Yase'den
Okulda kızlarla boş boş dolanıyorduk yine.Sıkılıp sınıfa girdik ve sınıfta kargaşa vardı.Herkes çok heyecanlı doluşmuş etrafta bağıra çağıra bir şeyler konuşuyordu.Bir şeyler olduğu belliydi.Gözlerimi hemen Baranların tarafına çevirdim.Onlarda baya konuşmaya kaptırmışlardı kendilerini.Herhalde öyle bi baktım ki Baranla gözlerimiz takıldı.Hemen gözlerimi ondan ayırdım ve kızlara soru sormak şükür aklıma geldi.
"Ecem nolmuş ya?"
Ecem aniden kargaşanın arasından çıkıp bize kocaman gülümsemesiyle yanımıza geldi.
"Knk okul balosu varmış!"
"nE?"~Ceren ve mal ben
"Ya işte okul düzenlemiş,iki gün sonra saat 9 da!"
"Allahım lütfen bu bir rüyaysa uyandırma..."~Ceren
"off mükemmel bir haber buuu!"
"Ee biz ne giyicez?"~Ecem
*******
şimdiden herkes partiye giderken partnerini seçmişti.Biz de işte yuvarlanıp gidiyoruz ne olsun...
"kanka şimdi birini bulmasak olmaz mı?"~Ceren
"Tabi olur mk mal mısın? hah"~Ecem
"ya ama şunlara bakın kıskanmaya başlıyorum be"~C
"olsundu birini bulamazsak bizde üçümüz kız kıza baloya geliriz ne yani bunun için de ağlanmaz hani Ceren hanım"~E
"ağlamıyorum aq kes"
"cadoloz"
"ay bi susun başım şişti"~ben
"cidden ya ne bu partner aşkı Ceren ya sinirimi bozuyorsun!"~E
"sen hiç konuşma sümüklü"~C
"atıcam şimdi kendimi camdan"
derkenn sıramıza Güney sevinçli şekilde fırladı bir an ne olduğunu şaşırdık.
"hayy gayys kızlaaar"
"Ay Allah canını almasın be korkuttun"~C
"sana da hay"~E
"noldu yine Güney bey?"
"bilin bakalım ne oldu...Şule'ye partnerlik teklif ettim VEE ABİNİZ ŞULEYLE İŞLERİ GÖTÜRÜYOR HABERİNİZ OLSUN!"
"ooo iyi haber knk"~E
"kız için üzülüyorum valla ya"
"amin cnm amin"~Güney
"senin adına sevindim."~yıkık Ceren
"thanks Ceren başkan. Ben kaçaarrr"
Güney gidince Ceren yüzünde olan sahte gülümsemeyi sildi.Şimdi de ona sarılıp teselli verme TİME.
**********
Bir kaç ders geçti ve teneffüste ödevlerimi yapıyordum,yanımda Ceren diğer kızlarla konuşuyordu.Ecem de Duygu ve Şevval le dans ediyordu.Bu kız cidden güzel dans ediyordu.Maşallahh, canım kankam diye demiyorum püü nazar değecek.
Ecem yorulmuş şekilde önümdeki sıraya oturdu.ardından Burak geldi ve bakışlarımız ona çevrildi.Yani neden geldiğini çakmıştık zaten.
"Ecem... bir şey diyecektim sana"
"ben mi? peki, efendim?"
"baloya benimle gelmek ister misin?"
hepimiz tahmin etsekte yine de şaşırıp birbirimize baktık.
"Yani kabul etmek zorunda değilsin,zaten aklıma kimse gelmedi senin de partnerin yoksa..."
"Kabul!"
"nE?"~herkes
"niye şaşırdınız ki"
Burak bile şaşırmıştı garibim nvhdfkjsdfkh.İkisi de tatlılıktan ölücekti Allahım ısırırım çok şirinler.
"E güzel o zaman seni 8 gibi alırım evden"
"Tabi"
*kızarmalar fln filan*
"iyi o zaman görüşürüz"
"görüşürüz"
...
"OHA LAN AZ ÖNCE CİDDİ CİDDİ BURAKLA RANDEVUMSU GİBİMSİ BİŞEYİMSİ Mİ ŞAAPTIK?"
"EVEEETTT"~C-Y
"İŞTE ŞİMDİ RAHATÇA ÖLEBİLİRİM" 12.15
"tamam cıvımaya gerek yok çok normal bir şey bu" 13.08
"LAN ÇILDIRICAMMMM" 14.40
"ay ne abarttınız ya" 15.00
"aynen aynen biz abartıyoruz ya"~benkantinde oturmuş tostlarımızı yiyorduk müq aktivite.
"Ya bişey dicem onu bunu bırakın da hadi beni geçin Güney Şuleyle gidiyo Ecem Burakla peki sen Yaseeğ"
"Ceren çıldırtma beni kim benimle baloya gider ki mk"
"neden öyle diyorsun Yase mal mısın bacım?"~E
"Ee Baran?"
"ay evet Baran var o teklif eder kesiinn"
"ne boşsunuz"
Baran ne alaka ya a aaa bunlar iyice çıldırmış Yase kaç burdan
"çocukla az kalsın ciddi ciddi öpüşecek olan biz değiliz canım o yüzden götüme anlat sen onu"~E
"Ne alaka ya yok öyle bişey"
"no oloko yo yok oylo bosoyy"
"sıktınız ama"
"çocukla aranızda bir şey var kabul et"
"Yioo"
Allah'ım al canımı...
"çocukla o kadar bakış o kadar şey yaşa sonra yok öyle bişeyy var canım besbelli"
ayağa kalktım ve sabrımın taşmasıyla kızlara söylenmeye başladım.
"Bakın canınızı sıkmak istemiyorum ama yeter ya ne Baran mış! hayır yani Baranın partneri olmak isteyen kim acaba? saçmalamayı-"
"Yase"
arkamdan gelen Baranın sesiyle donup kaldım.Baran hakkında konuştuğumuz her şeyi duymuşmuydu yani? Zor bela arkamı dönüp Barana baktım.
"Şey-"
"sana balo için teklif edicektim ama gerek kalmadı şuan"
"Baran yanlış anladın"
"yoo gayet iyi anladım,benimle partner olmak isteyen kim dimi? Baloda görüşürüz Yase"
Aslında onunla gitmek istemiyorum demedim.Böyle düşünmüyorum sadece kızlar çok üstelediği için kızmıştım o kadar.Onunla ilgisi yoktu ama yanlış anlamıştı ve tam bana teklifle gelirken duymuştu.Mükemmel vaziyet!
"Baran lütfe-"
beni dinlemeden yanımızdan ayrıldı.
Hem bana ne ya , ne yaparsa yapsın , ona yalvaracak değilim dimi.
Son ders
"Yase bence git çocuğun gönlünü al"
"evet bence de"
"bana ne ya"
"bak bu dediğine pişman olacaksın"
"İs te mi yo rum bir salın be"
.
Okul çıkışında bahçede herkes çıkarken Baran sırtını duvara yaslamış birini bekliyordu o sıra durup onunla konuşup konuşmamak arasında kaldım ve çocuğa baktığım için o da bana baktı.Biraz öyle bakıştık aslında bir an gidiyordum ama yine yoluma devam ettim o sırada Baran göz kaydırdı ve o da zıt yöne gitmeye başladı.
Karasızlık mod on...