PART(5)

6.5K 562 9
                                    

Unicode+Zawgyi
Joon:jin hyung....ဒီည​ေနက်​ေနာ္​တို႔အိမ္​ကိုညီအစ္​ကို​ေဒလာခ့ဲၾက​ေနာ္​.....အသိကလဲသိပ္​မရိွ​ေတာ့​ေလ...jiminnieကပိုဆိုးအ​ေပါင္​းသင္​းဆိုလို႔လက္​​ေတာင္​ခ်ိဳး​ေရလို႔ရတယ္​

Jin::အာ......Nae...

Joon::hyungည​ေနလဲ​ေစာင္​းၿပီဆို​ေတာ့က်​ေနာ္​အရင္​ျပန္​ႏွင္​့ၿပီ...ျပင္​ဆင္​စရာ​ေဒလဲရိွ​ေတာ့​ေလ...

Jin::hyungဘာကူညီ​ေပးရအုးံမလဲ??

ပါးခ်ိဳင္​့ႀကီး၂ဖက္​ခ်ိဳင္​့ဝင္​သြား​ေအာင္​ျပဳးံရင္​း....က်​ေနာ္​န႔ဲလိုက္​ခ့ဲ​ေလ.......ဝယ္​စရာရိွတာလဲဝယ္​ရင္​း​ေပါ့...

V::Nae hyung.....

Kook::wae??ႏူဂူ??

V::အာ..jin hyungဆက္​တာ.....jiminnieတို႔ဆီသြားဖို႔ျပင္​ဆင္​ထားဆိုလို႔​ေလ

Hope::အာ့ဆိုျပင္​ဆင္​​ေတာ့​ေလ...wuri kookie​ေလးလဲျပင္​ဆင္​​ေတာ့...

Kook:က​်​ေနာ္​မအားဘူး....hyungတို႔ဘဲသြားလိုက္​​ေတာ့..

V::ya..namjoon hyungကမင္​းကိုပါ​ေခၚလာခ့ဲတ့ဲ...ၿပီး​ေတာ့သူ႔ညီန႔ဲအတန္​းတူတူ....

စကား​ေတာင္​မဆုးံ....အျပင္​ထြက္​သြား​ေသာအငယ္​ဆုးံ​ေကာင္​

.........................................................................

Joon hyung..​ေအာ္​ဒီယာ?....

Joon::jiminnie hyungအခုcentreတစ္​ခုမွာ...ည​ေနအတြက္​လိုတာ​ေဒဝယ္​​ေနတာ...wae??

Jimin::nae ...က​်​ေနာ္​လဲ..​ေခါက္​ဆြဲထုပ္​ကုန္​​ေနလို႔..ထြက္​ဝယ္​မလို႔hyung....

Joon::hyungဝယ္​လာမယ္​​ေလ....မ​ေစာင္​့ႏိုင္​​ေတာ့ဘူးလား??ၿပီး​ေတာ့..ဟို​ေန႔ကကိစၥ​ေၾကာင္​့စက္​ဘီးကလဲျပန္​မျပင္​ရ​ေသး...

Jimin::ဂြင္​ခ်ာနာ....လမ္​း​ေလ်ွာက္​သြားလိုက္​​ေတာ့မယ္​.....အိမ္​​ေရာက္​မွ​ေတြ႔မယ္​hyung...

ထုးံစံအတိုင္​းyoongi hyungက​ေတာ့..အိပ္​မွာ​ေတာင္​့​ေတာင္​့ႀကီးအိပ္​​ေန​ေလရ႕ဲဗ်ာ....

​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​ဘူး....colaဘူးကိုင္​ၿပီးထြက္​အလာ....ျမည္​​ေနတ့ဲဖုန္​းကိုကိုင္​ဖို႔အားခဲ​ေနတ့ဲက်​ေနာ္​.....တစ္​ဖက္​ကကားဟြန္​းသံ​ေတာင္​မၾကား...

EUPHORIA with YOU (JIKOOK) COMPLETEDWhere stories live. Discover now