De volgende dag
Pov: Namjoon
Ik word wakker naast Jin en kijk hoe hij slaapt. Na 5 minuten kijken word hij wakker. 'Goeie morgen schat' fluister ik zachtjes. 'Goeie morgen...' antwoord Jin nog half slapend. Ik draai me om en kijk op mijn telefoon hoelaat het is, het is nu 09:00 iedereen slaapt nog en wij zijn als enige wakker, vandaag zouden we horen wie door was naar de 2de ronde van de audities, ik vond zelf dat iedereen het best goed deed. Ik stap uit bed en neem een snelle douche. Ik kleed me om en poets me tanden. Als Jin ook klaar is gaan we samen naar beneden om eten te maken.
Als ik beneden kom zie ik als eerste yeonjun die heel schattig aan het slapen is op de bank, Wanneer Jin naar beneden komt loop ik naar de keuken 'Wat zullen we maken?' Vroeg ik 'laten we ei maken, pak maar 8 eiren uit de koelkast' zei Jin. Ik doe wat hij zegt en pak 8 eiren uit de koelkast, ik hou ze allemaal tegelijk vast en laat er per ongeluk 3 op de grond vallen. Daarna gleed ik uit over de eiren die op de grond lagen en toen waren alle eiren kapot. 'NAMJOON KIJK WAT JE DOET MET MIJN EIREN!!' schreeuwt Jin. 'Oeps...' zeg ik. Yeonjun loopt de keuken binnen 'wat is er gebeu- ohhh ik snap het al' zegt yeonjun terwijl hij naar de grond kijkt en daarna naar Jins rode hoofd en daarna naar mijn hoofd. Ik kijk naar de grond en besef dan pas wat ik gedaan heb, Jin pakt een spatel van het aanrecht en wil me daarmee op mijn kont slaan maar ik ren zo snel mogelijk weg naar de dichtsbijzijnde kamer.
Als ik de deur opslot heb gedaan draai ik me op en zie ik Jungkook en Taehyung raar naar me kijken. 'OOIT GEHOORD VAN KLOPPEN?!' gilt Taehyung. En dan pas zie ik dat ze naakt in bed lagen. 'HAHAHA SORRY JONGENS IK GA WEER, IK SNAP DAT JULLIE NIET GESTOORD WILLEN WORDEN OP DIT MOMENT' Lach ik. 'Oke oke niet grappig ga nou maar weer' zegt Jungkook geïrriteerd. Ik loop hun kamer uit en doe de deur dicht. Als ik dat heb gedaan loop ik lachend naar beneden, als ik halverwege de trap ben sta ik oog in oog met Jin die een slipper in zijn Hand heeft, ik begin te gillen en ren terug naar boven. Tot Yoongi mij tegen houd. 'Je hebt me wakker gemaakt.... nu ga je spijt krijgen....' zei hij. Hij liet me los en liep terug naar zijn kamer.
Time skip na het ontbijt
'JONGENS DE MAIL IS VERSTUURD, GA ALLEMAAL SNEL KIJKEN OF JULLIE DOOR ZIJN!' Roep ik
Ik kijk of ik door ben, JAA IK BEN DOOR. Ik ren naar de andere jongens en kijk of zij ook door zijn.
'WE ZIJN ALLEMAAL DOOR!' riep Jimin blij. 'Ik niet, ik heb geen mail gekregen...' zei yoongi
'WATTTT NEE DAT KAN NIET WAAR ZIJN!' schreeuwt Jimin bijna huilend.
Iedereen was er kapot van, tot we opeens een *pling* hoorden. Yoongi pakge zijn telfoon en keek wat er in het berichtje stond, het was een berichtje van bighit. Hij las het berichtje hardop voorBeste min yoongi. Het spijt ons dat u dit bericht nu pas binnen krijgt, dat komt vanwege wat problemen met de personeel. We willen even laten weten dat u door bent en dat de volgende auditie over 1 week is op een zaterdag, we verwachten u daar om 09:00.
Met vriendelijke groet:
bighit entertainment'OMG DIT IS GEWELDIG NIEUWS, WE ZIJN ALLEMAAL DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDE!!' Roept Jimin blij
'Ja maar de volgende ronde is al volgende week zaterdag dus we moeten snel aan de slag als we allemaal door willen' zegt namjoon
'Ughh nog meer oefenen?' Zegt Yoongi geïrriteerd. 'JAAA IK HEB ER ZO VEEL ZIN IN!!' Gilt Jungkook.
'Hahaha jij vind zingen wel heel leuk hé Jungkook' zegt Jin lachend. 'JAA IK HOU VAN ZINGEN, IK DOE HET AL SINDS IK NOG EEN KLEIN KIND WAS!' gilt Jungkook. 'Nou je bent nu NOGSTEEDS een klein kind en ik merk dat er echt NIKS is veranderd' zegt Yoongi. 'Ik ben tenminste niet net zo klein als jij dus noem me niet meer klein als je zelf klein bent' zegt Jungkook.
'WOWW JUNGKOOK WAAR HEB JIJ GELEERD OM ZO TE PRATEN TEGEN JE HYUNG?!' zegt Jin boos. 'Sorry mama Jin...' zegt Jungkook met spijt, hij kijkt naar beneden. Ik moest zo hard mijn best doen om mijn lach in te houden. 'Je mag blij zijn dat je mijn favoriete kind bent want anders had ik allang mijn slipper gepakt!' Zegt Jin 'WAAROM IS HIJ JOUW FAVORIETE KIND EN NIET IK!' schreeuwt Jimin.
'Omdat Jij het favorieten kind van Namjoon bent' zegt Jin. Jimin kijkt naar mij, rent naar me toe en knuffelt me. Ik knuffel hem terug en fluister in zijn oor 'als je ooit iets dwars zit kan je altijd naar mij komen''Oke wat zullen we vandaag doen?' Vroeg Taehyung 'laten we yeonjun kiezen wat we vandaag gaan doen' zei Jin. 'Ja goed idee daar ben ik het helemaal mee een!' Zei ik. 'Uhmm laten we naar de bioscoop gaan en daarna samen wat eten!' Zegt yeonjun. Iedereen is het daar mee eens. 'Welke film wil je kijken?' Vraag ik. 'Uhmm er is een nieuwe dora film waarvan ik heb gehoord dat die heel leuk is....' zegt Yeonjun. 'JAA DIE WIL IK AL ZO LANG ZIEN!' zegt Jungkook. De rest kijkt hun raar aan terwijl ze aan het praten zijn over dat dora vreemd gaat op boots ofzo idk zo iets.
'Ik stel voor om de titanic te kijken (idk of je dat zo schrijft) 'oke oke dat kan ook' zegt Yeonjun. 'Binnekort komt die dora film op netflix dus dan kijken we hem wel met z'n tweeën' fluistert Yeonjun in de oor van Jungkook.HEYY hier is weer een nieuwe deel, ik hoop dat jullie het leuk vinden❤
K heb niet gecontroleerd op spelfouten (gwn ff dat je t weet😂)
JE LEEST
Daddy {Compleet✅}
FanfictionEen verhaal over yoonmin, namjin, taekook en a little bit yeonbin Niet onder de 18 jaar lezen🔞 Hehehe ik ben zelf niet eens 18 so y'all can read it💀 Oke fuck deze beschrijving Er gebeurt gwn random shit in dit boek maar het einde is wel oke Allee...