Inceputuri

247 10 0
                                    

Aud ceasul sunând, ma întorc pe burta și întind, ușor, mana pentru a-l închide, încerc o data, de doua ori, de trei.... Dac când și a treia incercare este una ratata, ma ridic din pat înjurând persoana care a creat o asemenea durere în c*r și anume, ceasul.
Ma duc la dus, ma spal pe corp cu parfumul meu de trandafiri și îmi clătesc parul. Îmi periez dinții și îmi usuc parul. Ies din baie (complet goala) și întru în dressing de unde îmi iau niște blugi negri rupți în genunchi, o bluza alba tricotata, cu câteva detalii la margine, un set de lenjerie asortata din dantele și dau sa ies pe ușa.

 Ies din baie (complet goala) și întru în dressing de unde îmi iau niște blugi negri rupți în genunchi, o bluza alba tricotata, cu câteva detalii la margine, un set de lenjerie asortata din dantele și dau sa ies pe ușa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Unde chad stătea și se uita la mine cu ochi perverși. Întregul meu corp a paralizat, rușinea și furia impregnandu se în mintea mea, după câteva secunde rușinea fu acaparată de furie, cum îndrăznea sa se afle în asemenea ipostaze cu mn? Gata, pana aici, diseară după ce vorbesc cu tata tipul asta va zbura de aici.

-Ieși afara! Tip eu exteriorizandu mi furia

-Nu! Răspunde tâmpitul aproape automat

-Dacă vrei sa mai ai aceasta slujba eu iti zic sa te cari! Tip eu, lăsând furia din mine sa ma mistuie.
Ochii lui devin de un albastru glaciar , maxilarul i se încordează, sprâncene se unesc...
Opa!sa fi atins o coarda sensibila?

-ai grija prințeso, nu vrei sa ma enervezi, îmi replica el cu dinții inclestati. Pleaca din cameră trântind ușa. Am  coborât la etaj pentru a lua micul dejun.

Îl văd pe Jessie care făcea ouă și șuncă  pentru micul dejun. Ma așez la masa și aștept cuminte ca el sa termine. Chad  coboară la micul dejun și mănâncă fără să sufle o vorbă. Ne terminam  micul dejun într-o  liniște inmormântală și plecăm spre școală. Luăm una din mașinile mele. După aproximativ 15 minute intrăm pe curtea școlii și găsim un loc de parcare.
Chad deschide cu putere ușa mașinii și intră ca o tornadă în școală fără să ne spună o vorbă. Eu  și Jessie îl urmăm  înăuntrul școlii. Mergem la secretariat pentru a ni se  da orarul și pentru a ni se  prezenta clasele unde vorm face orele. Pe hol eu și cu Jessie ne despărțim.  Dintr-o odată mă simt foarte singură și tristă, a plecat de doar câteva secunde și deja ii duc  dorul . Continui să merg pe hol cu ochii în pământ. Dintr- odată dau de ceva tare, foarte tare.  Ridic ochii și văd o claie de păr la fel de negru ca cel mai adânc și întunecat colt al iadului și niște ochi verzi ca adâncurile întunecate ale unei păduri.

-Ai  grijă pe unde mergi împiedicato! Tuna brunetul cu furie in voce.

Cuprinsă de rușine îmi las capul în jos și merg mai departe spre ora unde  aveam clasa. Ma așez  în ultima bancă și îmi pun capul pe masă pentru a reflecta la ce tocmai se întâmplase.

După 15 minute agonizante   colegii mei intră în clasă, după încă 20 de minute în care am vorbit și m-am  prezentat fiecărui coleg în parte m-am pus din nou la locul meu pentru al aștepta pe profesorul de fizică . La fosta școală îmi plăcea foarte mult ora de  fizică și eram chiar entuziasmată pentru această oră , dar, cum nimic bun nu mi se poate întâmpla mie, pe ușă intră   brunetul peste care am dat în urmă cu jumătate de oră. Tinea la subsuoară catalogul clasei mele și cu o mișcare lină îl pune pe catedră.
Bună, numele meu este Christopher Wastner iar eu voi fi profesorul vostru de fizică pentru următorul an...

Secretul LuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum