Inceputul

626 18 1
                                    

Sunt in mijlocul New York-ului , in cel mai mare zgarie-nori din America . Aceasta minunata cladire imi aparține in totalitate . Conduc o firma de haine care a luat amploare de curand . Numele acesteia este ZR . Desi companie merge struna din cauza exigentei mele , aceasta slujba nu este altceva decat o acoperire . Numele meu de cod este Christopher Wastner /fantoma C.
Stau pe canapeaua din sufragerie și ma uit prin peretele de sticla din fata mea . Sunt la etajul 20 și ma simt ca un zeu , zarind micile furnicuțe alergând pe strada. Ma duc in Bucătărie pentru a-mi prepara cafeaua mea de dimineața , neagră . Ma așez la masa din Bucătărie și îmi deschid leptopul pentru a vedea dacă am primit o noua ținta . Și , cum gândirea mea de geniu , nu mai Înșeală niciodată am un e-mail de la un client fidel . In descrierea email-ului îmi spune despre o fata , fiica dușmanului sau de moarte . Din cauza unei tranzacții care v-a avea loc in câteva luni tatăl ei a lăsat-o într-un loc ,,sigur" . Treaba mea e sa m-a infiltreze in școala ei și sa o atrag intr-o capacana . Este ascunsa intr-un sat mic undeva in apropierea Londrei ..., bun , m-a uit la oferte și cumpăr o vila . Îmi împachetez geamantanul și cel de arme , îmi iau cheile de la mașina și m-a duc spre noua mea ținta .

-Între timp-
Ea povestește :
Tata m-a lăsat aici ,,singura,, , mai am lângă mine doi badyguarzi care m-a vor proteja la școala , sa mai Menționez ca arată ca niște zei greci și ca sunt de vârsta mea ? ....
Îmi pun ceasul sa sune și m-a pun sa m-a culc , mâine v-a fi prima zi de școala , plictisitooooor ....

Secretul LuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum