PART (20)

4.9K 366 14
                                    

Unicode

​နွေ​ဒေမိုး​ဒေ​ဆောင်း​ဒေသာ​ပြောင်းလဲသွားတယ်ကျွန်​တော့်​ကောင်​လေး​မှေးစက်​နေတုန်းပါပဲ...

.
.
.
.

📳📳📳

J.hope:Jung kookie..Jiminie Jiminieသတိရပြီဆိုပြီးသတင်းကြားလို့..V ဖုန်းဆက်ပြီးလှမ်း​ပြောတာ kookie ကိုဖုန်း​ခေါ်တာလိုင်းBusyဖြစ်​နေတယ်​ပြောလို့..

Jk:တကယ်လားhyung....ကျွန်​တော့်ကိုminဆီအမြန်ဆုံးသွားဖို့စီစဥ်​​​ပေးပါ...


J.hope::OK hyungစီစဥ်ထား​ပေးမယ်...



.........................


​အချိန်​ဒေအကြာကြီးခွဲခဲ့ပြီးမှခုပြန်​တွေ့ရ​တော့မယ့်အချိန်ခဏ​လေးကိုကျွန်​တော့်မ​စောင့်နိုင်​တော့ဘူး.......ဖြစ်နိုင်ရင်Minဆီမြန်သထက်အမြန်​ရောက်​အောင်သွားချင်မိတာ..အဆင်​ရော​ပြေပါ့မလားဆိုတာ V hyungကိုလှမ်း​​မေးရမယ်....


V hyungကအလုပ်ကိစ္စနဲ့အ​မေရိကမှာ​​နေတာအ​တော်ပင်ကြာ​လေပြီ။ 'Hyung' အာ 'Min' ခွဲစိတ်ပြီးကတည်းက​ပေါ့...Minကို​လဲစောင့်​ရှောက်​ပေး​နေတဲ့ V Hyung ..


📲📲📲

V:Jung Kookie -

Jk: Hyung Min အ​ဆင်ရော​ပြေရဲ့လားဟင်..သက်​ရောသက်သာလား.....

V: အင်း jung kookieစိတ်​အေး​အေးချမ်းချမ်းနဲ့လာခဲ့​နော် jiminieအဆင်​ပြေပါတယ်

Jk:....Min ကျွန်​တော့်ကို​မေး​နေ​သေးလား? ကျွန်​တော်​ရောက်​တော့မယ်ဆိုတာလဲ​ပြော​ပေးပါ​နော် Hyung....​ကျွန်​တော့်ပြီးမှဖုန်းပြန်​ခေါ်မယ်​နော် Minအတွက်လိုအပ်တာ​ဒေဝယ်လာမလို့...



.............................. ........


​jiminie

Hyungတို့ကိုမြင်ရရဲ့လား..မှတ်​ရောမှတ်မိ​ရဲ့လား..ဘယ်​နေရာကနာ​​နေသေးလဲ.ဘယ်​နေရာအဆင်မ​ပြေဖြစ်​နေ​​သေးလဲဟင်..

စိုးရိမ်တကြီးနဲ့​​မေး​နေ​သောHyung​ဒေကိုပြုံးပြရင်း...

Hyung ​ဖြေး​ဖြေး​ပေါ့..တစ်ခုချင်းစီ​ဖြေပါ့မယ်joon hyung ..

Joon :jiminie မှတ်မိတယ်​နော် ...​ဂိုမာ​ဝေါ် ခုလိုမျိုးပြန်သတိရလာ​ပေးလို့ဂိုမာ​ဝေါ်..

EUPHORIA with YOU (JIKOOK) COMPLETEDWhere stories live. Discover now