11.Гэр бүл

121 10 1
                                    

Хан гэр бүлийнхэнийг Минжи Минсок 2 арай гэж тайвшруулан эцэст нь хүргэнээ гэж зөвшөөрүүлж чадлаа. Тэр хоёр хамтдаа тэврэлдэн орилолдож баярын нулимс дуслуулж суухад Мину ярвайж хөрвөөн хамраа сөхөн , үнэн ирваа царай гаргаад бөөлжих нь холгүй өндийн босон бөгсөө хаялан явхаар зэхтэл эцэст нь Минсокийн ясархаг хатуу хөлөнд тээглэн хамраараа газар хатган хүчтэй гэгчин онхолдов.

Минжи:Өөдөөс шидсэн чулуу өөрийнх нь толгой дээр чад .ханн болж муу гошного.

Дээд давхарт Хэжиний өрөөнд

Хэжиний аав ээж , мөн охин дүү нь орон дээр эгнэж суун хөмсгөө байдгаар нь зангидан сууна.

Түүний өмнө Хэжин Кёнсүү 2 мөн л газар хөлөө нугалан сууж доошоо хивс рүү харц чулуудан гэмшлийн төрх гарган сууж байв.

Х.ээж: Тэгээд өөрийгөө танилцуулдаггүй юм уу?

Чимээгүй өрөөнд гэнэт ээжийнх нь дуу хадахад Хэжин бөндгөс хийн цочин Кёнсүүг нударлаа.

Кёнсүүгийн хамаг хөлс нь бурзайн амьсгал нь түргэсээд гэнэт огцом босон хамгийн түрүүнд 90 градус доошоо удаан гэгчин бөхийв. Сурагийн аавын цохисон нуруу нь одоо ч хөндүүртэй байсан тул тэсэлгүй доошоо нурж унан эв хавгүй гэгчин инээлээ.

Кенсүү: Сайн байна уу? Х.хадам ээжээ а.аааваа биш ээ э.эмээ ,ө.өвөө б.биш ээ Хэжиний ээж ааваа. Ду Кёнсүү гэдэг. 26 настай. Дуучин , жүжигчин айдол хүн. Харин гэр бүлийн хувьд дээрээ нэг ахтай. А.аан бас хоол сайн хийдэг. Г.гэхдээ би танай охинд маш их хайртай. Хэзээ ч гомдоохгүй , аз жаргалтай амьдруулхаа би амлая.

Хэдийгээр эхэндээ гацаж түгдэрсэн ч тэр сүүлчийн өгүүлбэрээ урьдынхаасаа арай тод дуугаар хэлэн нүүрэндээ өнөөх зүрхэн инээмлэглэлээ тодруулан Хэжин рүү харан инээлээ. Гэсэн ч удалгүй царай нь барайн , хэл хэд огин нойлын өрөө рүү чавхдав. Өчигдрийн ирээдүйн эхнэрээ хайж байхдаа уусан өндөр градустай архиных нь хор гарж буй нь энэ болой.

Түүнийг гарсны дараа Х.ээж охиноо нэг сайн нуруу руу нь цохив.

"Яааяаа л даа хөөрхөн байгаа биз дээ ээжээ, үхсэн ч сэхсэн ч хамтдаа би энэ өндөг сүүд хайртай заа."

Х.ээж: хэлж танилцуулалгүй хэр удаан энэ хөөрхөн хүүг нуух гэсэн юм. Гэснээ гэнэт инээгээд "хөөрхөн даруухан , царайлаг хүү байна. Тиймээ хөгшөөн? , чи юун аймар хэлдэг охин бэ сая юу ву гэчихвээ хүүхээ"

Х.аав: дажгүй л дамшиг байна. Аавыгаа дуурайгаад нүд сайтай болчихсон золиг шүү. Хайртай бол яаая гэхэв. Одоо бушуухан хүүхэд шуухдаа бод. Бид 2 ч яахав. Нүд ирмэхийн зуурт л өнхрөөд өгөмз тиймээ ханиа" гэсээр уруулаа цорвойдгоод эхнэр лүүгээ дөхөхөд хаалга онгойн Кёнсүү ороод ирэх нь тэр.

