Sen Hiç Gülümsemez misin?

46 2 0
                                    

Selam ^_^ Öncelikle bir konuşma yapmak istiyorum.Öhöm Öhöm,sevgili bir arkadaş sayesinde hikayemi Facebook'ta değilde Wattpad'de yayınlamaya karar verdim.Geçen bölüme Vote gelmeyince sinirlendim tabiki ama arkadaşım bana ''İlk bölümde vote gelmezse sinirlenme,sabırlı ol.'' Bende Sabırlı olmaya çalışıyorum.Herneyse umarım beğenirsiniz ^_^ İyi Okumalar! :)

*******

Avucumun içiyle Nehir'in kafasına bir tane vurdum.''Ya canım yandı.Senin derdin ne?'' diye terslediğinde karnımı tutarak gülmeye başladım.''İyiki bi sevgili buldun kızım ya,unuttun hemen bizi.'' diye söyledi Can.Onun görüşüne katıldığımı belli edercesine kafamı salladım.Nehir gözlerini devirip tekrar telefonuyla ilgilenmeye başlayınca Can'ı dürttüm.''Hadi hadi kalk bize bu maldan yarar yok.'' Beraber kalktık ve sınıfın kapısına ilerledik.Kapı koluna elimi uzattığım sırada kapı hızlıca açılmış ve bir öküz bana çarparak beni yere düşürmüştü.Popom sızlarken karşımdaki öküze bakmadan bağırmaya başladım.''Ne kadar malsın sen ya!Of gerizekalı önüne baksana!''Bakışlarımı bacağından başlayıp kafasına kadar kaldırdım.Gözlerini devirdikten sonra ''Sen bana çarptın.'' ''Bak bak dilide uzunmuş.Hem suçlu hem güçlü.'' diye söylenerek kalktığımda kaşlarını kaldırarak bana bakıyordu.''Ne var?Hiç benim kadar güzelini görmedin mi?'' diye söylediğimde Can kıkırdıyordu.Kaşlarını indirip alayla beni süzdü.''Hayır,sadece senin kadar malını görmedim.'' dedikten sonra yanımdan geçip gitti.Ayağa kalkıp eteğimi ve gömleğimi düzelttim.Can birden kahkaha atmaya başlayınca.Ona gözlerimi kısarak baktım.''Ecem..Bildiğimiz...sana...laf...soktu....'' diyerek gülmeye devam etti.Can popülerliğe aşık bir çocuktu.Ki popülerdi zaten.Bizde onunla takıldığımız için en az onun kadar popülerdik.Seksi vicudu ve yakışıklı yüzüyle okulumuzdaki kızların kalbine taht kurmuştu.Ben hariç..Ben hiçbir zaman ondan hoşlanmamıştım ve onu hep kardeşim olarak görmüştüm.

Kantine geldiğimizde elinde kahvelerle birlikte önüme oturmuştu.''Çocuk ne yakışıklıydı be dimi.'' diye söylediğinde gözlerimi devirdim.''Can ben ne taşlar gördüm hülooğ.''Bu dediğime gülerken aslında ikimiz de yalan söylediğimi biliyorduk.Hayatımda sadece bir kişiyle çıkmıştım ki oda Ozan'dı.İlişkimiz ise fazla uzun sürmemişti zaten.Kahvemi yudumlarken beni izliyordu.''15 tatilde şarkı söyleyecek misin?''Alt dudağımı öne doğru çıkarttım ve omuzlarımı kaldırdım.''Biliyorsun..Okul neredeyse sesine aşık.'' Gülümserken bana doğru koşan bir Nehir gördüm.''Ecem!!!'' Üstüme atladığında düşmemek için kendimi zor tuttum.''Manyak mısın lan sen?Harbi bu Kerem'e böyle davrandığını anlatsam saniyesinde ayrılır çocuk senden.'' Koluma yumruk attı ve ''Deme öyle.'' dedi.Yanıma yerleştikten sonra dediki.''Koleje yeni bir oğlan gelmiş haberiniz var mı?'' kaşlarımı çatarak ona baktığımda ''Sarışınmış ve dudağında siyah piercing varmış.''Gözlerimi devirdim.''O öküz beni düşürdü.'' dedim bıkkınlıkla.Omuzlarımdan tutup beni sarsarken çığlık atıyordu.Kollarını indirdikten sonra ''Sakin ol Nehir.'' dedim ve masadan kalktım.Can soran gözlerle bana baktığında ''Müzik odasına gidiyorum.'' dedim gülümseyerek.Bana elini salladığında karşılık vermeden üst kata çıktım.Aslında teneffüslerde müzik odasına girmek yasaktı ama ben genede giriyordum.Kapıyı ittirip içeriye girdiğimde etrafıma baktım.Mikrofonu açtıktan sonra söyleyeceğim şarkıyı düşündüm.Sonra yavaşça söylemeye başladım.

Aç gir kalbime kimse değmiş mi

Aziz hatıran silinmiş mi

Açtığın yara yerini sevmiş mi

Allah

Aşktır sensin kalan geriye

Oyun mübah çıkıyorsa sevgiliye

Çek vur hançeri teslimim ellerine

Derine

Derine daha derine

Adını kazı derime

Dikeni aldın mı

Yakışır güle

Derine

Derine daha derine

Adını kazı derime

Koparamaz o gülü kimse,

Sen bile.

Şarkıyı bitirdiğimde kapıda bir gölge görmüştüm.Ağzımdan belli belirsiz bir ''Hi!'' sesi kaçmıştı ve hemen mikrofonu kapatıp gitarın yanında duran masanın altına girdim.Kapı açıldığında önce etrafa baktı ve sonra içeri adımladı.Masanın altındaki küçük delikten onu görebiliyordum.Sahneye çıktığında tam önümde duruyordu.Mikrofonu açtıktan sonra bir süre öyle durdu.Seside kendi gibi güzel miydi acaba?Aklıma gelen düşünceyle yüzümü buruşturdum.Çocuk derin bir nefes aldıktan sonra şarkıyı söylemeye başladı.

She's been my queen since we were sixteen 

On altıncı yaşımızdan beri o benim kraliçemdir. 

We want the same things, we dream the same dreams, alright, alright 

Aynı şeyleri ister, aynı şeyleri hayal ederiz, peki, 

I got it all cause she is the one 

Her şeye sahibim, çünkü o tek. 

Her mom calls me love, her dad calls me son, alright, alright 

Annesi beni tatlım diye çağırır, babasıysa evlat diye, peki, peki 

I know, I know, I know for sure 

Biliyorum, biliyorum ,tabii ki biliyorum. 

Everybody wanna steal my girl 

Herkes sevgilimi çalmak istiyor. 

Everybody wanna take her heart away 

Onun kalbini kazanmaya çalışıyorlar. 

Couple billion in the whole wide world 

Dünya'da milyonlarca kız var. 

Find another one cause she belongs to me 

Başka birisini bul çünkü o bana ait. 

Masanın altına bir el girdi ve beni yukarı çekti.32 diş sırıtırken bana alayla baktı.Çünkü farkında olmadan 2. kıtada ona eşlik etmiştim.''Hey rapunzel..sesin gerçekten güzelmiş.''

******

Silam Silam Silam Tekrardan :D Öncelikle vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen :3 Umarım Beğenmişsinizdir..Sevgilerimleee :DD <31

Steal My GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin