~Holly szemszöge~
Egy ágyban ébredtem fel. Teljesen letisztult volt a hely, a lepedő égette retinám tiszta, hófehér területével. A ruhám? Sehol.. egy csipkés kánikula ruhába voltam..
Ez a perverz állat hozzám mert nyúlni?! Jesszusom..
E gondolatok közepette ruhám szoknyarészlegét lebegtettem a szerkényem előtt ágaskodó tükörrel szemben. Az ősrégi, kopott fehér ajtó nyikorogni kezdett balról, melyre lassan fejet emeltem.
Hát ki más lett volna, mint az az ostoba, rohadni való cseléd?
Ap – Jó reggelt kislányo....
H – Hogy volt merszed a ruháimhoz nyúlni?! Hm?!! Talán engem nem akartál megerőszakolni, mint ahogy anyával tetted?! – emeltem fel a hangom,teljesen jogosan, bár végén kisebb elcsuklásaim voltak.Ő viszont egy hírtelen nagy lépést tett felém, s leszorította a csuklómat.
Ap – Gondolkoztam rajta, viszont a leendő feleségem itthon van, ahogy a testvéreid is. Nem akarom, hogy azt hallják, hogy élvezkedsz.. – susogta sűrű bajsza alatt.
Leendő felesége?? És a TESTVÉREIM?? Ilyen gyorsan túl esett volna anyán?...
H – Nekem soha nem voltak testvéreim, s soha nem is lesznek! – rángadtam egyre erőtejesebben a kezem
Egyszer csak egy nagy csattanás hangzott el a szűk szobában, mely után az arcomon égő piros pontot fogtam szabad kezemmel.
Egy szó nélkül ott hagyott piruló arccal, majd erőszakosan rám csapta az ajtót.
Álltam a szobaszőnyegen, mely puha, fehérpamutból készült,s csak visszahangzottak a fejembe amit mondott...
"Gondolkoztam rajta"...Ám a pezsgő arcbőröm nem hagyott gondolataimba veszni.
A szobában volt egy ugyanolyan(talán még kopottabb) fehér ajtó, mely átvezetett a saját kis fürdőszobámhoz. Bementem oda, ahol egy zuhanyfülke, egy egyszerű csap és egy wc fogadott. Egy megszokott kis fürdő, nem kell itt luxus szállodára gondolni.
A tükör elé léptem, s alaposan végigvizsgáltam a "sérült" felületet. Tenyerembe engedtem egy kis vizet, mivel enyhén megpaskoltam piros arcom.
Visszalépdeltem az ágyam elé, mire lassan hátcsófelemet leemeltem a puha, selymes plédre.
Úgy éreztem magam, mint egy rab. Egy szobába voltam becsukva, se telefon, se könyv, nem volt szinte semmi, mivel lekötni tudtam volna magam.
Nem is csak ez volt a próbléma. Hanem a tudat, hogy bármikor, mikor akar, bánthat, s ha szökni akarok csak nagyobbat fogok kapni...
Ez nehéz, De nem maradhatok. Egyedül meg kell oldanom, s haza jutnom. Félkómámból lassan kiébredezve eljutodt az agyam egy bizonyos pontig..
Vajon otthon mi folyik?
Tinus... ohh, ha csinált vele valamit az a mocsok..."-gondoltam, melyre könnyek szöktek szemeimbe
A legrosszabb esetek ugrodtak be, amik történhettek velük.. újabb könnyek. Könnyek, melyek most egy ideig nem érnek végállomást...
[...]
Már az ágyam szélén ültem, törölve ázott szemaljam, mikor kattant a zár. A zsepit betúrtam a párna alá, s próbáltam leplezni a pár perccel ezelőtti kirohanásom.
Tejes sokkoltság ért, mikor megláttam az illetőt az ajtóban...Sziasztok nyusziik!❤🐰
Ne haragudjatok a hosszú kihagyásomért, csak nem volt a legcsilivilibb nyaram, s most jön az iskola is. Ezért tényleg ne haragudjatok!:(
Viszont itt a következő rész, s a 3.rész is hamarabb fog jönni, mint ez. Megígérem.😋Question:Szerintetek ki lehetett az ajtóban?🤔
Kövi részből kiderül!
Addigis...
PUSZINYUSZII!❤🐰
YOU ARE READING
|𝐆𝐮𝐧𝐧𝐚𝐫𝐬𝐞𝐧 𝐈𝐬 𝐦𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 2| M&M🌹
FanfictionNincs spoiler🤫 Ha tudni akarod mi történik Hollyék életével, akkor olvass bele!❤️