7.Дахиж уухгүй ээ

196 13 5
                                    

Минжигийн талаас

Нар нүүрийг минь алгадаж миний хамгийн сонсохыг хүсдэггүй дуу утаснаас минь эгшиглэн намайг там руу уриалсан чөтгөрийн дуулал шиг  сэрүүлэг дуугарлаа.

Гараа сунгаж утсаа унтраачихаад нойл орохоор босов.

Пидд

Зогсоод л сөхрөөд уначихлаа. Ёоё өчигдөр ингэж зогсож чадахгүй болтлоо уусан юм байхдаа?

Тэгээд ширээнээс түшээд тэгшхэн зогсох гэж үзэв.
Барсангүй ээ яажийчихаад болдоггүй . Яажийтлаа уух ч гэж. Архины эмчилгээнд явах цаг болсон байна даа.

Хана хаалга түшиж салбагнасаар арайчүү нойл оров.
Суултуур дээрээ суугаад өчигдөр яг юу болмон талаар бодно.

Тэд нарын нүдийг хариулж байгаад дээрээс тоочиглож байснаа аваад нинжа болж гал тогоонд ороод ширээн доор ганцаараа уусан.
Тэгээд яалаа? Уугаад л байсан зогсож байгаад сууж байгаад хэвтээгээс гээд янз янзаар цутгасан. Бусдыг нь санадаггүй ээ гэж.

Толины өмнө очоод нэг өөрийгөө харав.

Би нүцгэн байна? За яахав дээ усанд орчихоод өмсөөгүй л юм байлгүй.

Сайн хараад байсан бие чинь улаан эрээн болчихож юу билээ?
Харшил хөдөлсөн юм байхдаа ойрд уг нь чихэр идээгүй ш д.
Нэг эмнэлэгт үзүүлэх болж дээ.

Өгзөг хөхний тэр хавиар гарын мөр гарсан байх юм.
Аа Нами Сура Хэжин 3 муу 3 чөтгөр аягүй бол би тасраад унасан хойгуур бөгсөн дээр бөмбөр тоглосондоо яг мэдэж байна. Алнаа та 3ыг.

Бөгснөөс уйдаад бүр мөөм баздаг болсон байх нь ээ.
Хоннн би зүгээр хагартал чинь базна даа бэлтгэлтэй байгаарай мөөмнүүдээ.

Гэхдээ энэ гарын мөр манай гурвынх гэхэд арай том байх юм...
Заза хэнд хамаатай юм. Тэр 3ынх гэдэг нь баттай өөр угаасаа хүн байх ч биш.

Дахиад өөрийгөө жаал харж зогсвоо гэж. Сайн харсан чинь уруул хавдчихаж зарим газраас нь цус гараад хатчихжээ.
Уруулаа хаздаг зуршил дахиад эхэлчихэв үү.

Халаад авч өмсчихөөд нүүрээ угаагаад шүдээ сойздоод зогсож байтал ардаас хүн тэврээд авлаа.

Минжи:"Ёоохх Сураааа битгий ингэж хүн айлгажээ. Мэдөө.

Та 3 гэхдээ үнэн хөгийн юм аа тэ. Шөнөжингөө бөгс алгадсан байна лээ ш д. Миний хөөрхөн бөгс нөгөө сармагчингийнх шиг улайгаад гэрэлтээд байгаам бишүү бараг.

🍭Taste of Dream🍬Where stories live. Discover now