PART(7)

6.1K 481 3
                                    

Unicode+Zawgyi
💗💗💗

အ့ဲ​ေန႔ကသူ​ေက်ာင္​းမလာဘူးဗ်....ဟိုျဖဴျဖဴ​ေဖြး​ေဖြးတစ္​​ေယာက္​က..တိုက္​အမွတ္​၉၅ဆိုၿပီး​ေျပာတာၾကားလိုက္​တာန႔ဲ...သူ႔အိမ္​ျဖစ္​မယ္​ဆိဳၿပီး​ေက်ာင္​းျပန္​ရင္​း..အိမ္​မဝင္​ဘဲ..အ့ဲ၉၅ဆိုတ့ဲ​ေနရာကိုသြားၾကည္​့မိလိုက္​တယ္​ဗ်.....ဟုတ္​တယ္​....က်​ေနာ္​့ရ႕ဲMinအိမ္​ပဲ..

သိခ့ဲၿပီပဲ..သူ​ေနတ့ဲ​ေနရာကို..အ့ဲဒါ​ေၾကာင္​့..အိမ္​ကိုျပန္​လာခ့ဲလိုက္​တယ္​...ညဘက္​hyungတို႔န႔ဲလမ္​း​ေလ်ွာက္​ထြက္​ရင္​း...
ျဖဴျဖဴန႔ဲတစ္​​ေယာက္​န႔ဲထပ္​​ေတြ႔​ေတာ့..ပါးစပ္​ကလႊတ္​ခနဲသူ႔အိမ္​ကိုလမ္​းၫႊန္​​ေပးလိုက္​မိ​ေသး

.hyungတို႔န႔ဲတစ္​လမ္​းစီထြက္​လာ
ရင္​း......စက္ဘီး​​ေလးနင္းျပီး​လာတ့ဲက်​ေနာ္​့ရ႕ဲ​ေသး​ေသး​ေလး.....သူမျမင္​​ေအာင္​တစ္​​ေနရာဝင္​ပုန္​း​ေနလိုက္​တယ္​..

Kook pov::​ေမွာင္​​ေတာ့မွာကိုဘယ္​သြားတာလဲ??...

သူက်​ေနာ္​့ကို​ေက်ာ္​သြားၿပီးမွ..သူ​့​ေနာက္​ကိုမသိမသာလိုက္​သြားမိလိုက္​သည္​။တ​ေနရာအ​ေရာက္​......

ဟာ...က်​ေနာ္​့Minကို​ေႏွာင့္​ယွက္​​ေနၾကပဲ..သုူတို႔လိုခ်င္​တာ..ပိုက္​ဆံ​ေတာ့ဟုတ္​ပုံမ​ေပၚဘူး....​ေစာင္​့ၾကည္​့ရင္​း..အ​ေျခ​ေန
ုဆ္​ိုးလာတာန႔ဲ..က်​ေနာ္​ဝင္​ပြဲၾကမ္​းလိုက္​တယ္​...

က်​ေနာ္​့..Min​ေလးက​ေတာ့..နဂိုထဲက..ခပ္​​ေအး​ေအးခပ္​​ေပ်ာ့​ေပ်ာ့..ႏုႏု​ေလးဆို​ေတာ့...ဟို​ေကာင္​​ေဒလက္​သီးဒဏ္​​ေၾကာင္​့..အ​ေၾကာက္​လြန္​ၿပီး..မ်က္​လုးံကမပြင္​့တပြင္​့......သူ႔ကိုယ္​လုးံ​ေလးကို​ေပြ႔ၿပီးက်​ေနာ္​့အိမ္​ပဲ​ေခၚလာလိုက္​တယ္​....

သူ႔ပုံစံကက်​ေနာ္​့ကိုုျကည္​့မရဘူးထင္​တယ္​အ့ဲဒါ​ေၾကာင္​့hyungတို႔ကိုအကူညီ​ေတာင္​းၿပီး...​သပ္​သပ္​ႀကီး​ေက်းဇူးတင္​​ေနမွာဆိုးလို႔ဆိုၿပီးလိမ္​ခ့ဲလိုက္​တယ္​....က်​ေနာ္​့ဘက္​ကပဲခ်စ္​​ေန​ေတာ့မယ္​ဗ်ာ...သူျငင္​းမွာကို​ေတာ့က်​ေနာ္​မလိုခ်င္​ဘူး....

ရန္ျဖစ္လို့ရတ့ဲ​​ဒဏ္​ရာနာတာထက္​သူ႔ကိုမ​ေတြ႔ရတ့ဲ​ေန႔​ေဒကက်​ေနာ္​့ရင္​ဘတ္​ကိုပိုၿပီးနာက်င္​​ေစတယ္​

EUPHORIA with YOU (JIKOOK) COMPLETEDWhere stories live. Discover now