4. Мартагдашгүй өдөр

179 12 1
                                    

Миний талаас

Дахиад л өглөөний хурц нарны нлч нүүрэн дээр минь яг л " хөөш хүүхээн алив хурдан бос" гэж байгаа юм шиг л заналтай гэг чинь тусаснаар би гүн нойрноосоо сэрлээ.

Би одоо хүртэл энэ болоод байгаа үйл явдалд итгэж өгөхгүй нь ээ. Яг л саяхан зүүдлээд сэрж байгаа юм шиг л . Эсвэл манай найзууд бас би бүгд галзуу солиогийн өвчин тусчихсан юм шиг л надад санагдаж байна.

Аашш юу ч болоод байгаа юм.

Тунгалаг цонхыг ядах юмгүй нэвтлэн тусах нарны илчийг мэдрээд болсон бүх явдлыг эхнээс бодлоо.

Би чинь exo хамтлагийн өмнө мэдрэл солио туссан хүн шиг үзүүлж өгсөн дөө. Чанёолын чихнээс нь татсан, Чэний хацар ам бүгдэнд нь хүрч үзсэн, минсокийн булцгар хацрыг хазсан , хамгийн итгэмээргүй нь би бяцхан пингвинийхээ өвөр дээр нь үсэрч суугаад үнсэж аваад , хацар амыг нь чимхээд дэргэд нь олон долоон юм донгодож өгсөн Т^Т

Ичиж үхэх нь ээ. Үнэнтэй эвлэр Хэжинаа. Гэхдээ л амьдаар нь ч болов хараад хийх бүхнээ зүүд гэж далимдуулаад хийцэн болохоор үнэхээр сайхан санагдаж байна.
Ийнхүү бодол болоод хэвтэж байгаад нэг л мэдэхнээ 2 нүд анилдаад тусах нарны илчинд аяндаа тайвнаар эргэн нойрслоо.

30 minutes later.......

Яааг сайхан унтаж байсан чинь хүв хүйтэн ус нүүрэн дээр асгараад хөвийн биеийг минь бүчин авлаа. "ААААААААААААААА ЯМАР ХҮҮР НЬ ВЭ? " гэсээр аль хэдийн цэл хүйтэн усанд норсон ор хөнжилнөөсөө бөмбөрөөд газар онхолдлоо.

Новш гэж өөрийнхөө тарьсан хэргийнхээ учрыг олох гээд хавийн мэдрэлээ барж байхад чинь энэ бас юу вэ гэж бодсоор  даарч хөрсөн биеэ тэврэхтэй зэрэгцэн харуусал гомдлын нулимс нүдэн дээр минь цэлэлзээд хариугүй урсахад бэлэн болон бөмбөлзөн дэнчигнэж эхэллээ.

Заза дүүрсэн хэрэг хамаг бухимдал , гэмшсэн сэтгэлээ ил гаргахаар мэгшиж уйлж эхэллээ. Одоо бол надад  энэ хүйтэн усыг цацсан хүн огт хамаа алга. Сэтгэлээ ханатал уйлъя.

Нээх сайхан уйлаад байжийсан чинь "хө-хөөе зүгээр үү ? Яагаад уйлаад байгаа юм. Би арай л хэтрүүлчихэв үү. Ааш тэнэг толгой" гэх хэн нэгний дуу өрөөгөөр цуурайтахад толгойгоо дааж ядан өргөөд гомдлын харц түүн рүү шидлэн харвал Минжи зогсож байлаа.

"Иииииии чи ёстой муухай найз мэдэв үү. Муу нусан буу сайхан амьдралын садаа.Ииииииии чи тэр нэг мангар хар юмнууд жинхнээсээ ирсэн гээд аль эртнээс хэлж Сура шиг  ойлгуулахад яадын Ииииииииии гэсээр улам чарлаж уйллаа.
Яршиг л байншд. Эд нарын дэргэд нулимсаа нууж яадгын харин ч нэг сайхан уйлъя.

🍭Taste of Dream🍬Where stories live. Discover now