Сандарж бантах нь зэрэгцсэн Хэжиний аав худлаа хоолойгоо засаж ханиалгаснаа "ойрдоо бие чилээд байсан юм. Сая уруулны шөрмөс татаад алах гэж байна шд. Тээр харж байна уу Хэжинаа бушуухан л хүүхэд шуухдаа б..мобомоөцлмм"

Хэжин амжиж аавынхаа амыг дарж амжжээ. Х.ээж Х.аавынх нь нуруу руу пад хийтэл цохиод ахиад үг дуугарвал алчихна гэж мэд гэсэн шиг аймшигтайгаар харан дуугүй болголоо.

Өрөөнд дахиад л аймшигтай чимээгүй байдал ноёрхов.

Гэвч чимээгүй байдлыг эвдэн саяхнаас хойш шокноосоо гарч чадаагүй дүү нь нүдээ ойр ойрхон цавчилсаар амаа нээв.

Хэсү: өөөөөөө ГЭЭГЭЭЭН МААРИИЯАА МИНЬ ГЭЖ .

Гэснээ Хэжинийг түлхэн унагаан дээгүүр нь мордоод Кёнсүүгийн хацар нүүр амыг нь эргүүлж тойруулж харж байснаа "МӨн Байна" нэг хацар дээр нь үнсээд "аааааа Кёнсүү ах мөн байна" тэгээд дахиад нөгөө хацар дээр нь үнслээ. "Та энэ манай эрүүл эсэх нь мэдэгддэггүй эгчийн насны хайр нь мөн байна шдээ хооо ойроос харсан чинь ёстой царайлаг юм аа. Эгчээ та хэлдэг байсан даа. Дормноос нь гаргаж ирээд шуудайлаад аваад явчих юм...арблйлмобтатбом"

Хавийн булхайгаа илчлэх дөхсөн Хэжин дүүгийнхээ амыг дарж аваад хөдөлгөхгүй гэсэн шиг сайн тэврээд худлаа инээлээ. Тэгээд саяны хэлсэн үгийг Кёнсүү ойлгож амжихаас өмнө гялс одоо л цаг нь гэсэн шиг үг дугарлаа. "Пэнгүйнээ ээж аав хоёр зөвшөөрсөн"

"Байж бай даа. Чи намайг шуудайлаад ав явна гэдэг байсан юм уу?"

"Ххэ дараа яръяаа сантиметрхэн минь"

Х.ээжийн нүдэнд нь бяцхан нулимс цийлэгнэн баярын инээмсэглэл тодруулна.Тэгээд удалгүй ам нээлээ " Ямар хурдан том болоо вээ миний охин. Саяхан л бөгсөө гаргачихаад шалдан гэрээр гүйдэг байсан нь нүдэнд харагдаж байна. "

"Ээжээ та одоо болилдоо" мэнчийж улайсан хацраа сэвсээр инээж байсан Хэжинийг Кёнсүү хараад эгдүү нь хүрэн нухаад базаад хаячихмаар байсан ч арай гэж үүнийгээ тэвчин сууна.

Хэсү "манай эгч таныг бараг намайг ухаан орсон цагаас эхлэн хайрласандаа ... ингээд богтолчих гэж. Овоо хүүхэн шүү.." гээд санаа алдан доошоо харсаар хэллээ.

Кёнсүү " дуугай хүний доодох нойтоон гэж ийм хүн байсан юм бий вий. Гэрлэхээсээ өмнө мэдэж авсан нь сайн юм болж . Зөөзө би ч доошоо бууж хадам ээж аавдаа хоол хийлээ " гэмгүй царай гарган дээшээ босон явлаа. Тэр Хэжиний гаргах царайг нь төсөөлсөөр инээдээ барьж ядан хаалгаар гарч одов.

А/n: Богинохон байгаад уучлаарай цаашдаа илүү уртыг оруулхыг хичээнээ. Муриач Гэгээнээ нь байлаа.
Маскаа сайн зүүцгээж ариун цэврээ сайн сахиарай. Биднийг хайрлаарай Жанн жанн ❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🍭Taste of Dream🍬Where stories live. Discover now