Pov: jungkook
We hadden het heel leuk, iedereen ging dansen en heel hard meezingen met de muziek. Iedereen genoot ervan en at al het eten op, aan het einde waren we allemaal dronken behalve Jin en Namjoon want die moesten op iedereen letten zodat we geen domme dingen ofzo doen. Ondertussen was iedereen al dronken maar ik niet, taehyung wel dus ik had een heel leuk plannetje bedacht. Ik nam hem mee naar een kamer en sloot de deur dicht. Taehyung was ondertussen een muur aan het likken en aan zijn lul aan het trekken.
'GADVERDAMME TAEHYUNG WAT DOE JE!!!' schreeuwde ik. 'Ik WiL eEn bEeTjE mUuR PrOeVeN MaAr mIjN PiEmEltJe jEuKt' antwoord hij dronken. Ik rol met mijn ogen en trek hem naar me toe, ik begin hem te zoenen terwijl hij zich ondertussen al helemaal heeft uitgekleed, hij duwt mij op het bed en trekt mijn kleren ook uit, hij geeft mij zuigzoenen in mijn nek en gaat langzaam door naar beneden, als hij bij het randje van mijn onderbroek komt voel ik iets groeien. Hij trekt mijn onderbroek uit en likt aan mijn lul, hij bijt zachtjes waardoor ik moet kreunen, 'JaA LeKkEr hE!!' Zegt Taehyung een beetje kreunend.Hij draait me om zodat ik op mijn buik lig en hij gaat op mij zitten, ik dacht eerst dat hij in me zou gaan (jullie weten wat ik daarmee bedoel) maar dat deed hij niet. In plaats daarvan ging hij op mijn hoofd zitten en liet een scheet. Ik kreeg geen lucht meer dus ging hij EINDELIJK van mijn hoofd af 'HOE FUCKING DRONKEN KAN JE ZIJN?!' Gilde ik nadat ik op adem was gekomen. Taehyung moet lachen en stopte zijn hele lul in 1x in mijn kont, Zonder me te waarschuwen ofzo. 'AHHHH FUCK!' Gilde ik 'KON JE ME NIET WAARSCHUWEN?!' Zei ik gelijk daarna. Taehyung antwoordde niet want hij was veel te druk bezig met in en uit mij gaan.
Pov jin:
Jungkook is met taehyung naar boven gegaan en ik zag dat jimin en yoongi HET wilden doen op de bank benden maar namjoon had ze nog net op tijd tegen gehouden. Hoseok had zo te zien ook iemand gevonden. Hij stond met Jackson te zoenen (van Got7 natuurlijk🤪) ik zag heel veel dronken mensen maar toen zag ik y
Yeonjun helemaal alleen op de grond zitten in een hoekje, hij was aan het huilen. Ik liep naar hem toe en kwam naast hem zitten, ik gaf hem en knuffel en vroeg wat er aan de hand was 'Yeonjun... waarom huil je?' Vroeg ik. 'I-ik Z-zag mijn c-c-crush met een a-andere j-jongen!' Huilde hij
'Ahww zo erg!, als je wil mag je bij mij en namjoon komen zitten' zei ik. Yeonjun stond op en liep achter me aan. Opeens kwamen er mensen met een masker op hun hoofd en een pistool in hun handen het huis binnen, iedereen stopte met dansen en was stil, bijna iedereen was dronken dus er gingen een paar mensen verder dansen. Yeonjun begon weer te huilen en Ik zag dat er een man de trap afliep met een naakte Taehyung en Jungkook. Ik gaf ze een handdoek en vroeg of iemand ze pijn had gedaan. 'Is Min Yoongi Hier?' Vroeg een man. 'Uhmm toevallig wel, wacht ik haal hem wel even...' zei ik simpel. Ik liep naar de schoenenkast en pakte er een paar slippers uit, ik liep weer terug naar de mensen die om Yoongi vroegen en gooie de slippers 1 voor 1 tegen hun hoofden, toen mijn slipper op waren wist ik niet met wat ik moest gooien dus deed ik mijn gucci riem af en sloeg de inbrekerd met mijn riem, 1 van de 3 inbrekers moest huilen en remde het huis uit, de 2de inbreker rende achter de 1ste aan om hem te troosten en de 3de inbreker lag nog op de grond.Hij leefde nog dus legde ik hem voor mijn deur en deed alle deuren en ramen opslot. 'WOWW JIN HYUNG, HOE DEED JE DAT!' Vroeg Yeonjun enthousiast. 'Ik heb een oma die heel goed met slippers kan gooien dus heb ik les genomen' zei ik zelfverzekerd.
'Jongens, we moeten Yoongi vinden en vragen waarvoor die inbrekers kwamen...' zei Namjoon.
'Dat kan niet nu, Yoongi is bezig met Jimin dus we kunnen niet zomaar naar binnen lopen' zei Ik.
'Oke dan vragen we het hem morgen wel.' Zei NamjoonTime skip
Het is nu 01:00
Het feestje is afgelopen en iedereen gaat weer terug naar huis. 'Uhmm, Jin hyung?' Vroeg Yeonjun.
'Ja?' Vroeg ik. 'Mag ik vanavond misschien bij jou thuis slapen, ik wil vandaag even niet naar huis na wat ik heb gezien...' zei hij weer bijna huilend. 'Tuurlijk mag dat, vind je het erg om op de bank te slapen?' 'OMG DANKJEWEL JIN HYUNG!' Schreeuwde hij blij. 'Nee ik vind het niet erg om op de bank te slapen' voegde hij toe. Ik pakte een deken en een kussen en gaf het aan Yeonjun, ik liep met namjoon naar boven en ging naar bed.OMG DANKJEWEL VOOR 1K READS, LYSMMM❤❤
Sorry dat ik er altijd lang over doe om een nieuwe deel te plaatsen maar ik krijg binnekort weer toetsen waarvoor ik moet leren. Niet dat ik ook echt srs leer ofzo maar ik ben mijn inspiratie voor dit boek kwijt dus als je nog leuke ideeën hebt mag je ze sturen (wel privé graag💕)
JE LEEST
Daddy {Compleet✅}
FanficEen verhaal over yoonmin, namjin, taekook en a little bit yeonbin Niet onder de 18 jaar lezen🔞 Hehehe ik ben zelf niet eens 18 so y'all can read it💀 Oke fuck deze beschrijving Er gebeurt gwn random shit in dit boek maar het einde is wel oke Allee...