A hangja igen meglepett. Lány hangja volt. Hasonló, mint nekem.
Kinyitodtam a szemem, s azzal a lánnyal akadt össze a tekintetem, aki "szemrebbenés nélkül elsétált az ajtóból."
Meglepődtem a tényen, hogy lenyúlja apám kulcsait az éjszaka közepén, s képes hozzám benyitni egy olyan lány, akit nem is ismerek, így elsőnek nem szóltam hozzá semmit.– Vigyázz Horisszal. A te épséged érdekében – mondta tisztán hallhatóan.
– miért? –
– Csak vigyázz és kész. Én jobban ismerem, mint te – tart kisebb szünetet – ígérd meg, hogy megpróbálod őt kerülni –
– megígérem... –
– Ha bármi baj van, nekem szólhatsz.. ha nem is ismersz, én megbízhatóbb vagyok, mint a bátyánk – mosolyog bíztosan.
– Rendben, és kösz... Öh.. –
– Heléna Johnson. De becézz csak Hélnek –
Majd kiment az ajtón, de még nem zárta be.
– Holnap megkérem apát, hogy had hoszassam én a reggelid. Joéjt –
– Rendi. Jóéjt –Ez egyre nyugtalanítóbb. Horisz nagyon kedves srác, tán ez mind csak álca? Egyáltalán mi történik? Kiben higgyek, és kiben ne?
Eddig ahova eljutodtam:
-A retardált, pedofil apám elrabolt, egyenesen franciaoszágba
- van kettő vérbeli testvérem, akikről a nevükön kívül semmit nem tudok, s már mind ketten mondták, hogy bízhatok bennük
- Hél szerint. Horisz rossz ember, s nem tudom az okát, hogy miért és mit tett.Ez nagyon frusztráló.. de ki kell derítenem mi folyik ebbe a családba. Nekem addig nincs nyugtom, míg szemről-szemre mindent ki nem derítek!
Bosszús gondolataim közepette Tinus karjaiba tartva képzeltem magam, s próbáltam agyfasz nélkül elaludni....
~ Martinus szemszöge ~
Reggelig fenn voltam. Nyugtalanul forgolódtam egész éjszaka. Holly, mint alvókám, nem volt mellettem. Sem alvásilag, sem testileg..
2 nappal ezelőtt következett be mindez. Tán még megmenthetjük, vagy túl késő? Az nem lehet.. biztos hogy él. Érzem, hogy él. Szíve az enyém, s még mindíg érzem magaméval együtt dobogni.A reggelem megszokottan csipás szemmel, és zombie pofával kezdődött. Arcomon rendesen átmentem hideg csappvízzel, hogyha a kávé nem lenne elég, ez is frissítsen. Pizsomába pattogtam le eggyessével a lépcsőfokokon, mire az egész familia felfigyelt. Meg volt a reggeli köszöntés, ami a tipik "jó reggelt duma". Hol a jó életbe van jó reggelem? Egész éjjel fent voltam, s könnyes szemmel figyeltem a plafont, majd újra meg újra Hollyra gondoltam, s hogy jól van-e. Amitől megint elkezdtem bőgni, mint egy hisztis buzi.
Én – Jó reggelt – morogtam az orram alatt. hogy ne legyek bunkó, az elöző gondolataimat magamba folytva kezdtem el próbálkozni a finom falatok megrágásával.
[...]
E – Anya, mi a baj? – szólal meg Emma, a nagy csendre felfigyelve.Emmának még mindíg nem volt bátorságunk elmondani mi is volt.
Any – Nos..omm... – látszott a sok kidúdorodott ér a stressz hatására. Anya lassan Marcusra pillantott, hogy mondjon már valamit.
M – Tudod, Emma.. – kezdett bele – Holly elment. Elutazott, és lehet nem is jön vissza többé – szépítette a mondatokat Mac, de ez Emmának ugyanúgy lelkéig fájt.
Csokibarna, boci szemei teljesen könnybe álltak, majd sírva felszaladt az emeletre. Mindenki Em után akart indulni, de mi negállítottuk őket.
M – Sajnálom, de már meg kellett tudja! – csillogott már az ikrem szeme is
Ap– Nembaj fiam, jól cselekedtél – [...]Egy hangos ajtócsapódás, s csak Emma keserves sírását hallani, mely a földszíntre hallattszik.
D – Tinussal felmegyünk hozzá, nyugodtan reggelizzetek nélkülünk – kamu mosoly megfigyelhető volt Doris arcán, a csalódottsággal teli szemei mellett.
Követtem Dorist fel az emeletig, mikor megálltunk Emma ajtajában.
Elsőnek Doris ment be, mire Emma azonnal karjai közé fonta derekát.E – Doris, miért ment el? – sírt csak tovább
D – Nem tudom babám, de ne sírj, az nem áll jól neked – törölgette meg a kisírt szemeit
E – Nem szeretett minket? –
D – Dehogyis nem! Nagyon szeretett bennünket, csak tudod, ez neki muszáj volt
E – És Titibaba? Ő miért nem ment vele? Már nem szeretik egymást?Mielőtt Doris folytatta volna, közbeléptem.
Én – De igen, nagyon szeressük egymást. Viszont Holnak egyedül kellett elmennie.. és hidd el, mindannyuinknak hiányzik. Főleg nekem – guggoltam le a kislány elé, ki nyomban a nyakamba ugrodt, s szorosan ölelt a nyakamnál.
E – Ha tényleg nagyon szereted, ráveszed arra, hogy visszajöjjön? – csukladozik újra édes hangja
T – Az életemre esküszöm, hogy visszahozom hozzánk Holly Johnsont –Sziasztok nyuszik!🐰❤️
A sok kihagyásom miatt gondoltam hozok nektek még egy részt, ami most 653 szavas(elköszönés nélkül), amire suliidőben nagyon büszke vagyok!☺️☺️
Remélem tetszett nektek! Ha igen⭐💬
A következő részig is...
PUSZINYUSZII!❤️🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝐆𝐮𝐧𝐧𝐚𝐫𝐬𝐞𝐧 𝐈𝐬 𝐦𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 2| M&M🌹
Hayran KurguNincs spoiler🤫 Ha tudni akarod mi történik Hollyék életével, akkor olvass bele!❤️