11. Balo 2

48 1 0
                                    

Yase'den

Yarın balo vardı ve herkes dünden bile daha heyecanlıydı.Ecemle Ceren giyecekleri elbiseleri  tartışıyorlardı.Ben Baran olayını hala halletmemiştim.Barana gidip özür dileyip ona ben teklif edicektim.

ders daha başlamamıştı, yaklaşık 20 dk mız falan vardı.O sırada Baranlar sınıfa girince hemen yanına gidip konuşmaya başladım.

"Konuşabilir miyiz?"

"ne oldu?"

"şey senden dün için özür dilemem lazım, hem yanlış anladın o sırada kızlar çok fazla üstüme gelince dayanamadım yani seninle bir problemim olduğu için değil kızlara susmaları için demiştim." bir nefeste söyleyince yoruldum.Baran yüzüme bön bön bakıyordu

"ee?"

"ee si beni affeder misin?" affetmezsen keyfin bilir.

"affettim, gerek yok özür dilemene." Bir dk nE?

"harbimi! tamam, bir şey daha var" 

"dinliyorum"

"benimle birlikte baloya gelir misin?"

kızlar başta olmak üzere herkes kısa bir şok geçirmişlerdi.Güney arkadan bir anda kahkaha patlattı.Ne yani komik mi mk.Baran'ın yüz ifadesinden şaşırdığı belli oluyordu.Sonunda cevap verdi.

"peki,olur.Seni 7 de alırım"

tamam diyip sırama oturdum, kızlar bana ufo görmüş köylü gibi bakıyorlardı.

"Ne var? siz istememiş miydiniz niye şaşırıyorsunuz"

"yok canım bir şey demedik."

.

Ertesi gün saat 18.20

kızlarla hazırlanmıştık ama sadece makyaj falan kalmıştı.Abartı bir makyaj yapmak istemediğim için rimel sürüp dudağıma da parlatıcı sürdüm ve hafifte olsa allık.Saçımı saldım ve önde olan iki tutamını örüp arkada birleştirdim.Elbisem kısa ve hafif dekolteliydi.Siyah elbisemin üstüne aksesuar olarak bordo choker taktım.zincirli küçük bir çantayla da kombini tamamladım.

telefonuma bildirim gelince kilidi açıp mesaja baktım.

Baran: hazırlandın mı, erkenciyim :/

Yase: hazırım aslında 

Baran: tamam o zaman, gezelim mi?

Yase: olur

Baran: 2 dk ya oradayım.

telefonumu çantama atıp bahçeye çıktım.Baran siyah arabayla beni dışarıda bekliyordu.Bu çocuk niye bu kadar yakışıklı lan.Yanına gidene kadar beni fark edince dili tutuldu.İlk defa böyle hazırlanan ben kendime bile şaşırmıştım yani çocuk için normal.

"selam"

"selam"

"çok güzel olmuşsun"

"teşekkür ederim.Sende baya iyi görünüyorsun"

"teşekkürler,hadi gidelim"

"bir dakika sen nasıl araba-"

"ben bir sene sınıfta kaldım ya, 18 yaşındayım"

"bir dk sen nasıl sınıfta kaldın lan?"

"istersen arabaya binelim öyle anlatayım"

başımı salladım.Baran bana ön kapıyı açacakken onu durdurdum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•İDDİA•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin