Yoongi's pov
'Huh waar ben ik?' denk ik
ik kijk om me heen, het is helemaal donker en ik ben alleen.
Bij de deur zie ik een bord met een broodje erop en een glas met water. Het laatste wat ik me nog kan herinneren is dat ik door iemand geslagen werd en in slaap viel.
Ik raak mijn wang aan en voel dat het heel dik is, ik ga naar de deur en begin te bonken.
''HELP HAAL ME HIERUIT, HELP, HELPPP!'' En traan gleed over mijn wang. Waarom zou iemand dit doen.. Denk ik huilend.
ik sla met mijn vuist tegen de deur. ''AHH KUT!'' schreeuw ik van de pijn.
Ik pak mijn broodje en eet hem super snel op, dan drink ik mijn water en gooi het glas tegen de deur, ik begon te schreeuwen en te huilen.
Toen ik klaar was hoorde ik de deur open gaan en zag ik zat mijn bord werd gepakt. daarna ging de deur gelijk weer dicht en ik begon weer te huilen met mijn hoofd tussen mijn handen.
''w-waarom ik?...'' Huil ik zachtjes
~De volgende dag
Als ik wakker word moet ik weer een beetje huilen, het is echt niet leuk om hier vast te zitten...
als ik klaar ben ga ik weer naar de deur en begin weer opnieuw met bonken, tot de deur ineens open gaat en ik iemand naar me toe zie rennen.
het ik een jongen met mooie grote bruine ogen en donkerbruin haar, hij heeft mooie roze lippen en hij ziet er schattig uit.
Hij slaat zijn arm om mij heen en brengt me mee naar buiten
hij gaat naar een parkje, zet me neer op een stoel en komt naast me zitten.
"Hoi, ik ben jungkook" zegt de jongen aardig en met een glimlach op zijn gezicht
''I-ik ben Yoongi'' zeg ik verlegen en kijk naar de grond
''uhm Wat was er gebeurd?, waarom zat je daar opgesloten?'' Vraagt Jungkook
''ik weet het niet..." ik begin weer met huilen
''Ahww Yoongi niet huilen, het is oke.'' Zegt Jungkook
''Ik ben er nu'' zegt hij daarna en hij geeft me een knuffelIk sla gelijk mijn armen om hem heen en knuffel hem heel stevig, het enige wat ik nu kan gebruiken is een knuffel
JE LEEST
Daddy {Compleet✅}
Hayran KurguEen verhaal over yoonmin, namjin, taekook en a little bit yeonbin Niet onder de 18 jaar lezen🔞 Hehehe ik ben zelf niet eens 18 so y'all can read it💀 Oke fuck deze beschrijving Er gebeurt gwn random shit in dit boek maar het einde is wel oke Allee...