Era el, dupa atatea nopti amare si dupa atatea lacrimi scurse, venise inapoi. Era aici, in fata mea, ochii lui albastri ca adancurile marii ma priveau cu blandete si cu un sentiment dd care imi e frica sa ii dau glas, alimentadu mi sperantele desarte.
-Este oare posibil? Sau este totul aievea asa cum ma mai vazut de mii de ori?
-Nu, Ava, vocea lui era la fel de groasa si ragusita ca racnetul unui leu, unui rege, ceea ce era si el. Sunt cu tine, iar de data asta nu mai plec, imo raspinse el cu lacromi în ochii.
Parca o explozie iesi la suprafață din adancul fiintei mele, tot corpul meu era cuprins de spasme, sangele îmi siroi din nou in vene dupa atata timp. Inima batea din nou dupa ani de repaos. Ani intr un iad intunecat si rece.
Privirea lui imo cerceta chipul, parca incercand sa vada imperfecțiunile deja aduse la iveala.Privirea aceea ma face sa ma foiesc stanjenita in bratele lui. Dar acolo unde credeam ca e carne moale si fierbinte, era de fapt o suprafata dura si rece ca granitul.
In locul unui abdomen bine lucrat si niste brate puternice erau bicati de metal, de o culoare alba, pura.
Ochii mei se maresc de spaima si intr o fractiune de secunda împing străinul din bratele mele și fug.
Ajung la usa din coltul camerei si trag de maner, dar este zadarnic, usa e inchisa.
-Ma intorc cu fata la strainul ca carei masca era chiar iubitul meu, fiinta pe care am divinizat o, idolatrizat o, inca de copil.
-Cine/Ce ești?
-Sunt Dean, cel pe care il iubești și cel care te iubește.
-Cum as putea sa te cred?
-Esti nascuta pe 8 Decembrie, 1995, esti Săgetator, impulsiva , directa, iti plac foarte mult fructul dragonului sucul tau preferat este lipton de ceai negru, piersici și flori de cires, on clasa a noua Billy Wang a incercst sa se dea la tine dar tu l ai refuzat, tipul rea mare ca un taur si cu creierul unei furnici, a incercat sa te forteze dar l ai lovit intre picioare si ai reusit sa scapi.
Imposibil nu i am povestit acea intamplare traumatizanta decat lui, era sungura data ca am fost slaba.
I m back baby
CITEȘTI
Secretul Lui
RomanceChristopher Wastner , este un agent sub acoperire, un agent fantoma , atat de bun in ceea ce face incat este tinut ca un secret la nivel mondial , acesta nu are incredere decat in cinci perosoane pe acest pamant , dar cand este tradat de una dintre...