C , este unul dintre cei mai buni agentii ai lumii , un agent fantoma , care duce la capat pana si cea mai grea misiune , el primeste misiuni pe care altii le resping , rezolva treburile murdare ale guvernului .________________________________________________________________________________
perspectiva protagonistului acestei serii.
deschid usor ochii , lumina este orbitoare iar durerea resimtita de iris este acuta , asa ca , din reflex ochiul meu se inchide din nou . Sunt asezat pe ceva moale , in jurul meu sunt o multime de draperii si tipete si comenzi si agitatie . Imi venea sa urlu din cauza durerii resimtite adanc in creierul meu , dar nu pot , nu ma pot misca .
Brusc ultimele amintiri apar si imi zguduie ultima farama de control . Acea casa era in flacari , ea tipa la mine sa sar pe geam , usa camerei intunecate era zguduta din tatani , barbatii din spatele usii tipau , amenintau si injurau . Ma uit la ea , este numai piele si os , ochii ei albastrii sunt haituiti si plini de groaza , ca ai unei caprioare in fata farurilor unei masini in miez de noapte .
Corpul meu resimte o durere acuta , nu ma pot misca .
-NU plec fara tine , tip la ea cu lacprimi in ochi , ce ironie nu-i asa ? EU , unul dintre cele mai bune marionete ale lumii , un asasin cu inima de piatra , plang ca un copil mic fiindca nu vreu sa o las in acel iad.
-Dute , voi veni si eu ... imi spune ea cu un zambet tremurat , prin acel zambet incarca sa ma linisteasca , dar eu unul stiu ca numai unul dintre noi va scapa cu viata daca plec.
Incerc sa ma impotrivesc , imi caut cuvintele , si nu observ cand ea ma prinde de mijloc , ma cara pana la geam si ma arunca in abisul intunecat , in valurile reci si nemiloare ale marii , deschid ochii , sa o mai vad o ultima data , era ea , se uita de sus la mine , plangea si zambea in acelasi timp , si apoi .... in spatele ei apare El , o trage cu putere de la geam , aceasta se opune si se zbate in mainile lui , inainte sa inchid din nou ochii vad cum pe buzele ei tremurate apar doua cuvinte care imi frang inima in mii de bucatele , TE IUBESC .....
Ma trezesc inconjurat de mirosul imposibil de nedetectat de naftalina , corpul meu este imposibil de greu , nu pot misca nici un muschi .
Bine , C, nu te panica , relaxeaza-te , si usor incearca sa iti misti muschii fara sa ii incordezi , un deget , bun , hai ca pot, uite-l si pe al doilea , si al treilea , duumnezeule , reusesc .
Pana cand imi ridic mana si incep sa imi masez usor zona tamplelor , dar mana mea se simte rece si grea , de parca ......, mana nu imi este alcatuita din carne , ci din .... otel ?????
CITEȘTI
Secretul Lui
RomanceChristopher Wastner , este un agent sub acoperire, un agent fantoma , atat de bun in ceea ce face incat este tinut ca un secret la nivel mondial , acesta nu are incredere decat in cinci perosoane pe acest pamant , dar cand este tradat de una dintre...