoubenku." ,,No můžeš, ale jenom za odměnu." Řeknu a usměju se. ,,Jo a za jakou?" ,,No pomůžeš mi udělat ty muffiny." Řeknu a on se ušklíbne. ,,Hele ty je budeš zítra potřebovat já ne." ,,Dobře, ale tak od toho je tam katering." ,,Jo a kdo je ten katering?" Zeptám se a nadzvednu levé obočí.
,,No jo, ale dáš si se mnou koupel. Ty a já." Řekne a já si povdychnu, proč to musí být v jeho prospěch zase. ,,Fajn, ale tohle je naposledy."
,,No to máš pravdu to je naposledy co ti pomáhám." Řekne a zasměje se to mu, ale moc dlouho nevydrží, protože ho vezmu utěrkou.
Otočí se na mě a já se ušklíbnu. ,,No tak to jsi přehnala." Řekne a vezme mouku a hodí mi jí do vlasů.,,Hele to si nebudělal?" ,,Hm udělal lásko." Řekne a usměje se. Jenom se zamračím a vezmu si taky mouku, ale já jsem malá a tak mu to hodím do obličeje. ,,Au!" Řekne a sáhne si do oka kam jsem se trefila. ,,Shawne promiň já jsem nechtěla omlouvám se. Jsi v pořádku lásko?" Zeptám se a přejdu rychle k němu.
,,Shawne lásko?" Zeptám se znovu když se mi nedostane odpovědi. ,,Ha dostal jsem tě." Vykřikne čímž mě trochu vyděsí, ale zároveň naštve. ,,Ty blbečku." Řeknu a zase ho vezmu tou utěrkou. ,,Tak a za trest budeš ty muffiny dělat sám já ti budu jenom radit." ,,Ale." ,,Chceš společnou koupel?" Zeptám se a on svěsí ramena. ,,Tak vidíš." Řeknu a ukážu mu co si má připravit. Celou dobu radím Shawnovi co a jak má udělat občas mu pomohu, ale jenom z lehka.
,,Ne počkej t je moc tý čokolády." Řeknu a chytnu ho za ruku. ,,Ale prosím tě. Čokolády není nikdy dost." Řekne a pokračuje. Jenom protočím oči a vezmu si ty vanilkové a začno je dávat do forem.
Potom je dám do trouby a to stejné i s čokoládovými.,,No to hezky voní." Řeknu a Shawn se pyšně usměje. Chytne mě ze zadu a přitáhne si mě k sobě. ,,Myslím, že mi něco dlužíš." Pošeptá mi do ucha a já se usměju. Z naší romantické idylky nás vytrhne zvonek. ,,Kdo to otravuje zrovna teď?" Zeptá se Shawn otráveně a já se s omluvným úsměvem odtáhnu. ,,Já tam dojdu." Řeknu a dojdu otevřít. Když otevřu dveře čeká mě tam nemilé překvapení. ,,Ahoj promiň je doma Shawn?" Zeptá se uslzená Camilla. ,,J...jo Shawne?!" Zavolám ho a on přijde. Trochu ho překvapí, že tady Camilla je. ,,No tak já vás nechám o samotě." Řeknu i když je to největší blbost na světě. Ale rozhodla jsem se Shawnovi věřit. Vrátila jsem se zpátky do kuchyně. A sundala muffiny z plechu. Do očí se mi nahrnuli slzy. Musela jsem je, ale hned zahnat, když do obýváku, který je spojen s kuchyní přišel Shawn i s Camillou. Hodila jsem po Shawnovi překvapený trochu naštvaný pohled. Toho si on samozřejmě nevšimne a sedne si vedle ní.
,,Děkuju si hrozně hodný." Řekne a ve mě se vaří krev. ,,Mesie budeš tak hodná a podáš Camille vodu?" Zeptá se Shawn a já s falešným úsměvem naleju vodu. A podám jí to. Ona mě jenom prohlýdne naštvaným pohledem a vezme si sklenici. Fajn oprava teď mi všechny krevstuhla jak se mi z ní dělá blbě. Na co si hraje sakra Shawn je, ale můj. ,,Tak jo co se stalo? Povídej!" Pobídne jí Shawn a ona se na mě podívá. ,,No víš já to tady nechci řešit před tvojí holkou a."
,,Jo chápu tak budu v ložnici." Řeknu lhostejně a odejdu do pokoje. Sednu si na postel a vezmu si knihu. Za chvíli se mi, ale začínají slévat písmenka do sebe. Přes slzy nic nevidím. Mám strach nejsem si jestli bych dokázala Shawnovi podruhé odpustit. Jedno, ale vím, že moje žárlivost postoupila na vyšší úroveň.Tak jo stihla js jednu nudnou a hrozně krátkou, ale něco jsem zplácat dokázala, ale dneska jsem opravdu unavená, ale to bude jenom než si zvyknou. Tak doufám, že se kapitola líbila.
Bára💞
ČTEŠ
HANDWRITTEN
RomanceShawn a Annie dva nerozluční kamarádi už od tří let. On se touží stát slavným zpěvákem. Ona zase tanečnicí. Navzájem se podporují do doby než Shawn dostane nabídku stát se slavným zpěvákem a proto opouští svou rodnou Kanadu a odjíždí do Ameriky plni...